قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: jimsary

«ئالىم» دىگەن سۆزگە شەرھى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5395
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13438
توردىكى ۋاقتى: 6619
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 21:54:20 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
“ئالىم”نىڭ نىمىلىگى ھەققىدە يازغان شەرھىڭىزدىن بىلىم ئالدىم.ئەجرىڭىزگە رەھمەت.

_____________________


./thread-5832-1-1.html


يۇقۇرقى ئۇلىنىشتىكى تېمىدا دېيىلگەنلىرى ھەقىقەتەن راسىتكەن.بىز ھەتتا نىمىنىڭ ھەقىقى مەنىدىكى ئىلىم-پەن تەتقىقاتى ئىكەنلىگىنىمۇ ئاڭقىرالمايدىغان يەرگە بېرىپ قالغاندەك قىلىمىز.

0

تېما

2

دوست

5426

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.52%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9200
يازما سانى: 377
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 63
تۆھپە : 1642
توردىكى ۋاقتى: 240
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 22:03:08 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
kokama يوللىغان ۋاقتى  2015-1-1 13:10
ئەڭ مۇھىمى ، ئالىمدا ھەممە ئېتىراپ قىلغان نەتىجە بۇلىش ...

توغرا دېدىڭىز ،ئالىم ئاتالغان كىشى ئادەتتىكى كىشىلەر كېرەلمىگەن تەپۈككۈر قاراڭغۇلىغىغا كېرىپ ، ئۇنىڭغا رۇجەكلەرنى ئېچىپ كىشىلەرگە يورۇق قىلىپ كۆرسىتەلىگەن ۋە ئاددى كىشىلەرنىڭمۇ شۇ قاراڭغۇلۇققا كېرەلىشىگە ماياك بولالىغان ئەقىل سەركىلىرىدۇر  .يەنى ئۇ ئۆزى ئىزدىنىۋاتقان ساھەدە بۆسۈش ھاسىل قىلالىغان بولىشى كېرەك .بىر ئۆمۈر باشقىلار  ئېچىپ قويغان تەييار  يولدا مېڭىپ تاغدەك ئەجىر سېڭدۇرسىمۇ ،يېڭىلىق يارىتالمىسا ،ئۇ پەقەت بىر ئۆگەنگۈچىدۇر 学者خالاس .
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5395
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13438
توردىكى ۋاقتى: 6619
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 22:43:00 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ziya تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-1 22:59  
tewelgha يوللىغان ۋاقتى  2015-1-1 22:03
توغرا دېدىڭىز ،ئالىم ئاتالغان كىشى ئادەتتىكى كىشىلەر ...

توغرا دېدىڭىز.تەييار نەرسىلەرنى يادىلاشنىلا بىلىپ ،بىرەر يېڭىلىق يارىتالمىسا ،يېڭى قاراش ئوتتۇرىغا قويالمىسا ۋە بۇنداق قاراشلىرىنى تەجىربە ياكى مەنتىق ئىسپاتلىمىسائۇنداق كىشىنى ئالىم دېيىشتە ئېھتىيات قىلغان تۈزۈكتەك قىلىدۇ.

جىمسارى توردىشىمىز بۇ تېمىنى روياپقا چىقىرىپتۇ.تورداشلار كەمچىلىگى بولسا تولۇقلاش،ئارتۇق كەتكەن يېرى بولسا ئېلىۋىتىش پىكرىنى بەرسە ياخشى ئەمەسمۇ.شۇنىڭ بىلەن راۋىرۇس ئېنىسكىلوپىدىك شەرىھ بولۇپ قېلىشى مۆمكىن.ئىنگىلىزچە،خەنزۇچە مەنبەلەردىنمۇ ئالاقىدار مەزمۇنلارنى ئەكىلىپ چاپلىساق قانداق؟.

مەنغۇ بۇ تېمىغا خاتا چۈشەنچە بولۇپ قالمىسۇن دەپ كىرمەي دىگەن.لىكىن،تېما بىر ئاتالغۇنىڭ ئېنىقلىما ،شەرھىگە ئالاقىدار بولغاچقا ھەممىمىز بىلگىنىمىزچە بىرنىمە دەپ باقساق بولىدىغاندەكمۇ قىلىدۇ.

بەيدۇدا ئالدىدا مۇنداق يېزىلىپتۇ:

学者,是一个社会学概念,有广义、狭义之区分。广义“学者”:系指具有一定专业技能、学识水平、创造能力,能在相关领域表达思想、提出见解、引领社会文化潮流的人。狭义“学者”:”“学”者,觉也《说文解字》。系指通过学问觉悟之人,即专门从事某种学术体系研究而通达智慧的人。代表者包括:思想家哲学家、法学家、文学家史学家科学家和各类文化专家


ئاندىن  مۇنداق ئىككى  ئابزاس شەرىھ تۇرىدۇ.ياخشىراق تەرجىمە قىلالايدىغانلار تەرجىمە قىلىپ باقسا،تەرجىمە قىلىشنى خالىسا:

1


、一般学者。获得博士学位,或副高以上职称的专业技术人员、国家级学术团体会员、知名学术作品著作人

2


独立学者。不隶属于任何官方、高校或法人机构的具有一定水平的专业研究人员。享有职业自由,表现为思想独特而纯粹,不以某组织利益为研究导向可能供职于民间研究机构,或干脆一个人闭门著书。他们在学术界往往不被人注意和重视,但往往对所研究的专业领域有着独到的见解。由于不受任何研究本
身之外如职称、工资等因素的影响,他们的学术水准往往高于官方专业学




________________

Scientist - Wikipedia, the free encyclopedia

0

تېما

0

دوست

1021

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   2.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32407
يازما سانى: 103
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 306
توردىكى ۋاقتى: 41
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 23:08:46 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   dostjan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-1 23:10  
bagwan016083 يوللىغان ۋاقتى  2015-1-1 12:44
سىز جىمساردىنمۇ؟

يازغان يازمىسىنىڭ تىلى ۋە قۇرۇلمىسىدىن قارىغاندا بۇ جىمىسارى دىگەن كىشىنىڭ دەل قاسىم سىدىق بۇلۇش مۇمكىنچىلىكى كۆپ. بۇنى بۇ يازمىنىڭ بىرىنچى جۈملىسىدىنلا ھىس قىلغىلى بۇلىدۇ. «قۇبۇل قىلىنغاندەك تۇرىدۇ» دىگەن قۇرلارغا قاراڭ. قاسىم سىدىقنىڭ باشقا يازمىلىرىغا قاراڭ. يازمىنىڭ تىلىدىنلا كىمنىڭ يازغانلىقىنى بىلىۋالماق ئانچە تەس ئەمەس.

66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5395
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13438
توردىكى ۋاقتى: 6619
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 23:25:18 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
dostjan يوللىغان ۋاقتى  2015-1-1 23:08
يازغان يازمىسىنىڭ تىلى ۋە قۇرۇلمىسىدىن قارىغاندا بۇ ج ...

يازغان يازمىسىنىڭ تىلى ۋە قۇرۇلمىسىدىن قارىغاندا بۇ جىمىسارى دىگەن كىشىنىڭ دەل قاسىم سىدىق بۇلۇش مۇمكىنچىلىكى كۆپ. بۇنى بۇ يازمىنىڭ بىرىنچى جۈملىسىدىنلا ھىس قىلغىلى بۇلىدۇ. «قۇبۇل قىلىنغاندەك تۇرىدۇ» دىگەن قۇرلارغا قاراڭ. قاسىم سىدىقنىڭ باشقا يازمىلىرىغا قاراڭ. يازمىنىڭ تىلىدىنلا كىمنىڭ يازغانلىقىنى بىلىۋالماق ئانچە تەس ئەمەس.

_________________

پاھ،نىمە دىگەن ئەقىللىق.بۇنچە تېز تېپىۋالار دەپ ئويلىماپتىكەنمەن.قايىل بولدۇم.بىر خوشال بولىۋىلىڭا!

توۋا دېمىسە بېكار!.




0

تېما

0

دوست

1021

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   2.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32407
يازما سانى: 103
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 306
توردىكى ۋاقتى: 41
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 23:29:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن ئىنكاس يىزىپ بۇلۇپ نەچچە مىنۇت ئىچىدە زىيا ئەپەندى ئىنكاس قايتۇرۇپ بوپتۇ.  ئۆزىنىڭ تىمىسى بولغاندىكىن ئەلۋەتتە شۇنداق بۇلىدۇدە....

0

تېما

0

دوست

1557

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   55.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30690
يازما سانى: 69
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 496
توردىكى ۋاقتى: 143
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 23:30:36 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
dostjan يوللىغان ۋاقتى  2015-1-1 23:08
يازغان يازمىسىنىڭ تىلى ۋە قۇرۇلمىسىدىن قارىغاندا بۇ ج ...

ياقەي…قاسىمكام  ئەممەستۇ؟  بۇ ئادەم ياشتا خېلى چوڭ،ھەر قانچە بولسىمۇ ماندا  سەت ئىشنى قىلماس،مېنىڭچە بۇ ئاۋۇ ئۆركەش ناملىق   ئىت شۇمىكى

0

تېما

0

دوست

1021

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   2.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32407
يازما سانى: 103
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 306
توردىكى ۋاقتى: 41
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-1 23:34:37 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   dostjan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-1 23:36  
watanoglani يوللىغان ۋاقتى  2015-1-1 23:30
ياقەي…قاسىمكام  ئەممەستۇ؟  بۇ ئادەم ياشتا خېلى چوڭ،ھە ...

ئۆركەشنىڭ بۇنچىلىك نەرسىلەرنى يازالايدىغانلىقىغا ئىشىنىش تەس.  قاسىم سىدىق ھىچ بولمىسا ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىسى. ئەدەبىياتتا سەۋىيسى بارلىقى راست.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )