مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: hokumran

ھۆكۈمران: سىتودىنتلاردىكى ئىقتىدارسىزلىق ۋە دېپلوم [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ياردەم مەزمۇنى

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15872
يازما سانى: 2202
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 22047
تۆھپە نۇمۇرى: 952
توردا: 10068 سائەت
تىزىم: 2010-11-1
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-2 03:38:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تارىمى يوللىغان ۋاقتى  2014-12-2 03:28 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 G4 _* b1 W8 I# v" n/ }* g- nھە ، ئىشلىرىڭلا ئوڭۇشلۇق بولسۇن ، ئالىي مەكتەپنى پۈتت ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. z  M% W. t, S" b  U  V تىلىكىڭىزگە رەھمەت. بەھرىمەن بولىدىغان سىياسەتلەر توغرىسىدا تولۇق بىلىدىغانلار جاۋاپ بىرىپ قالار.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86298
يازما سانى: 19
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 353
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 134 سائەت
تىزىم: 2012-10-20
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-2 04:08:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزنىڭ دىگىنىڭىزمۇ خاتا ئەمەس،لىكىن ئۇلارنىڭ پەرقى بىردەمدىلا كۆرۈلمىگەن بىلەن،بارا بارا بىلىپ قالىدۇ.بۇ ھەرگىزمۇ سىتودىنتلار يامان دىگىنىم ئەمەس،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18979
يازما سانى: 1649
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14954
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 2775 سائەت
تىزىم: 2010-11-25
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-2 08:33:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
Uyghun يوللىغان ۋاقتى  2014-12-2 03:16 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 u! g8 J$ |% V2 qشېركەت دەسلەپتە قۇبۇل قىلغان خادىملارنى ھەقسىز تەربى ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ W* z8 W! S' p% _) L0 O# J
بۇنداق قىلغنىڭلارمۇ يوللۇق ،بىكاردىن نۇرغۇن ۋاقىت ،مەبلەغ ،زېھىن ئىسراپ قىلىپ تەربىيلەپ قولى ئىشقا كەلگۈدەك ،شىركەت تاپشۇرغان خىزمەتنىڭ ھۆددىسىدىن چىققۇدەك بولغاندا كەتسە ئەلۋەتتە كارخانا ئۈچۈن زىيان بولىدۇ دە ؟ شىركەت دىگەن پاراۋانلىق ئورنى بولمىسا مەبلەغىنى -چقىمنى دۆلەت مالىيىسى كۆتۈردىغان.

مەسلەكداشلىق مىللەتداشلىقتىن ئەلا!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86171
يازما سانى: 109
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1647
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 285 سائەت
تىزىم: 2012-10-17
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-2 09:04:33 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ARMANI123 يوللىغان ۋاقتى  2014-12-1 11:03 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 R8 V6 {9 `5 w9 F) I* cمىنىڭ تېمام نىمىشقا تەستىقلانمايدۇ. ياكى سەۋەبى نىمۇ  ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 b% A3 r& \' l5 }
ئۇنىڭغا بەك ھەيران قالماڭ . تېما تەستىقلانماسلىق مىسرانىمدا ئادەتتىكى ئىش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 110975
يازما سانى: 66
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 213
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 134 سائەت
تىزىم: 2014-11-17
ئاخىرقى: 2015-3-7
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-3 11:10:53 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھە مۇنداق ئىشلارمۇ باركەندە ، سەۋەبىنى چۈشەنۈرمەسلىك ئېغىر مەسۇليەتسىزلىك

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 59094
يازما سانى: 43
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3658
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 111 سائەت
تىزىم: 2011-10-5
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-3 11:41:52 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم قېرىنداشلار. مەنمۇ بۇيىل ئوقۇش پۇتتۈرۇش ئالدىدا تۇرىۋاتقان ئېچكىردىكى بىر ستۇدېنت بولۇش سۈپۇتۇم بىلەن مىنىڭمۇ ئازراق سۆز قاتقىم كەلدى. بۇ تىمىنى ۋە مۇنازىرىلەرنى تولىمۇ ياقتۇردۇم . ھېچكىمنىڭ توغرا ياكى خاتا دېگىلى بولمايدۇ . ئەمما ھەركىشىنىڭ ئۆزىنىڭ ئوي-پىكىرى بولىدۇ ۋە شۇنى ئىسپاتلاشقا تېرىشىدۇ. يۇقۇرىدىكى ئەھۋاللار بولسا رىيئاللىق . ھازىرقى ئەھۋالدا ئوقۇش پۇتۈرىدىغان ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن دىپلوم مۇھىم .  ئەمما جەمىئەتكە نىسبەتەن ئەمەلىي ئىقتىدار ۋە ئۈنۈم مۇھىم. دۆۋلىتىمىز مائارىپىدىكى كەم تۈكلۈكلەرنىڭ تولۇقلىنىش سۈرئىتى ۋە جەمىئەت تەرەققىياتىدىكى تىز سۇرئەت ئۆز- ئارا ماسكەلمەسلىك تۈپەيلى ، مائارىپنىڭ تەمىنلىشى  بىلەن جەمئىيەتنىڭ ئىھتىياجى بىر_بىرىگە ماس كەلمەسلىك مەۋجۇت. شۇڭا بىز ستۇدىنىتلار جەمئىيەتنىڭ مۇشۇ تەرىپىنى چۈشىنىپ يىتىشىمىز ، سەگەك ھالدا ئوقۇشنى داۋاملاشتۇرۇش بىلەن بىرگە توغرىراق ھالدا  ئوزىمىزنى ئۆزىمىز يىتەكلىشىمىز كىرەك.مەكتەپ  مائارىپىمىز بىزنى ئۇنچىۋىلا مۇكەممەل يىتەكلىيەلمەيدۇ. مەنچەدىپلوم  بولسا ناھايىتى ئاساسىي نۇمۇر ،جەمىئەتكە خۇددى 60 نۇمۇرغىلا ئوخشايدۇ. دىپلوم بىلەن چوڭ سوزلىسىەك بىز ستۇدېنتلارغا  تازا ياراشمايدۇ ....ئۈگىنىدىغان نەرسىلەر ناھايىتى كوپ ، بىزدېن تېخىمۇ كوپ كەمتەرلىك تەلەپ قىلىدۇ . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 E- t% @2 c9 o+ A4 p
مەن بىر چاغدا سىنىپ  مەسئۇلۇمغا ماڭا قىلغۇدەك ئىش تېپىپ بىىرىشنى سورىغان چېقىمدا، سىنىپ مەسئۇلۇم مەندىن «سەن نىمە ئىش قىلالايسەن؟»دەپ سورىغاندا ، مەن تېڭىرقاپ تۇرۇپلا قالغان . شۇندىن بىرى داۋاملىق ئوزۈمدىن «مەن نىمە ئىش قىلالايمەن ؟»دەپ سورايدىغان ، بىكار تۇرماي بىر ئىششلارنى قىلغۇم كېلىدىغان بولۇپ قالدېم.... «ئۆزىنىڭ نىمنى بىلمەيدىغانلىقىنى بىلمەسلىك تولىمۇ قۇرقۇنۇشلۇق!»

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13466
يازما سانى: 185
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8743
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 372 سائەت
تىزىم: 2010-10-11
ئاخىرقى: 2015-2-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-4 08:39:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي   يەنە    يەنە  شۇ  گەپ    .  مەن  تىما  ئىگىسىگە   بىر نەچچە  سۇئال  قوياي .   سىز   ئوننەچچە  يىل  ئوقۇپ    كىلىپ    بىر  شىركەتنىڭ  ئالدىغا  بارسىڭىز     ئۇلار   سىزگە  يەنىلا    تۆۋەن قاتلامدىن   باشلاپ  ئىشلە   دىسە   .  تۆۋەن قاتلامدا  تولۇق   تولۇقسىز   سەۋىيەدىكى  بالىلارمۇ   تۇرسا   مۇئاشىڭىز  ئۇلار بىلەن ئوخشاش  تۇرسا .يەنى  2000دىن  سەل ئارتۇق   بۇنداق  ئەھۋالدا   سىز قانداق ئويلايسىز  .  بۇ  يەردىكى  مەسىلە    ئوننەچچە يىل ئوقۇپ كەلگەن ئادەم 24 ياكى 25 لەرگە  كىرگەن بولىدۇ . ئۇلارنىڭ  تۇرمۇش بىسىمى  شۇ سىز دىگەن تولۇق كۇرۇس  ياكى تولۇقسىز كۇرۇستىكى  بالىلاردىنمۇ چوڭ   يەنى  ياشتا  چوڭ  . بولۇپمۇ ئوغۇللارغا  كىلىدىغان بىسىم بەك ئىغىر . ئۇلار  يەنە ئاساسىي قاتلامدا بىرنەچچە يىل ئىشلەپ ئاندىن يۇقۇرى كۆتۇرۇلىمەن   دىسە   ئۇلار  توي قىلمامدۇ   بىر ئۆينى بىشىغا كەيمەمدۇ . ئۇ پۇل بىلەن  بىر ئۆينى بىشىغا  كىيىپ   تۇرمۇشىنى قامدىشى بەك تەسكە  توختايدۇ .  ئەمما  باشقىلار ئوخشىمايدۇ  ئۇلار  20دىن ئىشىپلا  شىركەتلەرگە  كىرىپ  بىرنەچچە يىل ئاساسىي قاتلامدا ئىشلىسىمۇ  ئۇلار  يەنىلا ياشقا چوڭ ئەمەس   ئۇلارنىڭ  تەجىربە  توپلايدىغانغا  توشقۇچە ۋاقتى بار .  شۇڭا   سىزمۇ  ئويلاپ  بىقىڭ   25كە كىرگەن بىر ئالى مەكتەپنى پۇتكۇزگەن بىر ئادەمنى  سىز ئاساسىي قاتلامدا يەنە بىر ئىككى يىل ئىشلەڭ   مۇئاشىڭىز 2200 دىسە    كىم چىن كۆڭلىدىن رازى بولۇپ ئىشلەيدۇ  .پەقەت  ۋاختىنچە ئىشلەشتەك  ئىدىيە  بىلەن ئىشلەيدىغان گەپ .   بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! }/ t% @. U! e
ئوننەچچە  يىل ئوقۇيالىغان ئادەمنىڭ  ئۇگۇنۇش ئىقتىدارى  بىر قەدەر كۇچلۇك  بولىدۇ    تەجىربە  كەم بولسىمۇ    بىرقەدەر كۇچلۇك ئۇنۋىرسال  ساپانى  ھازىرلىغان بولىدۇ      ئۇلارنى   تەكلىپ قىلغان شىركەت  ئۇلارغا  تەرەققى  قىلىش پۇرسىتىنى  ياكى   ئۇلارنىڭ  بىڭسىنى كۆرسىتىدىغان   شارائىتنى  ھازىرلاپ  بەرسە   مەن  ئىشىنىمەن   كۆپلىگەن   ئالى مەكتەپنى  پۇتكۇزگەن  سىتودىنىتلار   خىزمىتىنى  باشقىلاردىنمۇ  بەكرەك    ياخشى  قىلىپ   كىتەلەيدۇ  . ئەمما   ئۇلارغا   كىم  شۇنداق   شارائىتنى  يارتىپ   بەردى .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: w1 ]: |8 m' T" q: {
  سىز   مىسالغا   ئالغان   بىئو-پەنتىخنىكا  شىركىتىدىكى    خادىملار  بولسا   كەسپى  خادىملار       ئۇيەرگە   خالىغان  سىتودىنىتلار  كىرەلمەيدۇ   چۇنكى  ئۇ  مەشغۇلاتلارنى   قىلالمايدۇ   (شۇ  كەسىپنى ئۇگەنگەنلەردىن   باشقىلار   ئۇ ئىقتىدارنى ھازىرلىمىغان )   ئەمما   سىز  يەنە  سۇ  كەسپى  خادىملارنى  كۆپرەك  سۇرۇشتۇرۇپ  بىقىڭ   ئۇلار   قانچىلىك  مەزگىلدە  شۇ  ھۇنەرنى ئۇگۇنۇپتىكەن .  دەسلىپىدىنلا    ھەممىنى   بىلەمدىكەن         .  ئەمما   سىتودىنىتلارغا   شۇ ۋاقىتنى  بىرەمدىكەن     ۋاقتى  بەك ئۇزۇن بولسا   تۆۋەن مۇئاش  بىلەن  سىتودىنىتلارمۇ   ئۇ  ھۇنەرنى ئۇگۇنۇشنى  خالىمايدۇ    سەۋەبىنى  مەن  يۇقۇردا   بايان  قىلىپ   بولغان .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ C) e6 `7 a1 E# n9 L* H# I   جەمىيىتىمىزدىكى   كۆپلىگەن  كارخانىلار    سىتودىنىتلارغا   قانداق  مۇئامىلە   قىلىدۇ    بۇنى  سىز  بىلەمسىز    ئۇلارغا   بولسا     تۆۋەن مۇئاشلىق    ئىش  ئۇنۇمى  يۇقۇرى    خىزمەتچى  بولسا  بەكرەك  خالايدۇ     .  شىركەت   قانداق  قىلغاندا   ئاندىن   تەرەققى   قىلالايدۇ      ئاساسلىق   ئامىل  بولسا     يۇقۇرى سەۋىيدىكى    خادىملارنى  كۆپلەپ  ئۆزىگە  جەلىپ  قىلالىغاندىلا   ئاندىن  تىخىمۇ  بەكرەك   تەرەققى  قىلىش   بوشلىقىغا   ئىرىشەلەيدۇ    .  شۇ  يۇقۇرى  سەۋىيەدىكى   كىشىلەرمۇ  دەسلەپ    تەجىربە   توپلىشى  كىرەك   .  ئەمما   تۆۋەن مۇئاش  بىلەن     مەدەنىيەت  سەۋىيە بىلەن مۇناسىۋىتى يوق  خىزمەتنى  ئۇلارغا  ئىشلە  دىسە  ئۇلارمۇ   بۇنداق  تۆۋەن  سەۋىيەدىكى   تەجىربە    بىلەن بەك  تەرەققى  قىلىپ  كىتەلمەيدۇ .  شۇڭا   كارخانا    تەرەققى   قىلىمەن  دەيدىكەن   تالانتلىقلارنى   جەلىپ  قىلىشى  كىرەك  .  مىنىڭ  بىر  كۆز  قارىشىم بار    يۇقۇرى   سەۋىيەلىك  ئادەمنىڭ  ھەممىسى  تالانتلىق  ئەمەس   ئەمما    تالانتلىق   ئادەملەر   توپىغا   يىقىنراق  كىلىدىغانلىرى  بەك  جىق    .  تۆۋەن   سەۋىيەدىكى    تالانتلىقلار     بار   ئەمما     شۇ  تالانتىنى  تىخىمۇ  تەرەققى  قىلدۇرالايدىغانلىرى    بەكمۇ   ئاز  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 P" y2 {- R* y2 J! j) w

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13466
يازما سانى: 185
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8743
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 372 سائەت
تىزىم: 2010-10-11
ئاخىرقى: 2015-2-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-4 08:48:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تارىمى يوللىغان ۋاقتى  2014-12-1 11:17 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 S7 C! s9 K5 u* }+ `/ G7 C
مېنىڭ بىر دوستۇمنىڭ ساۋاقدىشى توردىن ئەلدوسنىڭ خىزمەت ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* N) @& B9 i: g3 h2 {8 X2 U
مال  ساتقۇچىنىڭ  ئورنىكەن   بۇنداق  ئىشنى  ئەلۋەتتە     ئوقۇمىغان ئادەممۇ   قىلالايدۇ   .  شۇلار  بىزگە  توغرا  كۆزدە  قاراشنى  ئۇگەنمىسە   شىركەت  تىخىمۇ  تەرەققى  قىلىشى  تەس  .  شىركەت  دىگەن  ئىختساس  ئىگىسى نى  كۆپلەپ  جەلىپ  قىلالىغاندا   ئاندىن  تىخىمۇ  تەرەققى  قىلىدۇ  ئەمما  شۇ  ئىختىساس  ئىگىسىمۇ  مال ساتقۇچىلىقتىن   تەرەققى  قىلىشى   توغرا  ئەمەستە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13466
يازما سانى: 185
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8743
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 372 سائەت
تىزىم: 2010-10-11
ئاخىرقى: 2015-2-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-4 08:48:42 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تارىمى يوللىغان ۋاقتى  2014-12-1 11:19 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! K+ G, [8 W2 Y, k1 ^/ h& B+ e( tئۆمۈرىدە تولۇق ئوتتۇرنىڭ دەرۋازىسىدىن ئاتلاپ باقمىغ ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 b/ U( N* G( z8 b( \قوللايمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13466
يازما سانى: 185
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8743
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 372 سائەت
تىزىم: 2010-10-11
ئاخىرقى: 2015-2-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-4 08:51:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تارىمى يوللىغان ۋاقتى  2014-12-2 12:13 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  j/ x# G, i' lمۇشۇنداق دىلپۇمنىڭ پايدىسى يوق دەپ مەكتەپتە ئوقۇمايدى ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 I$ E: T$ t8 A! n4 ^
قارىغاندا   پىكىرىمىز   بىر  يەردىن  چىقىدىكەن   دوس  بولۇپ  قالمامدۇق  بۇرادەر

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش