مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: rahatmakan

مۈئەللىم بالامغا تاپشۇرۇقنى ئازراق بەرسىڭىز [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80802
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3870
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 172 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 12:47:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
saparbay يوللىغان ۋاقتى  2012-9-5 12:09 PM
بىزنىڭ مەكتەپلەردىغۇ « ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش بېسىمى ...

سىلەرنىڭ مەكتەپ قايسىكىن ئادىرسىنى بىلىشكە  بولامۇ  .ئەگەر ئۆيۈمگە  يىقىن  بولسا  بالامنى  سىلەرنىڭ  مەكتەپكە  يۆتكەي

ھەر بىر كۈن يېڭى

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 68760
يازما سانى: 97
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3739
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 545 سائەت
تىزىم: 2011-12-6
ئاخىرقى: 2012-10-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 12:48:42 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
nurjula يوللىغان ۋاقتى  2012-9-5 11:32 AM
مىنىڭ بالام تېخى بىرىنجى سىنىپقا كىرمىدى، تەييارلىقتا ...

راستىنلا شۇنداق بوپ قالىدىكەن.مېنڭ ئوغلۇممۇ شۇنداق شوخ،ئويۇنچى بالا ئىدى.مەكتەپكە كىرگەننىڭ ياقى كەمسۆز بۇلۇپ قالدى.بىر كېچىلەرگىچە تاپشۇرۇق ئىشلەيدۇ بىچارە........ئىچىم ئاغرىپ كېتىدۇ ئۇنىڭغا.لېكىن ئىچىم ئاغرىدى دەپ كارى بولمىسا تېخى بولمىغان.ھەيييييييييييييييييييييييي..................

ۋىجدان ھەق-ناھەقتە سىنىلىدۇ

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4682
يازما سانى: 1214
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 30108
تۆھپە نۇمۇرى: 5599
توردا: 11105 سائەت
تىزىم: 2010-7-25
ئاخىرقى: 2012-10-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 12:49:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تاپشۇرۇق ئاز بولسا ساز بولسا .....مەنمۇ بالامنى 1- سىنىپقا كۇندۇرەلمەي كۇندە مەكتەپتە يۇرۇۋاتىمەن ....دەرىسكە كىرمىسىمۇ مۇئەلىملەرنىڭ كارى يوق ئىكەن مەكتەپ مەيدانىدا دەرىسكە كىرمەي ئويناپ يۇرگەن باللىلار خىلى كۇپ ئىكەن .گەپ قىلىدىغان ئادەم يوق .... ھازىر قەشقەردىكى ھەر قانداق مەكتەپ ئوقۇغۇچىلارنى سىنىپقا سىغدۇرالمايۋاتىدۇ چۇنكى مەكتەپ سىنىپ ۋە ئوقۇتقۇچى كەمچىل ئوقۇيدىغان ئوقۇغۇچى كۆپ....

ئادەم غۇرۇرىنى يوقاتقاندا ئادىمىلىكىنىمۇ يوقاتقان بولدۇ

قالاشنى بىلسەڭ م

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 58324
يازما سانى: 98
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3290
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 274 سائەت
تىزىم: 2011-9-28
ئاخىرقى: 2012-10-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 12:52:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توۋا بۇ ئۇقۇتقۇچىلار بىر نەرسە ئويلىمايدىغانمىدۇ   

ھايات دىگەن شۇ بەزىدە كۈلۈپ بەزىدە يىغلاپ..........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60680
يازما سانى: 221
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5213
تۆھپە نۇمۇرى: 737
توردا: 1224 سائەت
تىزىم: 2011-10-16
ئاخىرقى: 2012-10-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 01:01:48 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىز ئوقىغان ۋاقلاردا خېلى ياخشىكەن ئەمسە!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57928
يازما سانى: 2919
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 264
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 992 سائەت
تىزىم: 2011-9-25
ئاخىرقى: 2012-10-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 01:17:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
bugaltir يوللىغان ۋاقتى  2012-9-5 12:37 PM
‹‹ كالىنىڭ بېشىغا كەلگەن كۈن موزاينىڭ بېشىغىمۇ كېلىد ...

توغرا دەيسىز

بىر كۈنۈڭ ئۆتسە قەبرىگە بىرقەدەم يېقىنلايسەن . .....
                                         ئۆلۈمگە ياخشى تەييارلىق قىل  ...........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 81195
يازما سانى: 949
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6172
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 304 سائەت
تىزىم: 2012-6-6
ئاخىرقى: 2012-10-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 01:20:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن تولۇقسىزغا يىڭى چىققاندا تاپشۇرۇق كارامەت جىقتى . تولۇقسىزغا چىقىپ بىر ئايدىن كېيىن مۇئەللىم ئاراڭلاردا كەچ سائەت 10 دىن ئاشقىچە تاپشۇرۇق ئىشلەيدىغان قولىڭلارنى كۆتۈرۈڭلار دىگەندە سىنىپنىڭ يېرىمدىن كۆپرەكى قولىنى كۆتۈرگەن .شۇ چاغدىلا بۇنداق كەچكىچە تاپشۇرۇق ئىشلەيدىغان يالغۇز مەنلا ئەمەسكەنمەن دىگەنتىم . ئۇ چاغدا سىنىپنىتىكى بىرنەچچە بالىدىن باشقا بالىلار قەتئى تاپشۇرۇق كۆچۈرمەيتتى .تاپشۇرۇق بېسىمى مۇشۇنداق كۈچلۈك بولۇپ كەتكەچكە كېيىنچە نۇرغۇن بالىلار ئۆيدە ئىشلىمەي سىنىپقا كېلىپ ئىشلەيدىغان بولىۋالغان. كېيىن تولۇقسىز ئىككىنچى يىللققا كۆچكەندىن تاپشۇرۇقمۇ ئازلىدى. لېكىن يەنىلا بۇ ئادەت تۈگىمىدى. بىزنىڭ مۇئەللىم بۇ ئادەتنىڭ كۈندىن كۈنگە ئەدەپ كېتىۋاتقانلىقىنى دەپ نۇرغۇن ئىشلانى قىلىپ باققان . لېكىن خۇددى سۇنى قانچە كۈچەپ تۇتسا شۇنچە ئېقىپ كەتكەنگە ئوخشاش ، بۇ تاپشۇرۇق كۈچۈرۈشنى قەتئىي كونتىرول قىلالمىغان.

بەزى مۇئەللىملەر تاپشۇرۇق دىگەن شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ دەرسىنى قانچىلىك ئۆزلەشتۈرگىنىنىڭ نەتىجىسى . شۇنىڭغا قاراپ بالىلارنى چۈشەنىمىگەن يەرنى قايتا چۈشەندۈرىمىز ياكى يېڭى دەرسكە ئۆتىمىز دەيدۇ. بۇنىڭ ئۆزى بىر خاتا . ئوقۇتقۇچى تاپشۇرۇقنىڭ سالمىقىنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ سەۋىيەسىگە قاراپ بېرىشى كېرەك. بولمىسا مۇشۇنداق مۇئەللىمدىن تېل ئىشتىشتىن قورقۇپ كۆچۈرۈپ بولسىمۇ ئىشلەپ ئۆزىنىمۇ ، مۇئەللىملەرنىمۇ ئالدايدىغان ئىش كېلىپ چىقىدۇ.

جاھان باقى ئەمەس، لوقمان چىغىدا تاپمىدى دەرمان،
مىسالدۇر بۇڭا ئىسكەندەر ۋە ھەتتا ئەركە چىڭگىزخان.
كىلىپ كەتمەك بىلەن مەشغۇل جاھانغا بىھىساب كارۋان،
ئۆتەردۇنيا، كىتەر دۇنيا، پەقەت ھەقلا سۈرەر دەۋران.
ئۆمۈر مەنزىلىدىن تاپتىم ناھايەت شۇ ھەقىقەتنى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82720
يازما سانى: 304
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3319
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 126 سائەت
تىزىم: 2012-7-10
ئاخىرقى: 2012-10-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 01:23:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي ، يەنە شۇ مائارىپ ، مىنىڭ ئۇكامنى مەجبۇر« قوش تىل» سىنىپ دەپ ئالدى ، ئەمدىلىكتە يا ئۇيغۇرچىنى ئوبدان ئۆتمىگەن يا خەنزۇچىنى .   ئىمتاھان ئالغاندا ئوقۇتقۇچىلىرى ھىچكىمگە دىمەڭلار دەپ جاۋابىنى دەپ بېرىشىدىكەن ، بەزى ئوقۇتقۇچىلارمۇزە  بالىلارنى يامان ئۆگىتىپ ، ئىلغا ئوقۇتقۇچى بولىمەن  دەپلا يۈرگەن .   تەۋپىق روھىنىڭ بۇجىكىمۇ يوق بەزى ئوقۇتقۇچىلاردا .

باشقلارىنى ھۆرىمەتلەشىنى ئۈگەن

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41729
يازما سانى: 3064
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5974
تۆھپە نۇمۇرى: 101
توردا: 3154 سائەت
تىزىم: 2011-5-22
ئاخىرقى: 2012-10-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 01:42:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەمسە بالاڭلىنى مەكتەپتىن چىقرۋىلڭلا ...شۇندا تاپشۇرۇق ئىشلمەيدۇ كاللا ساقمۇ ؟ دەرسىنى ئۆتكەندىكىن شۇنڭغا مۇناسۋەتلىك تاپشۇرۇقىنى كۆپرەك ئىشلسە ،شۇ دەرس يۇقىدۇ..بولمسا ئوڭ قۇلاقتىن كىرىپ سول قۇلاقتىن چىقىپ كېتدىغان گەپ .....ھازىر دەرس تۈرى كۆپ ..بۇرۇنقدەك ئەدەبىيات بىلەن ماتىماتكلا ئەمەس ...ئوقۇتقۇچلارمۇ ئۇنچە كۆپ بەرمەيدۇ ..دەرسلىك كۆپ بولغاچقا ،شۇنداق بولدىغان گەپ .بالىڭىز ئۆيگە كېلىپ تاپشۇرۇق ئىشلمەي دىمە قىلدۇ ..ياكى سىىلەر بىلەن بىللە قاتار چايغا بارسا بولامتى .....بۇ خىل تاپشۇرۇقلانىڭ مۇنداقمۇ بىر پايدىسىنى ئويلاپ باقايلى :شۇنداق كۆپ تاپشۇرۇق بولغاندا بالا ۋاقتىنى توغرا مۆرچەرليەلەيدىغان بولىدۇ ،ھەم تەپەككۇرى چاقانلشىدۇ ،،تېز ئويلشىپ ،تېز يازدىغان ،تېز ئىشلەيدىغان بولىدۇ ..مانا بۇ  ئالى مەكتەپ ئىمتھانغا تاقابىل تۇرۇش  تاكتكسى ....ئالى مەكتەپ ئىمتھاندا چاققان تەپەككۇر قىلدىغان باللا ئۇتتۇپ چىقدۇ ...بىر مىسالىنى بىر سائەت ئىشلەيدىغانلار بولسا قالىدۇتاپشۇرۇقىنڭ كۆپرەك بولغىنى ياخشى .بولمسا بالىلار ھۇرۇن بولۋالىدۇ ....داۋاملاشتۇرۋەرسە كۆنۈپ كېتىدۇ ...بۇنڭغا ۋايساشىنىڭ ھاجىتى بارمۇ ؟ بۇنڭغا ۋايسماي ،بالىغا شارائىت يارتىپ بېرەيلى ..شۇ تاپشۇرۇقلارىنى ئىشلەيدىغان .

ئادەم ھامىنى ئۆلىدۇ ،بىراق شۇ ئۆمۈر چەكلىك بولغاچ خوشاللىق ۋە قايغۇ ئورتاق مەۋجۇتتۇر!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80802
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3870
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 172 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:02:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆل يوللىغان ۋاقتى  2012-9-5 01:42 PM
ئەمسە بالاڭلىنى مەكتەپتىن چىقرۋىلڭلا ...شۇندا تاپشۇرۇق ...

كاللاڭلا  ساقمۇ  سىلىنىڭ  مائارىپ  مىنىستىرلىكىمۇ  كۆرۈپ يەتكەن مەسىلە  تۇرسا  بۇ  سىلى قوپۇپ  بالاڭلىنى مەكتەپتىن  چىقىرۋىلىڭلا .....   دەيسىلنا ؟ھەتتا  مىنىستىرلىكمۇ  بالىلارغا تاپشۇرۇقنى  ئازراق  ئىلمىيراق بىرىشنى تۆۋەنگە  ئۇقتۇرغان  ئىش  تۇرسا  بۇ.     سىلىنىڭچە  بولسا  تاپشۇرۇق  ئىشلىمىگەن  بالا  ھىچقانداق  نەتىجە قازىنالمايدىكەندە؟  ئامرىكىدىمۇ  بالىلارغا ئائىلدە  ئىشلەپ كىلىشكە  تاپشۇرۇق  بىرىلمەيدىكەن  .يەنە  ئالىملارنىڭ    75%  تى  ئامرىكىدىن  چىقىدىكەن    بۇنىڭغا  نىمە   دەيسىلە؟

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش