saltanat lutun elan berig
«12345»Pages: 1/5     Go
بۇ تېما 9207 قېتىم كۆرۈلدى
anwar1980
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 6777
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 15
شۆھرەت: 130 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 120 سوم
تۆھپە: 71 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 71 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 26(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-13
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-19
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 ئالى مەكتەپ نۇمۇر سىزىقىدىن تۇغۇلغان سىزىقىلىق خىياللار

ئالى مەكتەپ نۇمۇر سىزىقىدىن تۇغۇلغان سىزىقىلىق خىياللار

بۇگۇن 2012- يىللىق ئالى مەكتەپ نۇمۇر سىزىقى ئىلان قىلىندى؛ ھىلىلا مەن بۇ نۇمۇر سىزىقىنى كۆرۈپ تۇرۇپ خىياللارغا چۆكۈپ كەتتىم.  مىنىڭ دىققىتىمىنى تارتىقىنى يەنىلا ماتىماتىكا نۇمۇر سىزقى بۇلۇپ، بۇ ئادالەتسىز نۇمۇرغا قاراپ غەليان ھىسلىرىم كۆتۈرلۈ قالىدى.  
تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپنى پۈتتۈرپ، نۇمۇرنى تۇشاق ئېلىپ ماتىماتىكىدىن نۇمۇر سىزقىغا چۈشمەي ئالىي مەكتەپكە قۇبۇل قىلنالىمغان بىچارە ئوقۇغۇچىلار ھەممە يەردە بار ئەلۋەتتە. مەن بۇنى قىسمەت دىيىشكە تىلىم كۆيىدۇ. چۈنكى تارازا ھەممىگە ئادىل ئەمەس.  گەرچە ھۆكىمەتنىڭ ماتىماتىكىغا نۇمۇر بەلگىلىشى دانالىق بولغىنىدەك  بىلەن، خەلىقئارالىق يۈزلىنىش بولغىنىدەك بىلەن، ماتىماتىكا ئوقۇتۇشىغا كۆڭۈل بۆلگىنىدەك بىلەن، بۇ  نۇرغۇن بەدەل تۆلەشنى كەلتۈرۈپ چىقىرىۋاتىدۇ.
مىنى ئۆكۈندۈردىغىنى مىللى تىل بويىچە ئىمىتھان بەرگەن ئوقۇغۇچىلارغا نۇمۇر سىزقىنى بەلگىلەپ، خەنزۇتىلى بويىچە ئىمىتھان بەرگەنلەرگە ( مىنكوخەن بىلەن قوشتىل ئوقۇغۇچىلىرى) نۇمۇر سىزىقىنى بەگىلەنمىگەن. بۇ ئەھۋال چۇڭ خاتالىق.  دانالىق ئەمەس،  بۇ گەرچە قوشتىل ئوقۇتۇشىغا بولغان ئىتىبار سىياسەت، ئىلھام، قوللاش بولغىنى بىلەن، بۇ مائارىپىمىزدىكى چوڭ بىر تەڭپۇڭسىزلىقىنى كەلتۈرىدۇ. مائارىپتىكى ئادىللىقىنى چەتكە قاقىدۇ.
تەھىلىل قىلساق، قوشتىل ياكى خەنزۇتىلى بويىچە ئىمىتىھان بارگەنلەر ماتىماتىكىنى بىلمەيدىغان، ئىلمىي ساپاغا ئىگە ئەمەس، تەپەككۇرى يىتىلمىگەن، دۇنيا قارىشى مۇكەممەل بولمىغان، قىممەت قاراشقا ئىگە ئەمەس بولسىمۇ بۇلىدۇ دىگەنلىك دەپ يەكۈن چىقارساق بولىدۇ. چۈنكى ماتىماتىكىنىڭ رۇلى شۇنداق. ئەگەر چەتئەللەرنىڭ باھالاش ئۆلچىمىگە سالساق، ئۇلارنى تۆۋەن قاتلامدىكىلەر دەپ باھا بەرسەكمۇ بۇلىدۇ. بىزنىڭ ئالى مەكتەپتىلەر شۇنداقلارنى تەربىيلەمدۇ؟؟؟
يەنە بىر نوقتىدىن، مىللى تىل بويىچە ئىىمتىھان بەرگەنلەر دۆلەتنىڭ شۇ ماتىماتىكا نۇمۇرنىڭ دەخلىسىگە ئۈچرىماسلىق سىياسىتىدىن ئورتاق بەھرىمان بۇلۇش ھوقۇقى بار، ياكى باشقىلار بىلەن باراۋەر نوقتىدا تۇرۇپ رىقابەتلىشىشنى تەلەپ قىلىش ھۇقۇقى بار.  باشقىلا 300 نۇمۇر بىلەن كىرگەن مەكتەپكە 450 نۇمۇر بىلەنمۇ كىرەلمىگەنلكىنىڭ سەۋەبىنى بىلىش، ئادىللىق تەلەپ قىلىش، كەلگۈسى ئۈچۈن ئىسيان كۆتۈرۈش ھۇقۇقى بار. ئەگەر ناۋادا مۇشۇ سەۋەبتىن بىركىملەر ئۆزىنى ئۆلتۈرۋالسا، ھۆكىممەتتىن ئۆلۈم تۆلەم ئېلىش ھوقۇقى بار. بۇ سىياسەتكە قارشى كۆرەش قىلىش ھۇقۇقى بار؛ ساننى ماتېتىماتىكا نومۇرى يەتمەيدىغانلار ئىگەللىۋالسا، تەبئى ھالدا باشقىلارنىڭ ماتىماتىغا قۇيۇلىغان نۇمۇر سىزىقىمۇ يۇقۇرلاپ كىتىدۇ دە،..................
سىياسەتچىلار ئويلاپ كۆرىشى كېرەك. بۇ سىياسەتنى باشقىلار ئەرىز قىلىپ چاۋىسىنى يېيۋەتكىچە قايتا تەرتىپكە سېلىشى كېرەك. ھازىز جەمئىيەتتە پەقەت شۇ ئوقۇغۇچىلارلا ئەرىز قىلىمىغان، ئەمدى نۆۋەت شۇلارغا كەلگەن ئوخشايدۇ. بىراق مەن ئوقۇچىلارنى قوللايمەن. چۈنكى ھەممە ئادەمنىڭ ئۆز قىسمىتىنى بەلگىلىشى ئۈچۈن ھەرقانداق ئىش قىلىش ھوقۇقىمۇ بار؛ بىراق ھۆكىمەتنىڭ سىياسەت بىلەن باشقىلارنىڭ تەرەققىيات يۇلىنى چەكلەپ قۇيۇش ھوقۇقى يوق.

ئوقۇرمەنلەر شۇنداق ئەمەسمۇ يا؟
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2012-06-28 12:10 |
jenibak
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 5582
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 41
شۆھرەت: 205 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 205 سوم
تۆھپە: 123 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 123 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 302(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-01-24
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-31
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

               بىزمۇ بەكلا تىرىشمامدۇق قانداق؟!            ماتىماتىكىدىن 34نومۇرمۇ ئالالمىساق؟ 
lutun
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 12:08 |
yarkin332
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3980
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 125
شۆھرەت: 626 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 633 سوم
تۆھپە: 376 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 378 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 436(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-24
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

  زېھنى ئۇچۇق ،  ئۆزىگە سۇئال قويۇپ ياشايدىغان يەنە بىر كىشىنى ئۇچراتقاندەك قىلىمەن...
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 12:15 |
فىدا
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 6545
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 412
شۆھرەت: 2113 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2133 سوم
تۆھپە: 1263 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1269 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 295(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-01
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

   «ھەممە ئادەمنىڭ ئوز قىممىتىنى نامايەن قىلىش ، ئوزىنى تەرەققىى قىلدۇرۇش ، ئوزىنىڭ ئەھۋالىنى ياحشىلاشنىڭ كويىدا بۇلۇش گۇنا ھ ئەمەس ،جەمئىيەتنىڭ تەرەققىيات قانۇنىيىتىگە ئۇيعۇن ئىش ، ئەمما زامانلىرىمىزعا  نەزەر سالساق بۇ ئىشلار بىز ئۇچۇن ئىزچىل گۇنا بۇلۇپ كەلدى »  
istanbol
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 12:17 |
dilnaz
yahxilik kilalmisangmu yamanliktin saklan
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2771
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 391
شۆھرەت: 2006 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2047 سوم
تۆھپە: 1199 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1201 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 616(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-23
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مەن ئويلاپ قالدىم :
خەنزۇ سىنىپلاردىكى خەنزۇ ئوقۇغۇچىلارغا ماتىماتىكا نومۇر سىزىقى بارمۇ -يوق ؟
قوش تىل ياكى مىنكاۋخەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتىماتىكىدىن ئالغان نومۇرى ئادەتتىكى سىنىپلاردا ئوقۇغان ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتىماتىكا نومۇرىدىن يۇقۇرىمىكەن ؟
12يىل ماتىماتىكا ئۆگىنىپ ، ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىدا 34 نومۇرنىمۇ ئالالمىسا نېمە دىگۈلۈك ؟
ماتىماتىكا ئارقىلىق ،ئۇلارنىڭ ئىستىقبالىنى توساپ قويۇش ،ئاقىلانىلىكمۇ ؟
يۇقۇرقى مەسىلىلەر ھەممىمىز تەتقىق قىلىپ باقىدىغان مەسىلىلەر ئەلۋەتتە .
simfoniya
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 14:24 |
akbar0902
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 96
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 97
شۆھرەت: 485 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 485 سوم
تۆھپە: 291 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 291 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 140(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-24
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

باشقىلار ئۆتكەن ئاشۇ نەچچەنومۇرلۇق سىزىقتىن نىمىشقا بەزىلەر ئۆتەلمەيدۇ؟
lutun
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 16:25 |
ablikim95
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8104
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 56
شۆھرەت: 278 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 279 سوم
تۆھپە: 167 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 168 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 28(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-06-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-24
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

تىرىشمىغانلىق ئەلۋەتتە ئۈزىمىزدىكى سەۋەنلىك .بۇ توغرىلىق ئۇ سەۋەپ ئىزدىسەك ئاقىلانىلىك ئەمەس.تىرىشىش كىرەك.
چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 17:21 |
qaptikax
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 6463
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 48
شۆھرەت: 282 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 286 سوم
تۆھپە: 166 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 170 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 40(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-03-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-19
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مۇشۇ ماتىماتىكا دېگەننى يوقىتىپلاۋەتسە ھە بىچارە ئىنى-سىڭىللىرىمىز ئۇھ دېگەن بولاتتى
istanbol
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 18:41 |
akram343
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8025
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 418 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 419 سوم
تۆھپە: 248 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 249 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 72(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-06-02
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-24
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مائارىپتىكى بىرتەرەپلىمە ئورۇنلاشتۇرۇشلارنىڭ ياش نوتىلارغا ئرلىپ كىلىدىغا زىيىنى بەلكىم ئەقلى ئويغاق كىشىلەر ھىس قىلىپ بولغاب بولۇشى مۇمكىن،ئەمما كۆپلىگەن كىشىلەر بۇ نۇقتىلارنى ھىس قىلغاندىلا نۇرغۇنمەسىلىلەرنى ھەل قىلغىلى بولۇشى مۇمكىن
ozgul munbar
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 18:58 |
tarim138
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 7049
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 23
شۆھرەت: 115 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 115 سوم
تۆھپە: 69 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 69 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 210(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-23
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-23
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ماتىماتكا  نۇمۇر  سىزىغى  بەلگىلەش  ئارقىلىق  ئالى  مەكتەپكە  ئۇقۇغۇچى  قۇبۇل  قىلىش  تۇزۇمى  چىققاندىن  بۇيان  بىز  ئاتا-  ئانىىلارنىڭ  ۋە  ئەشۇ  بىچارە  تىرىشچان  ئۇقۇغۈىچىلارنىڭ غېمى  ئىككى  بولدى. بىرى  ئۇمۇمى پەن ،يەنە بىرى  ماتىماتكا.                  
ماتىماتكىنىڭ  ئۈزى  بىر  ئۇگىنىش  قىيىن بولغان  تەس  پەن ، ئۇنىڭ  ئۇستىگە  بۇ  يىل  ماتىماتكا  ئمتىھان  سۇالىنىڭ  قىيىنلىق  دەرجىسمۇ  بەك يۇقۇرى  ئىكەن.  مىنىڭ  قىزىمنىڭمۇ  ماتىماتكا  نەتىنجىسى  نۇمۇر  سىزغىغا  توغرا  كەلمىدى. بۇ  بىزنىڭ  مائارىپ  تۇزۇلمىسدىكى  مەسىلمۇ؟  ياكى ماتىماتكا  نۇمۇرى  34 بولسىلا  ھەممىنى  ھەل  قىلالايدىغان  ياراملىق ئادەم  بولغىلى  بولامدۇ؟بۇنى   بىلمىدىم..........
چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 19:39 |
kanji
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8382
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 99
شۆھرەت: 507 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 512 سوم
تۆھپە: 305 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 309 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 44(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-06-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-24
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مىنىڭچە ماتىماتىكىغا نومۇر سىزىقى بەلگىلىگىنى ياخشى ئىش،150نومۇرلۇق سۇئالدا 35ئالالماي تۇرۇپ ئۆزىنى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپتە ئوقۇدۇم دىيىش نومۇسسىزلىق،60نومۇر ئا ب س د تاللاش سۇئالى 12تال،ماتىماتىكا ئۇقمايدىغان ئادەم جۆلۈپ تاللىسىمۇ 20نومۇر ئالالايدۇ،20نومۇرلۇق بوش ئورۇنمۇ ئۇنچە تەس ئەمەس،ھىسابلاش سۇئاللىرىغا مۇھىم فورمىلالارنى يىزىپ قويۇش ئارقىلىق يەنە كام دىگەندە20نومۇر ئالغىلى بولىدۇ،ھىلىمۇ بىز ئەدەبىيات ۋە خەنزۇتىلى نەتىجىگە بەكلا تايىنىدىغان بولۇپ قالدۇق،خەنلەرگە ئىنگىلىزتىلى ئۆگىنىش مۇھىتى بىزنىڭ خەنچە ئۆگىنىش مۇھىتىدىن كۆپ ئاز،خەنلەر بىلەن نومۇر سىزىقى پەرقىمىز 100نومۇردىن كام بولۇپ باقمىدى،ئەسلى تەبئى پەن ۋە ماتىماتىكا نەتىجىمىزگە نومۇر سىزىقى قويۇشنى ئۈمىد قىلىمەن،چۈنكى ئالى مەكتەپتە ئەڭ ئەسقاتىدىغىنى ماتىماتىكا ،ھەرقانداق كەسىپتە ئوقۇشتىن قەتئىنەزەر  ماتىماتىكىغا سەل قاراشقا بولمايدۇ!
بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى :
  • مۇنبەرپۇلى:+1(alqondi)
  • ھەممەئىشلار ياخشىلىنىپ كىتىدۇ!
    چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 21:47 |
    كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
    «12345»Pages: 1/5     Go
    Bagdax bbs » ئەدەبىي ئەسەرلەر