مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: ARKZAT

ئىلمىي مۇدىرنىڭ ئىلمىيلىكى زادى نەدە؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82082
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3041
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 6 سائەت
تىزىم: 2012-6-25
ئاخىرقى: 2012-7-31
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-19 04:02:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مانا ئاشۇنداق ئىلمىي مۇدىرلانى ئوقۇغۇغۇچىلىق ھاياتىمدا كۆردۈم. ئىلمىي مۇدىرلار ئەمەلىيەتتە كۈندە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مەكتەپتە تولۇق بار ياكى يوقلۇقىنى چىڭ تۇتماي قانداق قىلغاندا ئوقۇنقۇچىلارنى قۇرۇق ئىشنى ئاز قىلىپ ئەمەلىي مائارىپنى گۈللەندۈرۈش، ئوقۇتۇش سۈپۈتۈنى ئۆستۈرۈش، قانداق قىلغاندا ئىلمىي ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتى بىلەن شۇغۇللانغىلى بولىدۇ، قانداق قىلغاندا ئوقۇتقۇچىلارغا ياخشى شارائىت ۋە پۇرسەت يارتىپ بەرگىلى بولىدۇ..... دېگەنلەرنى ئويلىشى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يەلكىسىدىكى تۈرلۈك تۈمەن ئاقماس، قۇرۇق، بولسىمۇبۇلا بولمىسىمۇ بۇلا ئىشلارنى سۈپۈرۈپ تاشلاشنىڭ ئىلمىي تەدبىر چارىللىرىنى تېپىپ چىقىشى ئوقۇتقۇچىلارنى ئاسرىشى ئۇلارغا كۈيۈنۈشى كېرەك. كۈندە تۆت قېتىم يوقلۇما قىلىپ،  مەكتەپكە تۈرلۈك تۈمەن ۋىۋىسكا، شۇئارىلارنى، تەشۋىقات ۋاراقلىرىنى چاپلاپ مارافۇنچە يىغىن ئېچىپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قول ئىشلىرىنى تولا تەكشۈرۈپ قىلغاننىڭ مائارىپ تەرەققىياتىغا پايدىلىق يىرى بولىدىغان بولسا بەزى مەكتەپلەردە ئاللا بۇرۇن چىنخۇا ئونۋىرسىتىتىغا يېتىۋېلىشتىك چوڭ سەكرەپ ئىلگىرلەش بولغان بولاتتى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82082
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3041
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 6 سائەت
تىزىم: 2012-6-25
ئاخىرقى: 2012-7-31
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-19 04:02:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
bihlani يوللىغان ۋاقتى  2012-7-19 04:02 PM
مانا ئاشۇنداق ئىلمىي مۇدىرلانى ئوقۇغۇغۇچىلىق ھاياتىم ...

مانا ئاشۇنداق ئىلمىي مۇدىرلانى ئوقۇغۇغۇچىلىق ھاياتىمدا كۆردۈم. ئىلمىي مۇدىرلار ئەمەلىيەتتە كۈندە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مەكتەپتە تولۇق بار ياكى يوقلۇقىنى چىڭ تۇتماي قانداق قىلغاندا ئوقۇنقۇچىلارنى قۇرۇق ئىشنى ئاز قىلىپ ئەمەلىي مائارىپنى گۈللەندۈرۈش، ئوقۇتۇش سۈپۈتۈنى ئۆستۈرۈش، قانداق قىلغاندا ئىلمىي ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتى بىلەن شۇغۇللانغىلى بولىدۇ، قانداق قىلغاندا ئوقۇتقۇچىلارغا ياخشى شارائىت ۋە پۇرسەت يارتىپ بەرگىلى بولىدۇ..... دېگەنلەرنى ئويلىشى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يەلكىسىدىكى تۈرلۈك تۈمەن ئاقماس، قۇرۇق، بولسىمۇبۇلا بولمىسىمۇ بۇلا ئىشلارنى سۈپۈرۈپ تاشلاشنىڭ ئىلمىي تەدبىر چارىللىرىنى تېپىپ چىقىشى ئوقۇتقۇچىلارنى ئاسرىشى ئۇلارغا كۈيۈنۈشى كېرەك. كۈندە تۆت قېتىم يوقلۇما قىلىپ،  مەكتەپكە تۈرلۈك تۈمەن ۋىۋىسكا، شۇئارىلارنى، تەشۋىقات ۋاراقلىرىنى چاپلاپ مارافۇنچە يىغىن ئېچىپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قول ئىشلىرىنى تولا تەكشۈرۈپ قىلغاننىڭ مائارىپ تەرەققىياتىغا پايدىلىق يىرى بولىدىغان بولسا بەزى مەكتەپلەردە ئاللا بۇرۇن چىنخۇا ئونۋىرسىتىتىغا يېتىۋېلىشتىك چوڭ سەكرەپ ئىلگىرلەش بولغان بولاتتى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82103
يازما سانى: 1352
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7949
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 250 سائەت
تىزىم: 2012-6-25
ئاخىرقى: 2015-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-19 10:27:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىلمىي مۇدىر مەكتەپ مەمۇرىيىتى ئىچىدىكى ئەڭ مۇھىمى . بىر ئىلمىي مۇدىرنىڭ ساپاسى پۈتۈن ئوتۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساپاسىنىڭ يوقىرى كۆتۈرىلىشىگە تەسىر كۆرسىتىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49225
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3089
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 9 سائەت
تىزىم: 2011-7-26
ئاخىرقى: 2012-7-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-20 12:31:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇنبەر باشقۇرغۇچى بولغان ئەرىكزات ئەپەندىم ئارتۇق بولسىمۇ سوراپ باقسام سىز مەكتەپنىڭ قايسى قاتلىمىدا خىزمەت قىلىسىزكىن ؟؟؟؟؟؟؟سىز بەزى بىر گەپلەرنى بەكلا ھىسياتىڭىزغا تايىنىپ يازغاندەكلا قىلىسىز غۇ؟؟سىز بىلەمسىز ئىلمىي مۇدىرنىڭ ئىلمىيلىكى نەدە ؟؟؟؟ئەگەر سىز بىر ئاي ئىلمىي مۇدىر بولۇپ ئىشلەپ باقسىڭىز ئاندىن بىلەتتىڭىز  بۇ سۇئالنىڭ جاۋابىنى ،،،،،،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49225
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3089
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 9 سائەت
تىزىم: 2011-7-26
ئاخىرقى: 2012-7-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-20 12:55:16 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
گەرچە مەن سىز تىلغا ئالغان بىر قىسىم ئىختىدارسىز ئىلمىي مۇدىرلار قاتارىدىن ئورۇن ئالمىساممۇ لىكىن بىر قىسىم جاپالىق ئىشلەپ تۇرۇپ خىزمەت نەتىجىسى مۇئەييەنلەشتۈرۈلمەكتە يوق ئەكسىچە مەكتەپتە ياخشى ئىش بولسا مەكتەپ مۇدىرىنىڭ تۆھپىسى ھىساپلىنىۋاتقان لىكىن كىچىككىنە سەۋەنلىك بايقالسا بۇنىڭ ئىگىسى دەل شۇ مەكتەپنىڭ ئىلمىي مۇدىرى بولۇۋاتقان ئىلمىي مۇدىرلارغا ئۇۋال بولىدۇ ،،،،،،،،،،،،،بىر مەكتەپ ئۈچۈن ئىلمي مۇدىر ھەرقانچە ئىختىدارلىق بولۇپ ئوقۇ-ئوقۇتۇشنىڭ قائىدە قانۇنىيەتلىلىرىنى ياخشى چۈشىنىپ سىز ئوتتۇرىغا قويغان تەلەپلەرنى تولۇق ھازىرلىغان تەقدىردىمۇ شۇ مەكتەپنىڭ مەكتەپ مۇدىرى ئىختىدارسىز بولۇپ ئاتالمىش ئادەم باشقۇرغۇچى بولسا ئەپسۇس   ئوخشاشلا ئۇ ئىلمىي مۇدىر يەنىلا ئۆزىنىڭ رولىنى جارى قىلدۇرالمايدۇ .شۇڭا مەلۇم بىر قۇشۇنغا يىراقنى كۆرەر قابىل سەركەردە باش بولمىسا، ئەسكەرلەر مەغلۇپ بولىدۇ. ئوخشاشكى، ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى بولغان بىلەن ئۇلارغا توغرا يېتەكچىلىك قىلالايدىغان ئىلمىي مۇدىر باش بولمىسا، ئۇلارنىڭ رولىنى ياخشى جارى قىلدۇرۇپ، ئوقۇتۇشتا نەتىجە قازىنىش ئۇخلىماي كۆرگەن چۈشكە ئوخشايدۇ. بۇ گويا ئەڭ ئىلغار مەلۇم بىر قاتناش قورالى بار بولسىمۇ، ئەمما ئۇنى ھەيدەيدىغان شوپۇر ئىپتىدائىي ھالەتتىكى ئىشەك ياكى كالا قوشۇلغان ھارۋىنىمۇ قاملاشتۇرۇپ ھەيدىيەلمەيدىغان ساپادىكى كىشى بولسا، ئۇ زامانىۋىي قاتناش قورالىنىڭ ئەنە شۇ ھارۋىدىن يەنە نېمە پەرقى قالار؟! ئەكىسچە ئىلمىي مۇدىر تەدبىرلىك بولسا، گەرچە ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىدا يا ئۇنداق،يا بۇنداق يېتەرسىزلىكلەر بار بولسىمۇ، ئېنىقكى، ئىلمىي مۇدىر ئۆزىنىڭ باشقۇرۇش ۋە يېتەكلەش جەھەتتىكى ئىقتىدارى ۋە رەھبەرلىك سەنئىتى ئارقىلىق يەنىلا ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىنى ياخشى تەشكىللەپ، مەكتەپ تەلىم-تەربىيە خىزمىتىنى نەتىجىلىك يۈرۈشتۈرۈپ كېتەلەيدىغانلىقىدا گەپ يوق. بۇ سۆزىمىزگە بۈيۈك پەيلاسوپ ئالىمىمىز يۈسۈپ خاس ھاجىپنىڭ مۇنۇ نەسھىيىتى دەلىل بولالايدۇ:

كۆر ئىتقا بۇلىۋەرسە باش ئارسىلان،

بولۇر ئىتلار ھەممە ئارسىلانسىمان.

ئەگەر ئىت بولسا باش ئارسىلانلارغا،

بولۇر ئارسىلانلار ھەم ئىتتەك ھامان.

شۇڭا ھەر بىر ئىلمىي مۇدىر  ئۆز نامىغا  مۇناسىپ بولغان كەسپىي ساپا ۋە ئەخلاقىي-پەزىلەت ساپاسىغىمۇ ئىگە بۇلۇشى شەرت.   
بۇنىڭدىن كۆرىۋىلىشقا بۇلىدۇكى مەكتەپ مۇدىرى ئالدى بىلەن ئۆزىنىڭ ساپاسىنى ئۆستۈرگەندە ئاندىن ئىلمىي مۇدىر يۇقارقى ۋەزىپىلەرنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالايدۇ.

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 30135
يازما سانى: 956
نادىر تېمىسى: 9
مۇنبەر پۇلى : 45692
تۆھپە نۇمۇرى: 2387
توردا: 6560 سائەت
تىزىم: 2011-2-12
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-20 10:55:14 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
603625701 يوللىغان ۋاقتى  2012-7-20 12:31 AM
مۇنبەر باشقۇرغۇچى بولغان ئەرىكزات ئەپەندىم ئارتۇق بول ...

   كەچۈرۈڭ، مۇنبەردىشىڭىز! ئەسسالام، دەپ مۇبارەك نامىڭىزنى  ئاتاپ، سالام-سەھەتتىن كېيىن گېپىمنى باشلاپ، سوئالىڭىزغا جاۋاب بېرەي دېسەم، تولىمۇ ئەپسۇس، ئىسىمىڭىز يوق ئىكەن! ئارخىپىڭىزنى كۆرسەم، ھەتتا جىنسىڭىزمۇ نامەلەم ئىكەن.  خان ياكى جان دەپ ئاتاشقىمۇ نائىلاج قالغاچقا، شۇڭا قىسقارتىپلا 701 دەپلا ئاتاپ تۇراي. مۇبادا خاپا بولۇپ قالسىڭىز، مۇنبەرگە ئىسىم بىلەن كىرىپ، جىنسىڭىزنى بولسىمۇ ئەسكەرتىپ قويۇشنى ئۇنتۇغانلىقىڭىزنىڭ بەرىكاتى ئىكەنلىكى نۇقتىسىدىن ئەتراپلىقراق ئويلاپ، تەسەللىي تېپىۋالارسىز ئۆزىڭىزگە.
     ئاۋۋال سوئالىڭىزنى ئەينەن كۆچۈرۈپ كېلىپ، ئاندىن جاۋاب بېرەي:
    مۇنبەر باشقۇرغۇچى بولغان ئەرىكزات ئەپەندىم ئارتۇق بولسىمۇ سوراپ باقسام سىز مەكتەپنىڭ قايسى قاتلىمىدا خىزمەت قىلىسىزكىن ؟؟؟؟؟؟؟سىز بەزى بىر گەپلەرنى بەكلا ھىسياتىڭىزغا تايىنىپ يازغاندەكلا قىلىسىز غۇ؟؟سىز بىلەمسىز ئىلمىي مۇدىرنىڭ ئىلمىيلىكى نەدە ؟؟؟؟ئەگەر سىز بىر ئاي ئىلمىي مۇدىر بولۇپ ئىشلەپ باقسىڭىز ئاندىن بىلەتتىڭىز  بۇ سۇئالنىڭ جاۋابىنى ،،،،،،
    سورىغىنىڭىز ئارتۇق ئەمەس، مەن مەكتەپنىڭ ھېچقايسى قاتلىمىدا خىزمەت قىلمايمەن. ئەگەر قاتلامغا ئايرىشقا توغرا كەلسە، بەلكىم  سىزدىن تۆۋەن ئورۇندا تۇرۇشۇم مۇمكىن. دەرۋەقە، ئادەمدە ھېسسىيات بولىدۇ. بۇنى سىزمۇ بەلكىم پەرق ئېتەلەيسىز. مۇبادا ئادەمدە ھېسسىيات بولمىسا ئىدە، مېنىڭ بۇ ماقالەمدىكى بەزى دارتمىلاشلار سىزنىڭ ھۈجەيرىڭىزنى ئاچچىق-ئاچچىق غىدىقلىمىغان، شۇ غىدىقلاشلار بەرىكاتىدىن مۇنۇ تەكرار-تەكرار ئىنكاسنى يازدۇرمىغان بولار ئىدى. دەرۋەقە، بۇ  ماقالىنى ھېسسىياتىمغا، يەنى سەگەك ھېسسىيات، ئويغاق تەپەككۇرۇمغا تايىنىپ يازدىم. مەن بىلىمەن: ئىلمىي مۇدىرنىڭ ئىلمىيلىكى-ئۇنىڭ ئىشلارنى ئىلمىي پىلانلاپ، ئىلمىي ئېلىپ بارالىشىدا. مۇبادا، ئۇنى سىز  ئاستىنقى قەۋەتتە دېگەندىكىدەك مەكتەپ مۇدىرلىرى بېسىۋالسا، ئىلمىي مۇدىر بولغان شۇ مۇدىر ئۇنىڭغىمۇ ئىلمىي نۇقتىدىن كۆرسەتمە بېرىپ، ئۆز يولىغا مېڭىشى لازىمغۇ ئاخىر؟! بەلكىم، بىلىسىز: ئىشەك ئالدىغا ئۆتۈۋالسا، ئاتنىڭ مېڭىشى بۇزۇلىدۇ. ئوخشاشلا، ئىلمىي مۇدىر بىلەن مەكتەپ مۇدىرى خىزمەتلەرنى مۇۋاپىق ماسلاشتۇرۇپ ئىشلەش ماھارىتىنى ھازىرلىشى كېرەك.
   قارىغاندا، سىزمۇ ئەنە شۇنداق «ئىلمىي مۇدىر»لاردىن ئىكەنسىز. مۇبارەك!!!!
گېپىم شۇكى، «ئىلمىي مۇدىر» ئەمەس، ئەۋلادلدرغا يۈر كېلەلەيدىغان  ئىلمىي مۇدىر بولۇپ ئىشلەڭ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78345
يازما سانى: 23
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3182
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 79 سائەت
تىزىم: 2012-4-4
ئاخىرقى: 2014-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-20 12:18:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن  ئويلايمەن:ئىلمى  مۇدىر مەكتەپنىڭ  ماتۇرى،ئۇ  بەلەن  بولسا ھەممە ئىشلار  بەلەن  يۇرىشىدۇ،ئۇ  بۇزۇلسا ھەممە ئىشلار  بۇزىلىدۇ،بىر  مەكتەپ  ئۈچۈن ئىلمى  مۇدىرنىڭ  قىممىتى مەكتەپ  مۇدىرىدىن ئۈستۈن،شۇڭا  ئىلمى  مۇدىر  تەيىنلىگەندە ئادەمگەرچىلىكنى ئەمەس ئىلمىلىكنى ئاساس قىلىش  كىرەك

  مەن  يەنە ئويلايمەن:ئىلمى  مۇدىرى ناچار ئوقۇتقۇچىلار ئەڭ جاپاكەش،بەخىتسىز  ئوقۇتقۇچىلاردۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78345
يازما سانى: 23
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3182
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 79 سائەت
تىزىم: 2012-4-4
ئاخىرقى: 2014-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-20 12:25:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭچە ئىلمى  مۇدىرنىڭ  ئىلمىيلىكى ئۇنىڭ ئوقۇتۇشقا  يىتەكچىلىك  قىلىش ،جەريانىدىكى شە خسىيەتسىز  ،مەنپەئەتسىز ،ئەمەلىيەتچان ،پائالىيەتچان پۇزىتسىيە سىدە.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49225
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3089
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 9 سائەت
تىزىم: 2011-7-26
ئاخىرقى: 2012-7-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-20 11:07:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھۆرمەتلىك ئەرىكزات ئەپەندىم،سىزگە شۇنى ئەسكەرتىشىم زۆرۈركى:مەن بۇ مۇنبەرگە تىزىملاتقاندا پەقەت مەلۇم بىر تىمىغا ئىنكاس يېزىش زۆرۈر بولۇپ قالغانلىقتىن مۇشۇ رەقەم بىلەن تىزىملاتقان ،بۇ مەن ھاياتىمدا بىر ئۆمۈر  ئۇنتۇپ قالمايدىغان رەقەم ،بۇنى قوللىنىشتىكى مەخسەت بىر قىسىم شوخ ئوغۇل تورداشلارنىڭ بەزىبىر چاخچاقلىرىدىن خالى بولۇش ئىدى ،،بۇنى سىزگە  چۈشەندۈرۈشۇم تامام.ئەمدى ئۆزۈمنى سىزگە قىسقىچە تونۇشتۇراي :ئايال  ،ئويغۇر ،27ياش ؛تولۇق كۇرىس مەدەنىيەت سەۋىيىسىگە ئىگە،،،،،،،،،،،،،يىتەرلىك بولغاندۇ .مەن ھەرگىزمۇ سىز تىلغا ئالغان ((ئىلمىي مۇدىرلار ))قاتارىغا كىرمەيمەن  .ئەگەر مەن شۇنداق ئىلمىي مۇدىرلار قاتارىغا كىرىدىغان بولسام ھەرگىزمۇ ھازىر كومپىيوتىر ئالدىدا ئولتۇرۇپ ئېغىر بېسىقلىق بىلەن سىز بىلەن مۇنازىرىلەشمەي ئەكسىچە -ۋاي بۇ ئادەم نىمىنى بىلىدۇ ؟يەنىلا ئىسنىڭ ئاچچىغىنى مورا بىلىدۇ دەپ ئۆزۈم بىلگەن سەنەمگە دەسسەپ يۈرۈۋەرگەن بولاتتىم  ،،،ۋە شۇنداقلا ئوقۇتقۇچىلارنى ئىلمى باشقۇرىمەن ،،ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمەتلىرىنى ئىلمىي يۈرۈشلەشتۈرۈپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكىنى يىنىكلىتىمەن،ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرىمەن  دەپ ھەركۈنى ساپا مائارىپى دىگەنلاردىن 0%خەۋىرى يوق ،ئۆزىنى جاھاندا بىر ساناپ قۇرسىقىدا ئىلىم -پەن دىگەنلەردىن قىلچىمۇ ئەسەر يوق، يېشى 50دىن ئاشقىنىغا باقماي باشقىلاردىن ياشلىق تالىشىپ يۈرۈيدىغان مەكتەپ مۇدىرىم بىلەن تۈگىمەس تالاش -تارتىش قىلىپ ئۆزۈمگە بىر تالاي خاپىلىق تىرىمىغان بولاتتىم ،،،،،،،
مەن سىز دىگەن كۆزقاراشلارنى خاتا دىمەكچى ئەمەس ،مىنىڭ دىمەكچى بولغىنىم ئىلمىي مۇدىرنىڭ ئۆز رولىنى جارى قىلدۇرۇپ مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش ئىشلىرىنى نۇر مال يۈرۈشلەشتۈرۈشكە مەكتەپ مۇدىرى ياخشى ماسلاشمىسا ،ئۆزىنىڭ كونا ئىددىيسى بۇيىچە خىزمەتلەرنى ئاستىن -ئۈستىن قىلىپ ئورۇنلاشتۇرسا بۇنىڭ يەنىلا ھىچنىمىگە پايدىسى يوق ،،،،ئاخىرىدا زىيان تارتىدىغىنى يەنىلا ئاشۇ  بىزنىڭ كەلگۈسى ئەۋلاتلىرىمىز بىلەن بىر مەھەل گاڭگىراپ قانداق قىلسا توغرا بولىدىغانلىقىن بىلەلمىگەن ئوقۇتقۇچىلار بولىدۇ ،،،شۇڭا سىز ئوتتۇرىغا قۇيغان مەسلىلەرنى بىر تەرەپ قىلىش ئۈچۈن ئەڭ ئالدى بىلەن ئوقۇ-ئوقۇتۇشنىڭ قائىدە -قانۇنىيەتلىرىنى ياخشى بىلىدىغان، پەقەت يىغىن روھىنى يەتكۈزگۈچى ئەلچىى بولماستىن بەلكى ھەقىقى بىرگە ماھىر كۆپكە قادىر ئىختىساسلىق كىشىلەرنى مەكتەپ مۇدىرى قىلغاندىلا ئاندىن بۇ ئىشلارنى قىلغىلى بولىدۇ ،ئىختىدارسىز ئىلمىي مۇدىرنىمۇ توغرا يىتەكلەپ  ھەقىقىي ئىلمى مۇدىرلاردىن قىلىپ يىتىشتۈرۈپ چىقالايدۇ ،،،،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82286
يازما سانى: 80
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3447
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 84 سائەت
تىزىم: 2012-6-29
ئاخىرقى: 2013-11-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-21 12:16:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سۇنىڭ بېشى  لاي

ئىنتايىن ئاز، ئەمما ساز ھەم توغرا دېئاگنوز قويۇپسىز،  دۆلەتجان، رەھمەت!
             -ئەركزات

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ARKZAT تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-7-21 12:20 AM  


كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش