مەخەتجان مۇئەللىم ناھايىتى ياخشى تەبىر بىرىپتۇ بۇ سۆزگە ،،،،،،،،،،،،،،نىمىلا دىگەن بىلەن ئۇقۇمۇشلۇق ،بىلىملىك ،ئۇزۇن يىل ئىلمى خىزمەت بىلەن تەتقىقات ئېلىپ بارغان پىشقەدەم باشلامچى رەھبەردە،،،،،،،،،،،،،،،،مۇنازىرە دىگەن مۇنداق بولمامدۇ
شۇنداق ئىلمي ،،،،،،،،،ئەسلىدىمۇ مەكتەپ باشقۇرۇشتا ئوقۇتۇش ئاساس ئىدى ،ھەم مۇشۇنداق بۇلۇش زۆرۈر ئىدى ،ئەمما ھازىر تۈرلۈك ((ئۆتكۈنچى خاراكتىرلىك ))ۋەزىپىلەر كۈندىن كۈنگە كۆپىيىپ،ئوقۇتۇش پەقەت مەۋسۇم ئاخىرى ياكى يىل ئاخىرىدىكى خىزمەت خۇلاسىسى چىقارغان چاغدا ئاندىن مەكتەپ مەسئۇللىرى قايتىدىن ئۇيلىنىدىغان تىمىغا ئايلىنىپ قالدى ،،،،
مەكتەپ ئۈچۈن ئەسلىدە مۇنداق 3تۈرلۈك خىزمەت ئاساس
1.ئوقۇتۇش خىزمىتى
.2مۇھىت قۇرلىشى خىزمىتى
3.بىخەرلىك خىزمىتى
لىكىن ھازىر مەكتەپلەردە ئەڭ مۇھىم بولغان ئوقۇتۇش خىزمىتى بىر ياققا قايرىلىپ قېلىپ ،قەيەردىن باھالاش گۇرۇپپىسى كەلسە شۇ مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۈپىتى بىلەن ھىساپلاشماي مۇھىت تازلىقىنى كۆرۈپلا شۇ مەكتەپنىڭ ماۋسۇملۇق ،يىللىق خىزمەتلىرىگە باھا بىرىدىغان بولۇپ كەتتى ،مۇشۇنداق بولغاچقا بىز مۇ باھالاش گۇرۇپپىسى كىلىدىكەن دىگەن گەپنى ئاڭلاپلا ھەممىمىز تازلىق خىزمىتىگە يۈرۈش قىلىمىز دە ،،،ھەي ،،،،،،،،،،