مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: ARKZAT

ئىلمىي مۇدىرنىڭ ئىلمىيلىكى زادى نەدە؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57210
يازما سانى: 161
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3486
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 2343 سائەت
تىزىم: 2011-9-20
ئاخىرقى: 2014-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-21 03:02:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇنبەرگە ئۆز ئەسەرلىرىمىزنى قانداق ئىۋەرتىمىز؟ بىلىدىغانلاردىن يول سورايمەن؛

ھەي~~كۆزۈمدىن يا

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 20877
يازما سانى: 135
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6373
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 193 سائەت
تىزىم: 2010-12-5
ئاخىرقى: 2015-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-21 06:04:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇجى،مەكتەپ مۇدىرى،مۇئاۋىن مۇدىر،ئەخلاق تەربىيە،ئوقۇتۇشقا مەسئول گۇرۇپپا دىگەندەك جىققىنا ئادەملەر تۇرسا  ئىلمىي مۇدىرغا ئىش ئاشمامدىكىن

ھەي~~كۆزۈمدىن ياش ئاققۇزغىچى  پىياز ~

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5565
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 32170
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 3368 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-22 11:35:23 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىلمى دىگەن سۆز- قانۇنىيەت،قانۇنىيەت بويىچە ئىش قىلىش، مەسىلەن؛ ئوقۇتۇشنىڭ قانۇنىيتى بويىچە ئىش قىلش. مۇدىر -مەكتەپ باشقۇرغۇچىلارغا خاس ئۇقۇم، مەكتەپ باشقۇرۇشتا ئوقۇتۇش .ئاساس.

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49225
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3089
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 9 سائەت
تىزىم: 2011-7-26
ئاخىرقى: 2012-7-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-22 01:33:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەخەتجان مۇئەللىم ناھايىتى ياخشى تەبىر بىرىپتۇ بۇ سۆزگە ،،،،،،،،،،،،،،نىمىلا دىگەن بىلەن ئۇقۇمۇشلۇق ،بىلىملىك ،ئۇزۇن يىل ئىلمى خىزمەت بىلەن تەتقىقات ئېلىپ بارغان پىشقەدەم باشلامچى رەھبەردە،،،،،،،،،،،،،،،،مۇنازىرە دىگەن مۇنداق بولمامدۇشۇنداق ئىلمي ،،،،،،،،،ئەسلىدىمۇ  مەكتەپ باشقۇرۇشتا ئوقۇتۇش ئاساس ئىدى ،ھەم مۇشۇنداق بۇلۇش زۆرۈر ئىدى ،ئەمما ھازىر تۈرلۈك ((ئۆتكۈنچى خاراكتىرلىك ))ۋەزىپىلەر كۈندىن كۈنگە كۆپىيىپ،ئوقۇتۇش پەقەت مەۋسۇم ئاخىرى ياكى يىل ئاخىرىدىكى خىزمەت خۇلاسىسى چىقارغان چاغدا ئاندىن مەكتەپ مەسئۇللىرى قايتىدىن ئۇيلىنىدىغان تىمىغا ئايلىنىپ قالدى ،،،،
مەكتەپ ئۈچۈن ئەسلىدە مۇنداق 3تۈرلۈك خىزمەت ئاساس
1.ئوقۇتۇش خىزمىتى
.2مۇھىت قۇرلىشى خىزمىتى
3.بىخەرلىك خىزمىتى

لىكىن ھازىر مەكتەپلەردە ئەڭ مۇھىم بولغان ئوقۇتۇش خىزمىتى بىر ياققا قايرىلىپ قېلىپ ،قەيەردىن باھالاش گۇرۇپپىسى كەلسە شۇ مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۈپىتى بىلەن ھىساپلاشماي مۇھىت تازلىقىنى كۆرۈپلا شۇ مەكتەپنىڭ ماۋسۇملۇق ،يىللىق خىزمەتلىرىگە باھا بىرىدىغان بولۇپ كەتتى ،مۇشۇنداق بولغاچقا بىز مۇ باھالاش گۇرۇپپىسى كىلىدىكەن دىگەن گەپنى ئاڭلاپلا ھەممىمىز  تازلىق خىزمىتىگە يۈرۈش قىلىمىز دە ،،،ھەي  ،،،،،،،،،،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49225
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3089
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 9 سائەت
تىزىم: 2011-7-26
ئاخىرقى: 2012-7-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-22 02:09:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 19555
يازما سانى: 1860
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4317
تۆھپە نۇمۇرى: 319
توردا: 1002 سائەت
تىزىم: 2010-11-29
ئاخىرقى: 2014-7-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-22 07:37:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇ ئىلممى مۇدىرغا بەكلا ئۆچ جۇمۇ مەن،ئاشۇ سەۋەپتىن شۇنداق ياخشى ئوقۇتقۇچىلىقىمدىن ئايرىلدىم دىسە،پىتنىڭ ئاچچىقىنى دەپ چاپاننى بىراقلا سىلىپ تاشلىدىم؛

ھىجاب ئاتا بوۋاڭدىن،ئەرەپلەردىن قالغانمۇ دىگۈچىلەرگە بىر كەلىمە سۆز،جەھەننەم ساڭا ئەبۇجەھىلدىن قالغانمۇ؛

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18902
يازما سانى: 1795
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13217
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 8082 سائەت
تىزىم: 2010-11-24
ئاخىرقى: 2015-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-22 11:48:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ ماقالىدا نۆۋەتتە مەكتەپلىرىمىزدە ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش خىزمەتلىرىدە كۆرۈلىۋاتقان بەزىبىر مەسىلىلەر تۇتقا قىلىنىپ ،ئىلمىي مودىرلىق خىزمىتىنىڭ مۇھىملىغى ئوتتۇرىغا قويۇلۇپتۇ ،ماقالىنىڭ  قايىل قىلىش كۈچى خېلى يوقۇرى ئىكەن . دېمىسىمۇ بىر مەكتەپ ئۈچۈن (ئۇ قانداق دەرىجىدىكى مەكتەپ بولىشىدىن قەتئىنەزەر ) ئىلمىي بۆلۇم ۋە ئىلمىي مۇدىرنىڭ رولى بەكلا مۇھىم . ئەگەر مەكتەپ مودىرىنىڭ ئەقلىي ۋە مۇستەقىل كۆزقارىشى بار بولسا ،ئۇ ئىلمىي مۇدىرنى ياخشى تاللايدۇ . ئەكسىنچە بولسا قورساق باقاردىن بىرنى تاللايدۇ . مېنىڭچە ھەرقانداق بىر مەكتەپ ئۈچ  پۇتلۇق مىخانىزىمغا ئوخشايدۇ .ئۇنىڭ بىر پۇتى ئىلمىي بۆلۇم ،يەنە بىر پۇتى تەتقىقات بۆلۇم ،ئاخىرقىسى مۇپەتتىش بۆلۇم (ئالى مەكتەپلەردە مۇستەقىل تەسىس قىلىنىدۇ ،ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەردە تەتقىقات بۆلۇم بىلەن بىرلەشتۇرۋىتىلىدۇ )دۇر . مەكتەپ مودىرى مانا مۇشۇ ئۈچ ئورۇنغا مۇۋاپىق نامزات تاللىيالىسا ،ئۆزى باشقا چوڭ-چوڭ ئىشلارنى قىلالايدۇ.

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
ARKZAT + 30 ئەمەلىي پىكىر، رەھمەت.

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 30   باھا خاتىرىسى

ماتېماتىكا ئىنسان تەپەككۈرىنىڭ گېمناستىكىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 32031
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4033
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 924 سائەت
تىزىم: 2011-2-27
ئاخىرقى: 2012-7-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-24 10:49:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
  كىشىلەرنىڭ ئارسىدا ياخشسىمۇ، ئەسكىسىمۇ بولىدۇ، ئىلمى مۇدىرمۇ ئادەم، ئەلۋەتتە ئۇلارنىڭ ئارسىدىمۇ ئوخشاشلا شۇنداقلارنىڭ بولىشى مۇقەررەر.
كۈن ئۆتكۈزۈشنىلا بىلىپ، قانداق قىلسام باشلىقىمغا ياخشى كۆرىنەرمەن، قانداق قىلسام مەكتەپتىكى خانىملارنىڭ ئالدىدا ئۆزەمنى كۆرسىتەلەرمەن(چىرايلىق خانىملارنى ئىندەككە كەلتۈرەلەرمەن)......دىگەندەك خىياللار بىلەن مەكتەپتىكى موھىم خىزمەت ئوقۇ -ئوقۇتۇش بىلەن قىلچە كارى بولماي ھە دىسە خىزمەتلەرنى بۆلۈم ئەزالىرىغا تاشلاپ قويۇپ، ئۇ ئىشخانىغا،بۇئىشىانىغا كىرىپ پو ئېتىپ، قىلچىمۇ ساپاسى يوق غىلجىڭلارنى تېپىۋالسا ئەتراپىمدا ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچى بارمۇ يوق دىمەي سائەت سائەتلەپ پاراڭ سوقىدىغان، بىلىم ئاشۇرىدىغان پۇرسەت كەلسە نەدىكى ساپاسى يوق، كۈن ئۆتكۈزۇشنىلا بىلىدىغان تەخسىكەشلەرگە(گەرچە نەچچە قېتىم بىلىم ئاشۇرۇشقا بارغان بولىشىدىن قەتئى نەزەر) بېرىۋىتىدىغان  ئاتالمىش«ئىلمىي مۇدېر»لارمۇ بار ئەلۋەتتە. بۇنداق ئىلمى مۇدىرلار ئىشلىيەلەيىغان مەكتەپنىڭ مۇدىرى قانداق بولا؟ ھەرقايسى ئوقۇتۇش گۇرۇپپللىرىنىڭ گۇرۇپپا مەسئۇللىرى قانداق قانداق بولا؟ ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىدىكى مۇنەۋۋەرلەر قانداق سايلىنا؟......... بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   چاكار تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-7-24 10:50 PM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 32031
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4033
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 924 سائەت
تىزىم: 2011-2-27
ئاخىرقى: 2012-7-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-24 11:08:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قانداق قىلسام ئوقۇتۇش سۈپتىنى يۇقرى كۆتۇرەمەن، قانداق قىلسام مىللىتىمنىڭ پەرزەنىتلىرىنى ياخشى بولغان بىلىم ئېلىش شارائىتى بىلەن تەمىنلىيەلەرمەن دەپ ئۆزلۈكسىز ئىزدىنىپ، ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىگە چوڭقۇر چۆكۈپ ئىشلەيدىغان «ئىلمى مۇدېر»لارمۇ يوق ئەمەس.
يەنە «ئوتى بار يەرنىڭ سۈيى يوق» دىگەندەك ئەھۋاللارمۇ يوق ئەمەس.
قىسقىسى : مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇتۇشنى چۈشىنىدىغان، ئوقۇتۇشقا كۆڭۈل بۆلىدىغان، ياش ئۆسمۇرلەرنىڭ كىيىنكىلىكىنى ئويلايدىغان،ھەقىقەتنى ئەمىلىيەتتىن ئىزدەيدىغان مەكتەپلەردە، ئىلمى مۇدېر بولۇپ ئىشلىگەن ياخشى.
لىكىن مەكتەپ مۇدىرى، تەخسىكەش، يالاقچى، چېقىمچىلارنى ئەتىۋارلايدىغان مەكتەپلەردە ئىلمى مۇدېر بولۇپ ئوقۇتۇش سۈپتىنى يۇقرى كۆتىرىمەن، خىزمەتنى ئادىل ئىشلەيمەن دەپ ئاۋارە بولۇپ يۇرمەي سىنىپتىن بىرنى ئوقۇتۇپ نەچچە سائەت دەرىس بۆلسە ۋايسىماي ئەڭ ياخشىسى سىنىپ مۇدىرى بولغان ياخشى. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   چاكار تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-7-24 11:09 PM  


ئادەم ئىمانى بىلەن ئادەم .....

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82799
يازما سانى: 308
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3691
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 63 سائەت
تىزىم: 2012-7-21
ئاخىرقى: 2013-8-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-29 09:01:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەييييييي ، بىزنىڭ مەكتەپتىكى «ئىلمىي» مۇدىرلار ئىسىمگە كىپ قالدى .

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش