- تىزىملاتقان
- 2011-8-13
- ئاخىرقى قېتىم
- 2016-8-3
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 8130
- نادىر
- 1
- يازما
- 615
ئۆسۈش
62.6%
|
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا kuxlan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2016-7-15 12:16
خارۋاتتا ئوقۇش نېمشقا شۇنداق مۇھم بولۇپ قالدى؟
خارۋارتتا ئوقۇغانلارنىڭ قانداق نەتىجە ياراتقانلىقىنى ئۇلارنىڭ قانداق ئالاھىدە ئىقتىدارغا ئىگە بولدىغانلىقىنمۇ بىلمىدۇق،ئەرقالنىڭ تاقلىشى مەغلۇبىيتى ئەمەلىيەتتە خارۋارتتا ، ئوقۇشنىڭ ئۇنىچىۋالا نەتىجىدىن دېرەك بەرمەيدىغانلىقنى كۆرسەتمەمدۇ
دۆلەتتىكلەر چىڭخۇا ئۇنىۋرستىتىنى ، چەتئەلدىكى قېرىنداشلار بولسا خارۋارتنى تاللاشنى تولا ئەزۋەيلەپ كەتمەكتە، پىسخىك خاراكىتىرىمىزىدىن ئالغاندا نىرى بىرسنى سۈرۈشتۇرمەي , ئۆزى مۇستەقىل پىكىر قىلماي،ياردەم سوراشقا ئامراق،باشقىلارنىڭ تەۋسىيسى بويىچىلا ماڭدىغان غەلتە مىجەزىمىز بار.مۇشۇنداق قىلىپ بالىلارغا ئاخىر بېسىم ئېلىپ كەلمسەك بولاتتىغۇ،ئۇيغۇرلارنىڭ داڭلىق ئالىملىرى،مۇتەخەسسلىرى قايسى بىرى يۇقارىقى مەكتەپلەردە ئوقۇغان؟گەپ خارۋارتا ئوقۇش ياكى چېڭخۇانى پۇتتۇرۇشتە ئەمەس،مېنڭچە نۇرغۇن داڭلىق ئالىي مەكتەپلەر ئەمەلىيەتتە ئوخشاش .شۇڭلاشقا بالىلار ئۆزلىرى قىزىققان،ئەمەلىي ئەھۋالنى ئىگەللىگەن ئۇچۇرلىرى بويىچە ئارزۇ قىلغان ئۇنىۋرىستتلاردا ئوقۇپ كەلگۈسىنى ياراتسا بولىدۇ.
ھازىر شوئار توۋلاپ بىر ئالىمنى ياراتقىلى بولمايدۇ،زىيادە ھاياجان بىلەن ئوقۇشتىكى مۇددىئانى بىر ئۇنىۋرستتقا باغلاش ئەمەلىيەتتە ئۆزى تونوش بولغان ساھەنىلا تەكىتلەشكە ئوخشايدۇ,ئۇنداق بولدىغان بولسا دوكتۇر taxpolat roziنەتجسدىن مەن كەلگۈسىدە ماتىماتىكا ئالىمى بولىمەن دېسە،زۇلپىقار ئۆز باشنىڭ لىكسيسنى ئاڭلاپلا ھاۋايدا ئوقۇپ مەنمۇ جەمئىيەتشۇناس بولىمەن دېگەندەك بولمامدۇ؟ئەركىنلىك _ئەمەلىيەتتە ئۆگىنشىتىكى ئەركىنلىكتۇر. شۇڭا مەن چوڭ سەكرەپ ئىلگىرلەش دەۋردىكىدەك ئۇنداق "ئالغا ئالغا !" لارغا كۆپ كىشلەر يەنىلا سوغۇققانلىق بىلەن مۇئامىلە قىلىدۇ دەپ ئىشنىمەن |
|