مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: karluq02

غەرپنىڭ زەربىسى ۋە ئىسلام دۇنياسىنىڭ ئاجى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13673
يازما سانى: 52
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8128
تۆھپە نۇمۇرى: 346
توردا: 330 سائەت
تىزىم: 2010-10-12
ئاخىرقى: 2011-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 03:05:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىناقلىق ، ئۆملۈك يوقۇلىدىكەن  شۇنداق ئاقىۋەتكە دۇچار بۇلىدۇ  ....بۇنىڭ ھەممىسىگە ئوزىمىز سەۋەپچى...................تىمىڭىز غا رەخمەت .داۋامىنى پاتراق يوللىغايسىز  !!! [s:79]

"/ئارتۇق گەپ

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15156
يازما سانى: 1888
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13103
تۆھپە نۇمۇرى: 395
توردا: 3897 سائەت
تىزىم: 2010-10-25
ئاخىرقى: 2015-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 03:18:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 7قەۋەت  شۇڭقار كە 2010-10-18 02:45 PMئەۋەتىلدى  :
ئىسلام دۇنياسىنىڭ ئاجىزلىشىپ ، بوزەك قىلىنىۋاتقىنىغا خېلى بولدى . مىسالەن ، ئوتتۇرا شەرىقتىكى 300 مىليوندىن ئارتۇق ئەرەبلەر جان سانى ، تېرىتورىىيىسى جەھەتتە تولۇما كىچىك بولغان ئىسرائىليەگە تەڭ كېلەلمەي پاتاپاراق بولۇشۇپ يۈرمەكتە ..........
بۇنۇڭدىنمۇ ئارتۇق ئىسپات بارمۇ ئەندى ، ئاجىزلىشىشتا مۇقەرەركى سەۋەب - نەتىجىلىك مۇناسىۋەت بار .
مۇشۇ يازمىنىڭ داۋامىنى ئەستايىدىل كۆرۈپ، مۇلاھىزە يۈرگۈزسىڭىزلا، 6 مىليۇن يەھۇدىنىڭ 300 مىليۇن ئەرەپنى نىمە ئۈچۈن بوزەك قىلالىغانلىغىنىڭ سەۋەبىنى بىلەلەيسى!

باتۇر بىر ئۆلىدۇ، قورقۇنچاق مىڭ.....!

بۇكۈنلەرمۇ ئۆتۈپ كىتەر.!

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8726
يازما سانى: 1284
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 24375
تۆھپە نۇمۇرى: 2108
توردا: 6817 سائەت
تىزىم: 2010-8-31
ئاخىرقى: 2015-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 03:23:42 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەجرىڭىزگە رەھمەت . ياخشى ئەسەرلىرىڭىز ئۈزۈلمىگەي؟؟؟؟       [s:79]  [s:79]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 116
يازما سانى: 525
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10317
تۆھپە نۇمۇرى: 492
توردا: 204 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 03:24:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خرىستىئان ئائىلىسىدە ئۆسۈپ يېتىلگەن، پەلسەپە ئىلمىگە ئاشىق بولۇپ كاناداغا سەپەر قىلغان، ئۇ يەردە ئوقۇش جەريانىدا ئىسلام دىنى بىلەن تونۇشۇش پۇرسىتىگە ئىگە بولغان، ئوقۇش پۈتتۈرگەندىن كىيىن نىجرىيىدىكى ئالى مەكتەپتە مۇدەررىس بولۇپ ئىشلىگەن ئائىشە بىرجېت ھونىHoney Ayesha Bridget مۇنداق دەيدۇ: "غەرب دۇنياسى بۈگۈنكى كۈندە زۇلمەت ئىچىدە ياشاۋاتىدۇ، غەرب ھازارىتىنىڭ ئىنسانىيەتنى بۇ زۇلمەتتىن قوتقۇزالىشىدىن ئۈمىت يوق. غەرب جەمئىيىتىنىڭ ھەقىقى ۋەزىيىتىنى تونۇپ يەتكەنلەر ماددى تەرەققىيات چاقمىقى ئارقىسىغا يوشۇرۇنغان خەلقئارالىق بۇ ئەندىشىنى بايقىماقتا.

مەنزىلىم ئالدىم

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 12555
يازما سانى: 79
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8260
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 120 سائەت
تىزىم: 2010-10-3
ئاخىرقى: 2011-1-19
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 03:28:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مېنىڭچە مۇنازىرە بەكلا كەسكىنلىشىپ كەتسە ئىككى تەرەپ ھالسىراپ قالىدىغان ئىش چىقىدۇ .
مېنىڭچە ئىسلام ئەللىرى ئىلگىرى ئەرەب رەقىمىگە ئوخشاش موھىم پەننىي كەشپىياتلارنى ئىختىرا قىلىپ پەنگە ئىشتىياق باغلىغان ، كېيىن شۇ قىممەتلىك ئەنئەنىدىن يىراقلاپ ، مەزھەپچىلىك ، بايلىق تالىشىش ... خوتۇنبازلىق  قاتارلىق ناچار يوللارغا بىلىپبىلمەي كىرىپ قېلىپ ، مانا بۈگۈنكى ئاقىۋەتكە قالدى .
باشقا دىندىكىلەر پەننىڭ ، ھۈنەرنىڭ نېنىنى يەپ ، ئۆزلىرىنى ئۈزلۈكسىز كۈچەيتتى ، قەتئىي بەل قويۇۋەتمەي ............
نەتىجىدە كۈچلۈنۈپ مېنىڭكى راست دىگەنگە ئۆتتى ...
كۈچلۈكلەرنىڭ ئاجىزلارنى بوزەك قىلىشى تەبىئىي ئىشقۇ !

ئوگەنگۇ بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 03:55:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

بۇ دۇنياغا كەلگەن ئىكەنمىز،ئۇ

پائالىيەتچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1695
يازما سانى: 3879
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 224353
تۆھپە نۇمۇرى: 1074
توردا: 11691 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2014-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 04:07:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 7قەۋەت  شۇڭقار كە 2010-10-18 02:45 PMئەۋەتىلدى  :
ئىسلام دۇنياسىنىڭ ئاجىزلىشىپ ، بوزەك قىلىنىۋاتقىنىغا خېلى بولدى . مىسالەن ، ئوتتۇرا شەرىقتىكى 300 مىليوندىن ئارتۇق ئەرەبلەر جان سانى ، تېرىتورىىيىسى جەھەتتە تولۇما كىچىك بولغان ئىسرائىليەگە تەڭ كېلەلمەي پاتاپاراق بولۇشۇپ يۈرمەكتە ..........
بۇنۇڭدىنمۇ ئارتۇق ئىسپات بارمۇ ئەندى ، ئاجىزلىشىشتا مۇقەرەركى سەۋەب - نەتىجىلىك مۇناسىۋەت بار .
بۇنى ئىسلامنىڭ ئاجىزلىشىشى دىمەيمىز، ئۇ يەردىكى مۇسۇلمانلاردا بىرلىك يوق، ھەممىسى ئۆز مەنپەتىنى ئويلايدۇ .

بۇ دۇنياغا كەلگەن ئىكەنمىز،ئۇ دۇنيانىمۇ ئويلاپ قويايلى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14038
يازما سانى: 1177
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11646
تۆھپە نۇمۇرى: 604
توردا: 2362 سائەت
تىزىم: 2010-10-15
ئاخىرقى: 2015-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 04:39:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەھمەت سىزگە!مەن كۆرۇپ باقماپىتىمىكەن.بىلىۋالدىم.داۋامىنى تىزراق يوللاڭ!داۋامىغا تەشنامىز!

[ھازىر بىچارە ئوقۇتقۇچىلار بىلىمنى بالىلارنىڭ مېڭىسىگە ئەمەس بەلكى خاتىرە دەپتەر ۋە ئاخىپ خالتىللىرىنىڭ ئېچىگە يېزىۋاتىدۇ .

روناق تاپ، پاكىز ياشا!

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5025
يازما سانى: 1835
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 15783
تۆھپە نۇمۇرى: 423
توردا: 1103 سائەت
تىزىم: 2010-7-28
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 05:24:09 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەقىقەتەن ياخشى مەزمۇن ئىكەن رەخمەت سىزگە

ئۇغۇل دىگەن ئەلگە يارالغان،
ۋاختى كەلسە جەڭگە يارالغان.
ئۈتۈك بىلەن سۇ كېچەر شوڭا،
ئۇغۇل نامى ئەلگە تارالغان.

"/ئارتۇق گەپ

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15156
يازما سانى: 1888
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13103
تۆھپە نۇمۇرى: 395
توردا: 3897 سائەت
تىزىم: 2010-10-25
ئاخىرقى: 2015-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2010-10-18 05:36:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يازمامنىڭ داۋامىنى يەنە باشلىدىم:
ئىسلام دىنىنىڭ ئۆزىنىدىن قارىغاندىمۇ، يېقىنقى زاماندىن بۇيان، ئۇ قاتمال، تۇرغۇن ھالەتكى چۈشۈپ قالدى. ئىسلام دىنىڭ دەسلەپكى ئاددى، سەممە چۈشىنپ، قوبۇل قىلالايدىغان ئەقىدىلىرى ئوتتۇرا ئەسىردە شەكىللەنگەن مۇرەككەپ، چاكىنا ئەقىدىلەر ئىگىلىدى. ئىسلام دىنىنىڭ سىياسىلىقى، ئىجتىمائىلىقى چاكىنا شەرىئەت پەتىۋالىرى بىلەن كۆمۈلۈپ كەتتى، ئۆزگەرمەس ئەقىدە- پىرىنسىپلار پەقەت مۇقەددەس كىتاپلار ئىچىدىلا قالدى. ئەنئەنىۋى دىنى تەبىقىلەر بارغانسېرى دۆلەرنىڭ دىندىن خالى ھۆكۈمرانلىغىغا  تايىنىۋالدى، كىشىلەرنىڭ ئىدىيىسى قاتمال تەپەككۇر ئەندىزىسىگە بەند قىلىپ قوۇيلدى. ئىسلام دىنى دەسلەپكى ھاياتى كۈچىدىن مەھرۇم بولدى.
مەسلەن: قاھىرەدىكى مەشھۇر ئەزھەر ئۇنۋېرىستىتىنىڭ مۇپتىسى 19- ئەسىرنىڭ ئاخىرىدا ئېلان قىلغان بىر پەتىۋاسىدا" تۆت مەزھەپ(ھەنەفىي، مالىكىي، شافىئىي، ۋە ھەنەلىيلەر)لا ئىسلام دىنىغا ئۇيغۇن كېلىدۇ، بۇ تۆت مەزھەپتىن يۈ ئۆرۈش_ خاتالىق ئىچىدە ياشاشنى ئۈمىت قىلغانلىقتىن دېرەك بېرىدۇ" دەپ جاكارلىدى. مۇسۇلمانلارنىڭ ئىجتىھات قىلىشى(مۇستەقىل ھۆكۈم قىلىشى) قەتئى قارشى تۇردى. ئۇ" ئىجتىھات نۇرى ئۆچۈپ كەتتى، بۈگۈن ھېچكىم بۇ بىلىمىگە ئىگە ئەمەس، ئۆزىنى مۇستەقىل ھۆكۈم قىلالايدىغان ئادەم دىگۈچىلەر ساختا سېزىمنىڭ ياكى ئالۋاستىنىڭ تەسىرىگە ئۇچرىغان" دىدى.
20- ئەسىرنىڭ باشلىرىدا مۇسۇلمان دۆلەتلىرىدە مىللى ئازاتلىقنى قولغا كەلتۈرۈش يولىدىكى جاپالىق كۆرەشلەر باشلاندى، 2- دۇنيا ئۇرۇشى ئاخىرلاشقاندىن كېيىن، بەزى مۇسۇلمان دۆلەتلىرى سىياسى جەھەتتىكى مۇستەققىللىققا ئېرىشىپ، ئۆزلىرىنىڭ مىللى دۆلەتلىرىنى قۇردى، لېكىن، ئۇزۇن مۇددەتلىك مۇستەملىكە ھۆكۈمرانلىقى ۋە تالان- تاراج سۋەبىدىن، زور كۆپ ساندىكى مۇسۇلمان دۆلەتلىرىنىڭ ئىقتىسات، مەدەنىيىتى ئىنتايىن قالاق، خەلقنىڭ تۇرمۇش سەۋىيىسى ناھايتى تۆۋەن ئىدى، مەسىلەن، ئافغانىستان، يەمەن، سومالى قاتارلىق مۇسۇلمان دۆلەتلىرى دۇنيادىكى ئەڭ نامرات دۆلەتلەر ھىساپلاندى، سەئۇدى ئەرەبىستانى، كۇۋەيت، لىۋىيە قاتارلىق دۆلەتلەر نېفىت بايلىقى بولغانلىقتىن بىر قەدەر باي بولسىمۇ، لېكىن، ئۇلارنىڭ باياشاتلىقى بىر خىل غەلىتە شەكىللىك تەرەققى قىلىش بولۇپ، ئىقتىسادى قۇرۇلمىسى ناھايتى يىگانە، چەتئەللەرگە يۆلىنىپ قالغاچقا "ئورنىدىن تۇرالمايدىغان بايلار" دەپ نام ئالدى. مانا بۇلارنى ئىسلام دۇنياسىنىڭ ئىلگىرىكى گۈللىنشى، قۇدىرەت تېپىشى ۋە دۇنيا بويىچە باشقىلارنىڭ ئالدىدا تۇرغان ئورنى بىلەن سېلىشتۇرغاندا گەپ قىىلشنىڭ ئورنى قالمايدۇ.
  يەنە بىر جەھەتتىن قارىغاندا، دىندىن خالىيلىق تەرەققى قىلىپ، ئىسلام دۇنياسى ئاجىزلاشتى.
  ئىسلام دىنىنىڭ دەسلەپكى تارىخىدا دىن بىلەن جاھاندارچىلىق ئايرىلمىغان، مۇسۇلمانلار ئىسلام دىنى مۇكەممەل دىن، ئۇ ئادەم بىلەن ئاللاھنىڭ ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەتنى بەلگۈلپلا قالماستىن، ئادەملەر ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەتنىمۇ بەلگۈلەيدۇ، دەپ قارايدۇ، دىنى داھى دۆلەتنىڭ رەھبىرى بولىدۇ، دىنى بەلگۈلىمىلەر دۆلەتنىڭ سىياسى، ئىجتىمائى ھە قانۇن- تۈزۈمى ھىساپلىنىدۇ. ئىجتىمائى تۇرمۇشنىڭ ھەممە تەرەپلىرى ئىسلام دىنىنىڭ بىر قىسىمى بولۇپ ھىساپلىنىدۇ، كېيىنچە ھاكىمىيەت بىلەن دىن بىرى- بىرىدىن ئايرىۋېتىلگن بولسىمۇ، لېكىن دۆلەتنىڭ سىياسى تۇرمۇشىدا ئىسلام دىنى يەنىلا ئىنتايىن مۇھىم تەسىرگە ئىگە بولۇپ، يېتەكچىلىك قىلىش رولىنى ئوينىدى.
   غەرپ مۇستەملىكىچىلىرى ھۆكۈمرانلىق قىلغاندا، ئۇلار قورال كۈچىگە تايىنىپ، غەرپنىڭ ئىدىلوگىيسىنى، قىممەت قارشىنى ۋە سىياسى، قانۇن- تۈزۈملىرىنى مۇسۇلمان دۆلەتلىرىگە ئېلىپ كىرىپ، بۇ دۆلەتلەرنى ئەنەئەنىۋى مەدەنىيەتتىن كېچىپ، غەرپنىڭ نەرسىلىرىنى قوبۇل قىلىشقا قىستىدى. بەزى دۆلەتلەر غەرپنىڭ كۈچلۈكلىكىگە قاراپ، غەرپنىڭ ئىدىيە- مەدەنىيىتى ۋە سىياسى تۈزۈمىنى ئەۋزەل بىلىپ، غەرپنىڭ مەدەنىيىتىنى، ئىدىيىسىنى، تۈزۈمىنى تەشببۇسكارلىق بىلەن ئۆگەندى ۋە قوبۇل قىلدى. بۇنىڭ بىلەن ئىسلام دۇنياسىدىكى بەزى دۆلەتلەردە غەرپلىشىش، دىندىن خالىيلىشىش پەيدا بولۇشقا باشلىدى.
   مۇسۇلمەنلار دۇنياسىنىڭ مۇستەملىكىچىلىككە قارشى تۇرۇش، مىللى ئازاتلىقنى قولغا كەلتۈرۈش كۆرىشىدە غەرپنىڭ سىياسى ئىدىيىسىنى مەنبە قىلغان مىللەتچىلىك ئىدىيىسى ئىسلام دۇنياسىدا كەڭ تارقالدى. مىللەتچىلىكنىڭ نىشانى مىللى مۇستەققىللىقنى قولغا كەلتۈرۈپ، مۇئەييەن زىمىن دائىرىسىدىكى مىللى دۆلەتنى بەرپا قىلىش ۋە ساقلاپ قېلىشتىن ئىبارەت ئىدى. بۇنداق ئىدىنيىڭ قارىشىچە، مىللەتچىلىكىنى ھاسىل ىقلىدىغان ئاساسى ئامىل ئاشۇ ىمللەتنىڭ ئورتاق تارىخى، مەدەنىيىتى، تىلى ۋە قانداشلىقى، زىمىن مۇناسىۋىتىدن ئىبارەت، دىن مىللەتنى ھاسىل قىلىدىغان ئاساسى ئامىل ھىساپلانمايدۇ. جاھانگىرلىككە، مۇستەملىكىچىلكىككە قارشى كۆتۈرۈلگەن 20- ئەسىرنىڭ باشلىرىدىكى مىللى ئازاتلىق كۆرىشىدە ئەرەپ مىللەتچىلىكى، تۈرك مىللەتچىلىكى، پارىس مىللەتچىلىكى، دىگەندەك مىللەتچىلىكلەر ئىسلام دۇنياسىدىكى ئاساسى سىياسى ئېقىمغا ئايلاندى.
   ئىسلام دىنى بۇ كۆرەشلەردە زور رول ئوينىغان بولسىمۇ، لېكىن ئانچە مۇھىم بولمىغان ئورۇنغا چۈشپ قالدى، ھەتتا تاشلاپ قويۇلدى.
    تۈركىيە دىن خالى بولۇش يولىدا ناھايتى تېز مېڭىپ، ئەڭ ئۇزاپ كەتتى...
  تۈركىيە ئوسمان ئىمپرىيىسىنىڭ يادىرو قىسىمى ئىدى، 16- ئەسىردىن 19- ئەسىرنىڭ ئاخىرىغىچە ئوسمان ئىمپىرىيىسى ئىسلام دۇنياسىدىكى ئەڭ كۈچلۈك دۆلەت بولۇپ، ئۇنىڭ ھۆكۈمرانى سۇلتان ئاتاقتا خەلىپە، يەنى پۈتكۈل ئىسلام دۇنياسىنىڭ دىنى داھىيسى ئىدى. 20- ئەسىرنىڭ باشلىرىدا سىرىتقى جەھەتتە، ياۋروپانىڭ مۇستەملىكە تاجاۋۇزچىلىقى، ئىچكى جەھەتتە، يەرلىك ھوقۇقنى ئايرىۋېلىشنىڭ زەربىسىدە، ئوسمان ئىمپىرىيىسى پارچىلىنىپ كەتتى.
مەنبە: يۇقۇرىقى كىتاپ.
داۋامى بار، ئىنكاس تەرىقىسىدە يەنە يازىمەن.

باتۇر بىر ئۆلىدۇ، قورقۇنچاق مىڭ.....!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش