ئەمسە بالاڭلىنى مەكتەپتىن چىقرۋىلڭلا ...شۇندا تاپشۇرۇق ئىشلمەيدۇ
كاللا ساقمۇ ؟ دەرسىنى ئۆتكەندىكىن شۇنڭغا مۇناسۋەتلىك تاپشۇرۇقىنى كۆپرەك ئىشلسە ،شۇ دەرس يۇقىدۇ..بولمسا ئوڭ قۇلاقتىن كىرىپ سول قۇلاقتىن چىقىپ كېتدىغان گەپ .....ھازىر دەرس تۈرى كۆپ ..بۇرۇنقدەك ئەدەبىيات بىلەن ماتىماتكلا ئەمەس ...ئوقۇتقۇچلارمۇ ئۇنچە كۆپ بەرمەيدۇ ..دەرسلىك كۆپ بولغاچقا ،شۇنداق بولدىغان گەپ .بالىڭىز ئۆيگە كېلىپ تاپشۇرۇق ئىشلمەي دىمە قىلدۇ ..ياكى سىىلەر بىلەن بىللە قاتار چايغا بارسا بولامتى .....
بۇ خىل تاپشۇرۇقلانىڭ مۇنداقمۇ بىر پايدىسىنى ئويلاپ باقايلى :شۇنداق كۆپ تاپشۇرۇق بولغاندا بالا ۋاقتىنى توغرا مۆرچەرليەلەيدىغان بولىدۇ ،ھەم تەپەككۇرى چاقانلشىدۇ ،،تېز ئويلشىپ ،تېز يازدىغان ،تېز ئىشلەيدىغان بولىدۇ ..مانا بۇ ئالى مەكتەپ ئىمتھانغا تاقابىل تۇرۇش تاكتكسى ....ئالى مەكتەپ ئىمتھاندا چاققان تەپەككۇر قىلدىغان باللا ئۇتتۇپ چىقدۇ ...بىر مىسالىنى بىر سائەت ئىشلەيدىغانلار بولسا قالىدۇ
تاپشۇرۇقىنڭ كۆپرەك بولغىنى ياخشى .بولمسا بالىلار ھۇرۇن بولۋالىدۇ ....داۋاملاشتۇرۋەرسە كۆنۈپ كېتىدۇ ...بۇنڭغا ۋايساشىنىڭ ھاجىتى بارمۇ ؟ بۇنڭغا ۋايسماي ،بالىغا شارائىت يارتىپ بېرەيلى ..شۇ تاپشۇرۇقلارىنى ئىشلەيدىغان .