قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: tunji

مۇئەللىمنى تىللىماڭ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

1

دوست

1083

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   8.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28404
يازما سانى: 24
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 338
توردىكى ۋاقتى: 80
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 21:04:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىچىم ئاچچىق بولۇپ قالدى.......

9

تېما

31

دوست

5060

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   1.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13250
يازما سانى: 129
نادىر تېمىسى: 9
مۇنبەر پۇلى: 175
تۆھپە : 1620
توردىكى ۋاقتى: 852
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 21:24:50 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
qahqakqi يوللىغان ۋاقتى  2014-6-20 18:52
ھەي بىچارىلەر،دېھقانلارغۇ قارا قۇرساق،كالا دىسەكمۇ  ...

پاھ ، ئۆزلىرى دېھقاننى كالىغا ئوخشاتقانلىرىغا قارىغاندا ، ئوقۇتقۇچىنى ياراتمىغانلىرىغا قارىغاندا تۇغۇلىشدىنلا ساۋاتلىق ، بىلىملىك تۇغۇلغان ، شامال يەپ بوران كىكىرىپ چوڭ بولغان ئادەم تىپىغا كىرمەيدىغان بىرى ئوخشىمامدىلا ؟ ھېلىقىدەك ....نىمىتى ؟  ھە تۇغرا ، غەرپكە ساياھەتتە چىقىدىغان ئەۋلىيا -ئەنبىيالارغا ئوخشاش ، ئاسماندىلا ئۇچۇپ يۈرىيىدىغان ، قۇرسىقى ئاچمايدىغان ، قېرىمايدىغان ......
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

1

تېما

0

دوست

861

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   72.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6299
يازما سانى: 33
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 110
تۆھپە : 195
توردىكى ۋاقتى: 99
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 21:50:03 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
qahqakqi يوللىغان ۋاقتى  2014-6-20 18:50
ئىشلىمەسمىز ھەر كۈنى ، زىدى پەسنىڭ قولىدا،

ئىشلىمەسمى ...

سىز دېگەن شۇ مىسرانى ئۆچۈرۋەتتىم، سەمىمىي تەكلىپىڭىزگە رەخمەت

1

تېما

0

دوست

861

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   72.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6299
يازما سانى: 33
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 110
تۆھپە : 195
توردىكى ۋاقتى: 99
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 21:52:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
qahqakqi يوللىغان ۋاقتى  2014-6-20 18:52
ھەي بىچارىلەر،دېھقانلارغۇ قارا قۇرساق،كالا دىسەكمۇ  ...

مۇئەللىمنى تىللىماڭ

10

تېما

2

دوست

7660

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   53.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9848
يازما سانى: 453
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 675
تۆھپە : 1929
توردىكى ۋاقتى: 416
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-8
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 21:56:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ شېئىرىڭىزدا بىر قىسىم نامەرت، خۇمسىلارنىڭ رەزىل ئەپتى-بەشىرىسى شەپقەتسىزلىك بىلەن قامچىلىنىپتۇ. مەن سىزنىڭ بۇ ئەسىرىڭىزنى ئوقۇپ ئىنتايىن پۇخادىن چىقتىم. ئوقۇتقۇچى-ئۇستازلارنى ھاقارەتلىگەن نائەھلىلەرنى مانا مۇشۇنداق سېسىتىش ۋە قاتتىق ئەدىپىنى بېرىش كېرەك!

0

تېما

3

دوست

2149

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   4.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28151
يازما سانى: 172
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 644
توردىكى ۋاقتى: 115
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 22:02:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھون يوللىغان ۋاقتى  2014-6-20 21:56
بۇ شېئىرىڭىزدا بىر قىسىم نامەرت، خۇمسىلارنىڭ رەزىل ئە ...

ئەسسالامۇ-ئەلەيكۇم،يولداش،مانا بۇ ساپايىڭىز ،مۇشۇنداق ئىدىيىڭىز بولسا تىللاشلار سىزدەكلەرگە ئازدەك قىلىدۇ،قاراڭە ئىنكاسڭىزغا،بىركىمنى بىركىم نىمە ئۈچۈن تىللايدۇ؟تىللىغۇدەك ئىش بولمىسا ھېچكىم ھېچكىمنى تىللىمايدۇ،سىزمۇ ساتىراچلىقتىن دىپلۇم ئېلىپ تەلىيىڭىز كىلىپ ئۇقۇتقۇچى بوپ قالغان بولسىڭىز كىرەك،بىلىملىك كىشى سىزدەك بولسا بىلىمسىزلەر قانداق بولماقچى؟

http://www.xjsahra.com

13

تېما

10

دوست

7481

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   49.62%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4249
يازما سانى: 406
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 100
تۆھپە : 2285
توردىكى ۋاقتى: 277
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 22:54:38 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
anatil8 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-20 22:07
مۇئەللىمنى تىللىماڭ دىگەن بىلەن بەزى مۇئەللىملەر تىلل ...

ئالدىنقى بىر تېمىدىكى تىللاشلارنى ئۆچۈرۈشكە مەجبۇر بولغانىدىلە، بۇ يەرگە ‹‹چىقىرىپ›› قويۇپ ئارام تاپقان چىراي...

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما

3

تېما

4

دوست

2465

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   15.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26291
يازما سانى: 140
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 11
تۆھپە : 758
توردىكى ۋاقتى: 253
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 07:44:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   mahatjan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-6-21 07:45  

ئۇقۇتقۇچى مۇقەددەس قۇياش

     توردا  ئىلان قىلىنغان ئوقۇتقۇچىلار توغرىسىدىكى ئىلان قىلىنغان،مەسلەن:بىزگە قانداق ئۇقۇتقۇچىلار كىرەك.بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاھۇ زارى.شەرەپ ئىگىسى ئۇستاز. ...قاتارلىق ماقالىلەرنى ئوقۇغاندىن كىيىن،ئوقۇتقۇچىنىڭ مەسئۇلىيەت ۋە مەجبۇرىتى ھەققىدە كۆپ ئويلىنىپ تۆۋەندىكى قاراشلىرىمنى تورداشلار ۋە ئوقۇرمەنلەر بىلەن ئورتاقلاشماقچى بولدۇم.
    دانالارنىڭ ھكمەت خاترلىردىكى:ئوقۇتقۇچى ئىنسان روھىينىڭ ئېنژىنىرى.ئوقۇتقۇچى كۈيۋاتقان شام.ئوقۇتقۇچى باغۋەن.ئوقۇغۇچىغا بىر ئىستىكان سۇ بىرىش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىدا بىر چىلەك سۇ بۇلۇش كىرەك.دىگەن ھىكمەتلەرنىڭ مەزمۇنلىرى ھەققىدىكى قاراشلىرىم مۇنداق:
     مۇئەييەن بىر قۇرلۇشنى لاھىيلەش بىلەن،ئادەمنىڭ روھى قۇرۇلمىسنى لاھىيلەشنىڭ قانۇنيەتلىرى ئوخشايدۇ،يەنى قۇرلۇشنى شەكىللەندۈرۈشكە مۇناسىۋەتلىك بولغان فونكىسيىلىك ئامىللار ۋە ئۇنى ماسلاشتۇرۇش جەھەتتە ئوخشاش.ئۇنى ئپادىلەش ئۇسسۇللىرى ۋە جەريانى ئوخشىمايدۇ.
     مۇئەييەن بىر شامنىڭ يورۇقلۇق تارقىتىشى بىلەن ئوقۇتقۇچىنىڭ بىلىم بىرشى ۋە بەدەل تۆلەش مەقسەت مۇدداسى ئوخشايدۇ، ئەمما شام كۈيۈپ-كۈيۈپ يورۇقلىق تارقىتىپ بولۇپ ئۆچىدۇ.ئەمما ئوقۇتقۇچىنىڭ تارقاتقان بىلىمى بىر ئوقۇغۇچىغا،ئون ئوقۇغۇچىغا تارقىلىپ ئىنسانلار ئەقلىنى يورىتىدىغان مەشئەلگە ئايلىنىدۇ.
     باغۋەننىڭ مۇئەييەن بىر كۈچەتنى ئۆستۈرۈش جەريانىدىكى قانۇنيەتلەر بىلەن ئوقۇتقۇچىنىڭ بىر ئوقۇغۇچىنى تەربىيلەپ يىتىشتۈرۈش جەريانىدىكى قانۇنيەتلەر ئوخشايدۇ.ئەمما كۈچەت يىتىلدۈرۈش بىلەن ئوقۇغۇچىنى تەربىيلەشتىكى ئۇسسۇل ۋە تەلەپلەر ئوخشىمايدۇ. يەنى باغۋەن ئۆستۈرۋاتقان كۈچەتلىرىدە مەلۇم ياۋا شاخلار كۆرۈلسە ياكى مىۋىسى سورىتلۇق بولماي قالسا شۇ ياۋا شاخلارنى كەكە-پالتىلاردا كىسىپ چاتاپ ئۆلچەملىك ئۆستۈرەلەيدۇ.ئەمما ئوقۇتقۇچى باغۋەن قوللانغان ئۇسسۇللارنى قوللىنىشقا بولمايدۇ.
     ئوقۇغۇچىغا بىر ئستىكان سۇ بىرىش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىدا بىر چىلەك سۇ بولۇش كىرەك.بۇ دىگەن گەپ ئوقۇتقۇچىدا بىلىم كۆپ بولمىسا ئوقۇغۇچىنىڭ بىلىمگە بولغان ئىھتىياجىنى قاندۇرالمايدۇ دىگەن گەپ.سۇغا بولغان ئىھتىياج بىلەن بىلىمگە بولغان ئىھتىياجىنىڭ قانۇنيەتلىرى ئوخشايدۇ.ئەمما:ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا بىلىمنى بىرىۋەرسە بىلىم تۈگەپ كىتىپ تاراڭلاپ قالدىغان چىلەككە ئوخشىمايدۇ.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا بىر ئىستىكان بىلىم بەرسە،ئۆزىدە ئون ئىستىكان بىلىم پەيدا بولدىغان بۇلاققا ئوخشايدۇ....
............................................................................................
        ئوقۇتقۇچى مۇقەددەس قۇياشقا ئوخشايدۇ.قۇياشنىڭ ماھىيتى ۋە مەقسەت نىشانى بىلەن ئوقۇتقۇچىنىڭ ماھىيتى ۋە مەقسەت نىشانى ئوخشايدۇ.
    قۇياش پۈتۈن كائىيناتقا تەركىپ ئايرىماي،يورۇقلىق ۋە ئىسسىقلىق تارقىتىدۇ،تارقاتقان يورۇقلىق ۋە ئىسسىقلىقىنىڭ كۈچ قۇدۇرىتى بىلەن ماۋجۇداتلار ھاياتلىققا ئىرىشىپ گۈل-چىچەكلەرگە پۈركۈنىدۇ.قۇياشنىڭ ئىسسىقلىق ۋە يورۇقلىق تارقىتىدىغان دائىرسى ئىنتايىن كەڭ بولغاچقا،دەقىقە توختىماي شۇ ئىسسىقلىق ۋە يورۇقلىق تارقىتىدۇ.ئەمما ھەق-تەلەپ قىلمايدۇ.قۇياشنىڭ بۇ خىسلىتى دۇنيادا مۇقەددەس خىسلەت.
      ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۆز ئۈستىگە ئالىدىغان مەسئۇلىيەت ۋە مەجبۇريەتلىرگە،ۋە شۇ مەسئۇليەت مەجبۇريەتلىرنى ئىپادىلگەن ئەمىليىتىگەئاساسەن ئوقۇتقۇچىنى موقەددەس قۇياشقا ئوخۇشتۇش بەكمۇ توغرا ھۆكۈم. ئوقۇتقۇچىمۇ ئوقوغۇچىغا خۇددى قۇياش كائىيناتقا تەركىپ ئارىماي ئىسسىقلىق بىلەن يورۇق تارقاتقىنغا ئوخشاش جىنىس ئارىماي،مىللەت ئارىماي،قېرى-ياش ئارىماي بىلىم تارقىتىدۇ. ئوقۇتقۇچىنىڭ مۇقەددەس قۇياشقا ئوخشايدىغان ئوبرازىنى ئالىي جاناپ خىسلىتى ئىپادىلگەن.شۇڭا ئوقۇتقۇچىلار قۇياشقا ئوخشاش بىلىمگە ئىھتىياجلىق بالىلار ئوربىتىسنى ئايلىنىپ،بالىلارنىڭ بىلىم تەشنالىقىنى قاندۇرۇپ،بالىلارنى ياراملىق ئىزباسارلاردىن قىلىپ تەربىيلەيلى!
     ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوبرازى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇرىدا مەڭگۈ ساقلىندىغان بولسۇن. مەسىلەن:ئۇستاز روھىي دىگەن ئەسەردىكى،
ئوقۇتقۇچى بولغۇم يوق پەقەت،
بولدۇممۇ چىكىمەن جاپا مۇشاقەت.
ۋە لىكىن ئوقۇتقۇچىنىڭ ھىمايسىدە،
                      ئوقۇغۇچى بولۇپ ئۆتسەم تا ئەبەت.       دىگەندەك.

                      ئاپتۇرى :مەخەت ئابدۇرېھيىم
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )