قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: tahirhaliq

دۇنيانى تەۋرىتىدىغان قوللار نېمە ئىش قىلىۋاتىدۇ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

131

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   43.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  39676
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 42
توردىكى ۋاقتى: 4
سائەت
ئاخىرقى: 2015-9-1
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-22 11:52:22 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئادەمنى ئويلاندۇرىدىغان ماقالە بوپتۇ . لىكىن بۇنۇڭلىق بىلەن ماۋۇ تېما جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلىرىمىزنى تىللايدىغان تېمىغا ئايلىنىپ قالمىسۇن . مەن ئوقۇتقۇچى ئەمەس لىكىن يېزىدا نۇرغۇن ئوقۇتقۇچى دوسلۇرۇمدىن ئاڭلىسام  ،مەكتەپلەردىكى ھەر خىل بېسىم ،ئوقۇتۇش مېتودىدىن چەتنىگەن ئورۇنلاشتۇرۇشلار، سىياسى ئورۇنلاشتۇرۇش ........قاتارلىقلار ئوقۇتقۇچىلىرىمىزنى ئۆز مەسئۇليىتىدىن قاچىدىغان ، پەرزەنىتلەرنى تەربىيەلەشكە كۆڭۈل بۆلمەيدىغان يۇقۇردا دىيىلگەندەك چۈشكۈن روھى ھالاتنىڭ پەيدا بۇلۇشىغا بەلگىلىك تەسىر كۆرسەتكەن ئەھۋاللار بار .
uyghuray

9

تېما

8

دوست

4578

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   85.93%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  29515
يازما سانى: 99
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 23
تۆھپە : 1472
توردىكى ۋاقتى: 195
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-22 17:24:27 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مۇبالىغە ئەمەس.مۇشۇنداق ئىشلارنى،گەپ سۆزلەرنى مەنمۇ كۆرگەن ھەم ئاڭلىغان .نىمە دېگۈلۈك ئەمدى ،ئۈرۈمچىگە تەربىيلىنىشكە كىلىش ئۇلار ئۈچۈن ئۈگۈنۈش ئەمەس ئارام ئېلىش ،ساياھەت قىلىشتەك.خىزمەتكە چىقىپ بولغاندىن كىيىن كىتاپ كۆرۈش ،ئۈگۈنۈش قىلىش ئۇلار قىلىدىغان ئىش ئەمەستەك تۇيۇلىدىكەن ئۇلارغا .دەرسلەرگىمۇ خوش ياقا ياقماس تەييارلىق قىلىپ 45مىنۇتنى تولدۇرۇپ چىقىپ كىتىدىغانلارغا ئاز ئەمەسكەن .

1

تېما

2

دوست

4600

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   86.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  23932
يازما سانى: 299
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 1418
توردىكى ۋاقتى: 220
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-22 21:19:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
‹‹ئوقۇتقۇچى بولغۇم يوق پەقەت،
بولدۇممۇ............................!››
ئوقۇتقۇچىغا دۆلەت تەربىيلىنىش پۇرسىتى بەردى،خېلى يۇقىرى مائاش بەردى، ئەمما ئاتا-ئانىلار،جەمىيەت نىمىلەرنى بەردى؟
ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىدىكى مۇنەۋۋەرلەر بىلەن ناچارلار نىسبىتىنى باشقا كەسىپتىكىلەرنىڭ مۇنەۋۋەر ناچارلىرى بىلەن سېلىشتۇرۇپ باقساقلا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يەنىلا دۆلەت بەرگەن مائاشنى ، خەلق بەرگەن ‹‹ئۇلۇق شەرەپ››لەرنى ئەڭ ھالال ئالىدىغان قوشۇن ئىكەنلىگىنى بىلەلەيمىز. يانچۇقىدىكى نەچچە يۈز يۈئەننى تەكشۈرۈش ھەققى ئۈچۈن ئالماي تۇرۇپ ،تولغاق بىلەن ئۈچەي ياللۇغىنى ئايرىپ 5 كويلۇق دورا يېزىپ بېرەلمەيدىغان ‹‹ئاق خالاتلىق پەرررىشتە›› لىرىمىز، خىلاپلىق قىلىش جەرىمانىسىنى قەيەرگە تاپشۇرسا توغرا بولىدىغىنىنى ئۇنتۇلۇپ قالىدىغان ب،س،....لىرىمىز، ئۇ يىلدىن بۇيىلغا خەلققە ئوچۇق چىراي ئېچىشنى بىلمەيدىغان مەمۇرلىرىمىز خېلى بار.نىسبىتى ئوقۇتقۇچىلاردىن ئازمىكىن تاڭ ،ھە دىسىلا ئوقۇتقۇچىلارنى ئۇ، بۇ دەيدىغان ‹‹زىيانكەشلىككە ئۇچرۇغىچىلار›› بەك تولا ئىكەن. ئىشتىنىنىڭ ئېغىنى ئېچىپ سىيەلمەيدىغان بالامنى سىيدۈرۈپ قويغان قول دەمدىكىن ، شۇنداقلار تېخى مەكتەپتىن باشقا جايدا ئۇچرىشىپ قالسا ئالدىراپ قولىنىمۇ تۈزۈك بېرىپ، سالاملاشمايدۇ. باشقا كەسىپتىكىلەر ئۆگىنىش، بىلىم ئاشۇرۇشقا بارسا ئالىم بولۇپ كېلىدىغاندەك!ئۇلارغا قىلغان سالام، خوشامەتلىرىگە ئادەمنىڭ ھۆ بولغىسى كېلىدۇ!
بىلىپ قېلىڭلار! ئوقۇتقۇچىمۇ ئادەم! ئۇمۇ يەيدۇ، كىيىدۇ، ئوينايدۇ.....! ئۇلارنىڭمۇ پىسخىكىلىق ۋە فىزلوگىيىلىك ئېھتىياجى بار! ھەرگىز جەمىيەتنىڭ قۇللىرى ئەمەس! ئۇلارغا بەرگىنىڭلارغا چۈشلۇق تەلەپ قىلىڭلار!
ئازغىنە ‹‹جىنايەت››لىرىنى كەچۈرىۋېتىڭلار!

1

تېما

1

دوست

1876

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   87.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11903
يازما سانى: 109
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 101
تۆھپە : 527
توردىكى ۋاقتى: 131
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-13
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-23 00:41:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
nayipنىڭ ئىنكاسى ئېسىل ئىنكاس!
uyghuray

30

تېما

28

دوست

8942

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   78.84%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5753
يازما سانى: 472
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 373
تۆھپە : 2574
توردىكى ۋاقتى: 1067
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-23 10:22:51 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ablat تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-11-12 10:34  

ياخشى ئۇچۇرلار بىلەن تەمىنلەپسىز.

0

تېما

1

دوست

1348

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   34.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33080
يازما سانى: 118
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 410
توردىكى ۋاقتى: 61
سائەت
ئاخىرقى: 2016-2-5
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-25 19:28:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەممىنى بىر تاياقتا ھەيدىگىلى بولماس... لىكىن ماۋۇ ماقالىنىڭ ئەسلى ئاپتورى، دۆڭقوتاننىڭ شورلۇقلىرىدا كاللىسىنى شور قورۇپ كىتىپ، ئىشلار بەك تەسىر قىلىپ كىتىپتۇ... بەش بارماق ئوخشاش بولمىغاندەك چىقىدىكەن ئەمدى بۇنداق ئىشلار، قېتىرقىنىپ خەت مەشىق قىلىۋاتقان، كىتاب كۆرۈۋاتقىنىنى كۆرۈپ ھاياجانلىنىپ كىتىپتىما؟ شۇلار 1-سىنىپتىكى باللىرىمىزنى ئوقۇتۇۋاتىدىغۇ؟ يا ئۇنى يا بۇنى بىلمەي؟  بۇ ئاپتور سەل ئاسان ھاياجانلىنىدىكەن. ماقالىدە ئانىلارنىڭ، ئايال ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مەسئۇلىيىتىنى تىلغا ئالغاندەك قىلسىمۇ، باش-ئايىغىنى تازا قاملاشتۇرۇپ بۇلالماي ئاخىرلاشتۇرۇپ قۇيۇپتۇ.
   شىنجاڭ مەدەنىيىتى ژۇرنىلىمۇ قۇربان مامۇت ئاكىدىن قېلىپ تازا تايىنى يوق، پىس-پاس ژۇرنال بوپ قالغىلى تۇردىمۇ ئەمدى.

1

تېما

3

دوست

8043

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   60.86%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7646
يازما سانى: 545
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 834
تۆھپە : 1900
توردىكى ۋاقتى: 334
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-25 21:12:11 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەمىلى ئىشلاركەن..

2

تېما

3

دوست

8909

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   78.18%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  25572
يازما سانى: 831
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2
تۆھپە : 2692
توردىكى ۋاقتى: 883
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-24
يوللىغان ۋاقتى 2015-8-26 11:51:31 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
       تېمىدا تىلغا ئېلىنغان ئادەت ، خاراكتىر ، خۇسۇسىيەتلەر ، بىز ئۇيغۇرلارنىڭ  يوقۇرىدىن تۆۋەنگىچە ، چوڭىدىن كىچىككىچە بولغان ئادەت ، خاراكتىر ، خۇسۇسىيەتلىرىدۇر . قاقشاش ، ۋايساشمۇ - شۇ . يەنىلا تۈزەتمەي ، داۋاملاشتۇرۇشمۇ - شۇ . قانداق قىلىش كېرەك ؟! اللەقا ئامانەت .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )