مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: توقماق

«ماتىماتىكا ھەممىگە قادىر»مۇ؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 1444
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7276
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1796 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2012-10-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 10:17:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

مەنتىقىسىز  سۇئا ل.
ــــــــــــــــــــــــــــ
kashigarتورداش نىمە ئۆچۆن شۇنداق دەپ قالدىڭىز ،كونكىرىتراق چۆشەندۇرۇپ باقامسىز؟.

پەقەت ئارزۇيۇم ئۈچۈن ياشايمەن!

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60399
يازما سانى: 595
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 2804
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 2393 سائەت
تىزىم: 2011-10-14
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 10:25:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توقماق يوللىغان ۋاقتى  2012-3-15 10:17 PM
مەنتىقىسىز  سۇئا ل.
ــــــــــــــــــــــــــــ
kashiga ...

تۇخۇم بالدۇر پەيدا بولغانمۇ توخۇ ؟  دېگەندەك سوئال  بولۇپ قالغان .

بىر مىللەت ئۇرۇشتا ئەمەس ،بەلكى سۈكۈتتە يوقىلىدۇ .

پەقەت ئارزۇيۇم ئۈچۈن ياشايمەن!

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60399
يازما سانى: 595
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 2804
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 2393 سائەت
تىزىم: 2011-10-14
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 10:29:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پۇل ھەممىگە قادىرمۇ ؟........   بۇ سوئاللارنىڭ ھەممىسى مىنىڭچە ئايېغى چېقماس سوئاللار .
   بۈگۈنكى تەرەققىياتتا ماتىماتېكا ھالقىلىق  رول ئوينايدۇ .   لېكىن ھەممىگە قادېر ئەمەس دېگەن بۇ جاۋاب ئېنىقلا چېقىپ تۇرىدۇ....
  

بىر مىللەت ئۇرۇشتا ئەمەس ،بەلكى سۈكۈتتە يوقىلىدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 74481
يازما سانى: 572
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3965
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 164 سائەت
تىزىم: 2012-2-1
ئاخىرقى: 2012-10-15
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 10:43:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تەسەۋۋۇر ئىقتىدارىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش،يېڭىلىق يارتىشى ئىقتىدارىنى يتىلدۇرۇشنىڭ ئاساسىي-يېزىقچىلىق بۇنىڭغا قانداق قارايسلە..... مىېنىڭچە ماتىماتىكىنى ھەممىگە قادىر دىيىشى بىر تەرەپلىملىك قاراش.......

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 1444
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7276
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1796 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2012-10-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 11:02:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭ قارىشىم : بىر پەن ئۆزئالدىغا ئايرىم ماۋجۇت بۇلۇپ تۇرالمايدۇ ```
ــــــــــــــــــــــــــــــ
مىنىڭچە بۇگەپنىڭمۇ خىلى جىنى بار.مۇنداق ئويلاپ باقايلى،بىرمۇ باشقا نەرسە ئارىلاشتۇرۇلمىغان سان-سىفىر ،ماتىماتىكىلىق ئىپادىلەر تىزمىسى بار دەيلى.ئۇلار ناھايتى تەرتىپسىز ھالەتتە.سىز ئۇلاردىن نىمىنى چۆشىنەلەيسىز.ئۇلارنىڭ مەنىسىنى چۇشۇنۇش ئۆچۆن سىز نىمىلەرگە مۇراجىئەت قىلىشىڭىز كىرەك؟.

مېنىڭ بارلىقىم ئ

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 694
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9305
تۆھپە نۇمۇرى: 200
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 11:25:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
halattergul يوللىغان ۋاقتى  2012-3-15 10:43 PM
تەسەۋۋۇر ئىقتىدارىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش،يېڭىلىق يارت ...

  
تەسەۋۋۇر ئىقتىدارىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش،يېڭىلىق يارتىشى ئىقتىدارىنى يتىلدۇرۇشنىڭ ئاساسىي-يېزىقچىلىق بۇنىڭغا قانداق قارايسلە..... مىېنىڭچە ماتىماتىكىنى ھەممىگە قادىر دىيىشى بىر تەرەپلىملىك قاراش.......


ئەلۋەتتە ئېيتقىنىڭىز توغرا . ئەمما يېزىقچىلىقنىڭ پەللىسىگە چىقىشىدىكى ئامىللارنىڭ بىر كۈچى ھەم ماتېماتىكا . ماتېماتىكا سىنىپىدا تەربىيلەنگەندە ئاندىن تېخىمۇ يېزىقچىلىقنى كۈچەيتكىلى بولىدۇ !

سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

مېنىڭ بارلىقىم ئ

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 694
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9305
تۆھپە نۇمۇرى: 200
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 11:32:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭچە بۇگەپنىڭمۇ خىلى جىنى بار.مۇنداق ئويلاپ باقايلى،بىرمۇ باشقا نەرسە ئارىلاشتۇرۇلمىغان سان-سىفىر ،ماتىماتىكىلىق ئىپادىلەر تىزمىسى بار دەيلى.ئۇلار ناھايتى تەرتىپسىز ھالەتتە.سىز ئۇلاردىن نىمىنى چۆشىنەلەيسىز.ئۇلارنىڭ مەنىسىنى چۇشۇنۇش ئۆچۆن سىز نىمىلەرگە مۇراجىئەت قىلىشىڭىز كىرەك؟.

شۇ خىل سېستىمىنى يىغىنچاقلاپ بېرىدىغان بىر ئىقتىدارغا !
ئەمەلىيەتتە قۇرئاننىڭ تۈزۈلىشىمۇ ئىنتايىن مۇرەككەپ . ئۇنىڭدىن مەنا ئېلىشمۇ ھەم ئادەتتىكى كاللىنىڭ ئىشى ئەمەس . دەل ، ماتېماتىكىلىق جەرياندىكى سىنىپىي قۇۋۋەتنىڭ جەۋھىرىگە كىشى تەبىئى يۈزلىنىپ قالىدۇ .
بۇر توغرىسىدا كىيىنچە يەنە توختىلارمەن .

سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 1444
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7276
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1796 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2012-10-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-15 11:34:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
«يېزىقچىلىق» دىگەنمۇ جىق گەپ ئۇ،تەبىئى پەن يىزىقچىلىغىمۇ؟،ئىجتىمائى پەن يىزىقچىلىغىمۇ؟،ئەدەبى يىزىقچىلىقمۇ؟
ھەر بىر كۇنكىرىت پەن ياكى ساھەنىڭ يىزىقچىلىقلىرىدا پەرىق بولىدۇ. ھەممىنى بىر تاياقتا ھەيدەشكە بولمايدۇ.شۇنداق ئەمەسمۇ يا؟. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   توقماق تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-15 11:34 PM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18902
يازما سانى: 1196
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13358
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 7481 سائەت
تىزىم: 2010-11-24
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-16 12:17:18 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توقماق تورداش بۇ سۇئالىڭىز ئارقىلىق بىز ماتېماتىكلار بىلەن ئەدىپلەرنى ئۇرۇشقا سېلىپ قويماسسىز-ھە؟ نۇرغۇن ئۇيغۇر بالىلىرى ماتېماتىكىنى  ياخشى كورمەيدۇ .سەۋەبى ئۇنىڭ مەزمۇنىنىڭ بەكلا قىيىن بەكلا  ئابىستىراكىتنى بولغانلىغىدا  .ئۇنى ھېكايە شېئىر ئوقۇغاندەك چەكسىز ھۆزۇرنىلىنىش ھېسىياتى ئىچىدە ئوقۇغۇلى بولمايدۇ . شۇڭا تەپەككۈر ئىقتىدارى بەلگىلىك دەرىجىگە يەتمىگەن ئادەمگە نىسبەتەن ئۇ تولىمۇ تېتېقسىز بىلىنىدۇ .ئۇنىڭ سىزگە تېتقسىز بىلىنىپ قىلىشى ماتېماتىكىدىكى مەسىلە ئەمەس بەلكى دەل سىزدىكى مەسىلە .بۇ قەلەمتىراچ بىلەن كالا بوغۇزلىغاندەكلا بىر ئىش . نۇرغۇن كىشىلەر ماتېماتىكا ئۆگەنمەيمۇ بىر ئۇبداب تۇرمۇش كۆچۇرۋاتىمىزغۇ دەپ ئۇيلىشى مۈمكىن ،دىمىسىمۇ راس، بۈگۈنكى كۈندە ماتېماتىكىنىڭ ئادەتتىكى كىشىلەرنىڭ  تۇرمۇشى بىلەن بولغان  مۇناسىۋىتىنى  بەكلا قويۇق دېگىلى بولمايدۇ .باشلانغۇچنىڭ توت ئەمەل قايدىسىنى بىلگەن كىشى ،پۇل تېپىپ جاھاندارچىلىق قىلىپ ياشاۋېرىدۇ .سەۋەبى ،ماتېماتىكىنىڭ كىشىلىك تۇرمۇش بىلەن ئالاقىسى زىچ يوقۇرى تەپەككۈر قىسمى  ،ئاللىقاچان ئەقىللىق مىللەتلەر تەرىپىدىن  پەن-تېخنىكا شەكلىگە  ئايلىنىپ كىشىلەرنىڭ تۇرمۇشىدا پەيدا بولۇپ بولدى .مەسىلەن كومپىيۇتۇرنى ئىشلەتسەكلا بولدى ،ئۇنىڭ قانداق خىزمەت قىلىدىغانلىغى بىلەن نېمە كارىمىز ؟ كومپىيوتۇرۇم قانچە ئىلغار بولسا شۇنچە ياخشى ،ئۇنى قانداق قىلىپ ئىلغارلاشتۇرۇش بىلەن نېمە كارىمىز ؟ .........مانا بۇ ئىدىيەلەر  بىر تۆۋەن تەپەككۈرلۈك مىللەتنىڭ ئىدىيەسى .ئىنتايىن خەتەرلىك ئىدىيە .بۇ ئىدىيەنى كومپىيوتۇرنى ياساپ بىزنىڭ يانچۇقۇمىزدىكى پۇلنى بەھوزۇر خەجلەۋاتقان ئىلغار مىللەتلەرنىڭ ئىدىيىسى بىلەن  سېلىشتۇرۇش ئەسلا  مۈمكىن ئەمەس .ماتېماتىكىسى يوق مىللەت پەن تېخنىكىسى يوق مىللەت ،پەن تېخنىكىسى يوق مىللەت دۇنيادا ئورنى يوق ھەتتا  ھىچنىمىسى يوق مىللەت .
بەزى تورداشلار لوگىكا توغرىسىدا گەپ قىلىپ قاپتۇ .مېنىڭچە ،ماتېماتىكىلق لوگىكىنى بىلمىگەن  كىشى ئۆزىنى لوگىكا ئۆگەندىم دەپ ھېساپلىمىسۇن .ئالى مەكتەپنىڭ لوگىكا دېگەن كىتابىغا سېنچىلاپ قاراپ بىقىڭ ،تۆت ھۆكۈملۈكنى سۆزلەيدىغان يېرىغا كەلگەندە ،سىزىپ قويغان چەمبەرلەرنىڭ نېمىلىگىگە دىققەت قىلىڭ .ئۇ دەل ماتېماتىكىدىكى توپلامنىڭ ئەڭ ئاددى ساۋادى .
سىزگە «ھەقىقىي ئۆزگەرگۈچىلەر نەزىريەسى » ۋە كانتورنىڭ «توپلام نەزىريەلىرى» نى تەۋسىيە قىلمايلا  قوياي.سىز مۇبادا توپلامنىڭ ئەڭ ئەقەللى بىلىملىرى ئۆگىنىپ قويسىڭىز ،سىز كاللىڭىزنى ئۇپرىتىپ چۈشۈنەلمىگەن « زۆرۇر -يېتەرلىك شەرت»لەركە بىردەمدىلا مىسال تاپالايسىز . شۇڭا ئەدەبىيات ئوقۇۋاتقان يولداشلارنىڭ تىل سەنئىتىنى يېتەرلىك ئۆگىنىش شەرتى ئاستىدا يەنە ئازراق ماتېماتىكا ئۆگىنىپ قويىشىنى تەۋسىيە قىلىمەن .بولمىسا لوگىكا بىلىمىڭىز فورمال لوگىكا بىلەنلا چەكلىنىپ قالسا ،بىزنىڭ ئەدەبى كىتاپلىرىمىز ئۆزىمىزنىڭ كىتاپخانلىرىدىلا تىزىقلىق پېتى قالىدۇ  . بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tewelgha تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-16 12:20 AM  


ماتېماتىكا ئىنسان تەپەككۈرىنىڭ گېمناستىكىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 1444
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7276
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1796 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2012-10-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-16 12:35:41 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توقماق تورداش بۇ سۇئالىڭىز ئارقىلىق بىز ماتېماتىكلار بىلەن ئەدىپلەرنى ئۇرۇشقا سېلىپ قويماسسىز-ھە؟
ـــــــــــــــــــــ
ھەرگىز ئۇنداق ئەمەس،ئەكسىچە بىلىشتە ئىلگىرلەيمىز،ھەمكارلىقنىڭ نە قەدەر مۇھىملىغىنى،ھەممە پەنلەرنىڭ ئىنسانىيەتنىڭ ئۇرتاق بايلىغى ئىكەنلىگىنى تىخمۇ چۇڭقۇر چۇشۇنىۋالىمىز.بىز ئۇزىمىزگە ئۇخشىمىغان نوقتىلاردىن سۇئال قويۇپ تۇرمىغاچ،كۆپ ھاللاردا كۇزقاراشلىرىمىزدا بىر تەرەپلىمىلىك ساقلانغان بولىدۇ. بىز مەلۇم بىر پەننى «مۇھىم پەن» دىگىنىمىزدە جەزمەن ئەڭ كەم بولغاندا«موھىم ئەمەس» دىگىلى بولىدىغان بىرەر «پەن» نى ئويلاپ تاپالىساق بولىدۇ.دىمەكچىمەنكى بىز ئەندىزىلىك تەپەككۇر ئىسكەنجىسىگە بەكمۇ ئۇزۇن قامىلىپ كەتتۇق.ئوخشىمىغان نۇقتىلاردىن ئۇيلۇشۇپ باقايلى،نىمىلەرنى كۇرۇمىزكىن.مەنچە يىڭى مەنزىرىلەر بىزنى ئىتىپاقلاشتۇرۇدۇ.
سىزنىڭ ماتىماتىكا ئۇگۇنۇش ھەققىدىكى تەشەببۇسلىرىڭزنى يۇزدە-يۇز قوللايمەن.
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   توقماق تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-16 12:39 AM  


كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش