مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: heqqaniyet

«بىلىم ئېرىسىيەت قالىدۇ»نىڭ يىشىمى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 113134
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 26
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 10 سائەت
تىزىم: 2015-1-15
ئاخىرقى: 2015-2-5
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 01:22:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
        ۋەئەلەيكۇم ئەسسالام ھەققانىيەت نامىدىكى قېرىندىشىم ..
  مۇھەممەد سەللەللاھۇ ئەلەيھى ۋەسساللامنىڭ(تۆپىسىدىكىلا) بىردىنبىر پەيغەمبەر ئەژدادى بولغان ئىسمايىل ئەلەيھىسالاممۇ ئىبراھىم ئەلەيھىسالامنىڭ ياشانغاندىكى پەرزەنتى.....

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 103628
يازما سانى: 177
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1616
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 630 سائەت
تىزىم: 2014-2-15
ئاخىرقى: 2015-3-3
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 01:51:15 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يالغانچىنىڭ قۇيرۇقى بىر تۇتام ، ، ،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 19369
يازما سانى: 470
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8669
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 1969 سائەت
تىزىم: 2010-11-28
ئاخىرقى: 2015-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 02:07:12 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن  يەنىلا  بىلگەجاننىڭ  چۈشەندۈرۈشىنى مۇۋاپىق دەپ ئويلىدىم . ھەم  يۇقاردىكى ئىنكاسىدىمۇ  بۇ  تىمىنىڭ يوللىنىشىدىكى مەسىلىنى كۆرسىتىپ قويۇپتۇ .
مىنىڭچىمۇ ،  بالىنىڭ ئەقلى  يەنىلا  ئۇ تۆرىلىپ بولغاندىن كىيىن ئىرىشكەن ئۇچۇرلارغا كۆپرەك باغلىق بولىدۇ .

         بىلىم يوق يەردە نادانلىق ئۆزىنى بىلىم دەپ ئاتايدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92979
يازما سانى: 650
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2102
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1053 سائەت
تىزىم: 2013-3-9
ئاخىرقى: 2015-3-5
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 02:18:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قارىغاندا  ئەجداتلىرىمىز قالدۇرۇپ  كەتكەن   ماقال-تەمسىللەرنى   قايتىدىن  ئىلىم  پەنگە  بويسۇندۇرۇپ ئىسلاھ  قىلىدىغان  چاغ  كەپ كاپتۇ

ۋېلى زىرەككەك

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101968
يازما سانى: 877
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3563
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 799 سائەت
تىزىم: 2014-1-8
ئاخىرقى: 2015-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 02:26:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kokboraa يوللىغان ۋاقتى  2015-1-19 02:18 PM
قارىغاندا  ئەجداتلىرىمىز قالدۇرۇپ  كەتكەن   ماقال-تەمس ...

قىرىغاندا باققان بالا ئەقىللىق بولىدۇ مانا بۇ توغرىسى .
تاپقان بىلەن باققان ئوخشىمايدۇ.

يىرتىلدى كالىندارنىڭ شۇنچە كۆپ بىتى ،
شۇ بۈيۈك ئارمانلار تىخى شۇ پىتى .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 4826
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18517
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 6083 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2015-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 02:30:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بىلىم ئېرسىيەت قالسا،ھەرقانداق شەكىلدىكى مائارىپنىڭ نىمە ھاجىتى؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40480
يازما سانى: 309
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3903
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 284 سائەت
تىزىم: 2011-5-12
ئاخىرقى: 2015-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 03:47:51 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭچە بۇ يازمىغا قارىغاندا نەۋرىنى-نەۋرىگە چىتىش ھەققىدىكى يازما  بەكرەك ئەھمىيەتلىك ئىكەن. ئەقىللىق  بالىسىنىڭ ئەقىللىق چوڭ بۇلىشىنى ئويلايدىغانلار شۇ يازمىنى كۆرۈپ باقساڭلار ئىلمىيلىكى ئادەمنى قايىل قىلىدۇ.

www.begmurad.wix.com/yaqupjan

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57007
يازما سانى: 3400
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 12644
تۆھپە نۇمۇرى: 1148
توردا: 1053 سائەت
تىزىم: 2011-9-18
ئاخىرقى: 2015-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 05:21:48 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىلىمنىڭ ئېرسىيەت قېلىشى قاندامۇ مۈمكىن بولسۇن!
بىلىم بىلەن ئەقىل ئىككىسى--ئىككى ئۇقۇم، ھەم بۇ ئىككىسىنىڭ پەرقىمۇ بار.
مېنىڭچە ئەقىل بولسا شۇ ھەر بىر ئادەمنىڭ ئۆزىدە بار بىر خىل تەپەككۈر ئىقتىدار.
(كۆپرەك تەپەككۈر قىپ تۇرغانلار- ئەقىللىق، ئازراق تەپەككۈر قىلغانلار- دۆت دىگەندەك)
بىلىم بولسا، ئۈگۈنۈشتىن توپلىنىپ ماڭىدۇ.
مىسالغا سىز كومپىيوتۇر ئىشلىتىشنى ئۈگۈنىۋالدىڭىز، لېكىن سىز شۇ كومپىيوتۇر ئىشلىتىش بىلەنلا چەكلىنىپ،  كومپىيوتۇر جەھەتتە يەنىمۇ يېڭىلىقلارنى بايقاشقا، ئىجاد قىلىشقا قىزىقمىسىڭىز،
بۇ يەردە سىز كومپىيوتۇر بىلىمنى ئىشلىتىپ ئەقىلنى ئىشلەتمىگەن بولىسىز.
يەنى بىلىمىڭىز ئەقىللگە ئايلانمىدى دىگەنلىك بولدۇ.
بۇ يەردە سىزنىڭ شۇ بىلىمىڭىزنىڭ قىممىتىنى ئاشۇردىغىنى سىزدىكى ئەقىل، سىزدىكى تەپەككۈر،
سىز شۇ ئەقلىڭىزگە تايىنىپ، ئەگەنگەن بىلىمىڭىز ئاساسىدا، ئەقىل بىلەن باش قاتۇرۇپ تەپەككۈر قىلىپ، يېڭىلىقلارنى بايقىسىڭىز، قېزىپ چىقسىڭىز، شۇ چاغدا بىلىم ئاساسىدا ئەقلىڭىزنى ئىشلەتكەن بولسىز.
ئۈگەنگەن بىلىمنى ئەقىلگە ئايلاندۇرۇش بۇنىڭغا بىر جەريان كېتىدۇ.
يەنى دىمەكچى سىز ئۈگەنگەن كەسپىي بىلىم--ھەرگىز ئەقىل ھىساپلانمايدۇ.
ئەقىللىق بولغانلارنىڭ--بىلىملىك بولۇشى ناتايىن.
بىلىملىك بولغانلارنىڭمۇ --ئەقىللىق بولۇشى ناتايىن.
پەقەت شۇ بىلىملەر ئىشلىتىلىش جەريانىدا ئەقىلگە ئايلانغاندىلا، ئاندىن شۇ بىلىم ئۆز قىممىتىنى تاپقان بولدۇ.
ھەقىقى بىلىم دىيىشكە تېگىشلىك بولدۇ.

شۇڭا ئەقىل بولسا، شۇ بىلىملەر ئاساسىدا، كۆرگەن بىلگەنلىرىگە بىرلەشتۈرۈپ تەپەككۈر قىلىپ تۇرۇش، تەجرىبە توپلاش،
شەيئىلەرنى چوڭقۇر كۈزۈتۈش ئارقىلىق، ئادەم ئېڭىدا بولدىغان بىر خىل تەپەككۈر شەكلى، يەنى ئاڭدىكى بىر خىل ئىقتىدار.
بىلىم بولسا-ئۈگۈنۈشتىن كېلدۇ، ھەم سىزنىڭ تەپەككۈر ۋە ئەمىلىيىتىڭىزنىڭ ئاساسى بولىدۇ.
سىزنىڭ بىلىمىڭىزنى ئەقىلگە ئايلاندۇرىدىغىنىمۇ، شۇ بىلىملەر ئاساسىدىكى سىزدىكى ئۈزلۈكسىز تەپەككۈر قىلىشىڭىز ۋە قىلغان ئەمىلىيىتىڭىز.
شۇڭا ئەمىلىيەتنى باشتىن كەچۈرمىگەن بىلىمنىڭ ئېرسىيەت قېلىشى چوقۇم مۈمكىن ئەمەس.
(بۇلار شەخسى قارىشىم،  ئۇزۇن بوپتىكەن ئىنكاس خەت يازمىغىلى، ئىملا خاتالىقلارنى، ۋە بەزى ئارتۇق سۆز- ئىبارىلەرنى ئەمدى ئاران تەھرىرلەپ بوپتىمەن.)


بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   nazigul8 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-19 07:00 PM  


پەقەت خەتتىن ساۋادى چىققان نادان،ناچار بىلەرمەنلەگە گەپ چۈشەندۈرۈش، خۇددى كالىغا ساز چېلىش بىلەن باراۋەر. ياخشى جاۋاپ پەقەت: سۈكۈت! رېئالدا ياشىماي، ئۆز خىيالىدىكى غايىۋانە دۇنيادا ياشاۋاتقانلاغىمۇ ھەم. چۈنكى بۇمۇنبەر (ئەڭ ئالىجاناپلار) يىغىلغان جايكەن![

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 112322
يازما سانى: 25
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 96
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 44 سائەت
تىزىم: 2015-1-5
ئاخىرقى: 2015-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 05:26:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مانا نەتىجە:

The mean score on the Moray House Test for the 101 subjects in 1932 was 43.3 (SD = 11.9), and for the same subjects in 1998 was 54.2 (11.8) (Table 2). Mean scores for men and women were very similar at age 11 but, at age 77, men scored higher than women by almost three points. A mixed model analysis of variance of Moray House Test scores was carried out with time as a repeated measure (1932 score vs. 1998 score) and sex as a between subjects factor. The effect of time was highly significant, with people scoring better at age 77 years  than at age 11.
There was no significant overall effect of sex on test scores (F = 0.3, df = 1.99, p = 0.6). There was a statistical trend in the interaction between time and sex, with men tending to gain higher scores over the 66-year gap between tests (F = 2.6, df = 1.99, p = 0.1).


ئاۋۇ قىزىل تۇرغان يەرنى تەرجىمە قىلىپ بېقىڭە بىلگەجان. ئۇ گەپنى ماڭا چۈشەندۈرۈپ قويسىڭىز مەن بۇ ئىككىنچى مەنبە ئۈچۈن سىزدىن كەچۈرۈم سورايمەن. ئەمما 3-مەنبە 2-مەنبەنى قوللايدىغان تەجىربە نەتىجىسى بولۇپ ياش چوڭايغانسىرى نورمال ئەقلى قابىلىيەتنىڭ ئېرىسىيەتچانلىقى كۈچىيىپ ماڭغان. سىز 2-مەنبەدىكى مەزمۇننى ئىنكار قىلغان بولسىڭىز ئۈچىنچى مەنبەدىكى مەزمۇننى قانداق قىلماقچى؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 112322
يازما سانى: 25
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 96
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 44 سائەت
تىزىم: 2015-1-5
ئاخىرقى: 2015-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-19 05:40:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
genes might account for more of the
variance in intelligence differences in old age than in childhood and young adulthood

( Plomin, Pedersen, Lichtenstein, & McLearn, 1994).

ماۋۇ گەپنى قانداق چۈشەنسەك بولىدۇ؟

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش