مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: rahatmakan

مۈئەللىم بالامغا تاپشۇرۇقنى ئازراق بەرسىڭىز [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80802
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3870
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 172 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:03:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

نېمىلەرنى ئويلا

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7925
يازما سانى: 215
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9887
تۆھپە نۇمۇرى: 773
توردا: 5002 سائەت
تىزىم: 2010-8-26
ئاخىرقى: 2012-10-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:08:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭچە بۇ يالغۇز مۇئەللىمنىڭلا مەسلىسى ئەمەس،چۈنكى سىز دەرىسنى كۆرۈپ بېقىڭ،ھازىر باللىرىمىز قوشىتل مائارىپى بويىچە تەربىيلىنىۋاتىدۇ،دەرىسلىك ھەقىقەتەن ئېغىر،گەرچە يۇقۇرى دەرىجىلىك مائارىپ ئورۇنلىرى تاپشۇرۇقنى ئاز بىرىش،ئىنىتىھان مائارىپنى ساپا مائارىپغا ئۆزگەرتىش دىگەنگە ئوخشاش بىر قاتار سىياسەتلەرنى تارقاتقان بولسىمۇ،بىراق مەكتەپتە ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارغا دەرىسنى ئۆزلەشتۈرۈش ئۈچۈن،يەنىلا شۇ تاپشۇرۇققا تايانماي ئامال يوق.ئۇ باللار ھازىرقى كىتاپلارنى شۇنداق تاپشۇرۇق ئىشلىمسە ھەرگىزمۇ ئۆزلەشتۈرەلمەيدۇ،بۇنىڭ ئۈچۈن چوقۇم دەرىسلىك كىتاپ قۇرۇلمىسىدىمۇ ئۆزگىرىش بولىشى،ئېنتىھان ئىشلىرىدىمۇ ئۆزگۈرۈش بولىشى كىرەكمىكىن دەيمەن.

كىتاپخانىسى توپا بېسىپ قالغان مىللەتنىڭ،كەلگۈسى زاۋال بولىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80802
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3870
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 172 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:17:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماڭقۇرىت  دەپ  بىر ئاتالغۇ  بولىدىغان  قىرغىزىستان  يازغۇچىسى  چىڭگىز ئايتىماتۇفنىڭ  بىر  ئەسەرىدە   بۇ   مەخسۇس   بۇيرىغان  ئىشنى  قىلىشقىلا  كاللىسى  يىتىدىغان  يىڭىدىن  ئىجادى  تەپەككۇر  قىلالمايدىغانلارغا  قارىتىلغان ئاتالغۇ  ئىكەن.   ئەھۋال  مۇشۇنداق  بولىۋەرسە  مۇشۇ  خىل  مائارىپتىن  تەلىم ئالغانلار  ئۇ  مەيلى  قايسى  مىللەت  بولسۇن  ماڭقۇرىتلىشىپ  ئىجادى تەپەككۇر  قىلالمايدىغان  كەشىپ  قىلش ئىقتىدارى  يوق  نەزىريەدە  بار  ئمەلىيەتتە  يوق  بىر  ئىلىم  ئىگىلىرى  مەيدانغا  كىپ  قىلىشى  مۇمكىن  .

باشقىلارغا تەبە

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 951
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8826
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 5968 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:18:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ ئۇيغۇر بالىلىرىغا بېرىلگەن  تاپشۇرۇقنى كۆپ دىگىلى بولمايدۇ.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

پەقەت ئاللاھ قا ئىگىلىمەن.

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 22893
يازما سانى: 814
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 15330
تۆھپە نۇمۇرى: 312
توردا: 7109 سائەت
تىزىم: 2010-12-19
ئاخىرقى: 2012-10-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:23:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دىمىسىمۇ تاپشۇرۇقلار بەك كۆپ

تۈلكىنىڭ قولىغا چۈشكەندىن،يولۋاسنىڭ قولىغا چۈشكەن ئەلا.
خۇدانى ھەقىقى بىلگەن كىشى ھەرقانداق ۋاقىتتا،خەق كۆرمىدى دەپ ئۆزنەپسىگە چوغ تارتالمايدۇ.
شۇنداق بىر كۇنلەر كىلىدۇ.(مىللىتىم)ھەمىمىز ئۆلۈمگە ھۆكۈم قىلىنىپ بولغان، ئىجرا قىلىنىش ۋاقتى ئوخشىمايدۇ خالاس!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 81755
يازما سانى: 124
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3495
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 141 سائەت
تىزىم: 2012-6-18
ئاخىرقى: 2012-10-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:34:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تاپشۇرۇقنى ئىلمىي يوسۇندا بېرىش كېرەك، ئوقۇغۇچىلاردا مۇستەقىل تەپەككۇرىنى ۋە ئۆگىنىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش، دەرسنىڭ مۇھىم مەزمۇنلىرىنى دەرستىن سىرت تەكرارلاپ ئىگىلىتىشنى مەقسەد قىلىپ بېرىلگەن تاپشۇرۇقنىڭ ئۈنۈمى بولىدۇ. ئوقۇغۇچىلارنى چارچىتىپ روھىي بېسىم شەكىللەندۈرىۋاتقان، پىسخىكىسىنى نورمالسىزلاشتۇرىۋاتقان، ساغلام ئۆسۈپ يىتىلىشىگە تەسىر كۆرسىتىۋاتقان، ئۆگىنىشتىن بىزار بولۇشنى كەلتۈرۈپ چىقىرىۋاتقان مۇھىم سەۋەپلەرنىڭ بىرىمۇ -دەل مۇشۇ «ھەددىدىن زىيادە كۆپ تاپشۇرۇق ». ئوقۇتقۇچىلارمۇ نۇرغۇن ئىشلاردا ئامالسىز، ئۇنچە كۆپ تاپشۇرۇقنى تەكشۈرۈشنىڭ ئۆزىمۇ ئاسان ئەمەس ! بەزى مەكتەپلەر تاپشۇرۇققا ۋەزىپە بەلگىلەپ بېرىدۇ. سۈپەتنى تۇتماي، سان قوغلىشىدۇ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماس قەدەملىك تەرەققىياتىنى كۆزدە تۇتماي، قارىغۇلارچە تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرىدۇ . ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق يۈكىنى بۇنداق ئېغىر بولۇپ كىتىشىدە مەكتەپ رەھبەرلىكى ۋە مائارىپ مەمۇرىي تارماقلىرىنىڭ مەسئۇلىيىتى ئاساسىي ئورۇندا تۇرىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80802
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3870
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 172 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 02:54:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شىنخۇا ئاگېنتلىقى كورىيە تېلېگراممىسى، كورىيە مائارىپ مىنىستىرلىقى 3-چېسلا ئېلان قىلغان ئەڭ يېڭى دوكلاتلارغا ئاساسلانغاندا، %40 دىن ئارتۇق ئوتتۇرا ۋە باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى مەكتەپنىڭ زىيادە «نەتىجە» نى ئاساس قىلىش بېسىمى بىلەن مەكتەپتىن چېكىنمەكچى بولغان. بۇ تۈردىكى تەكشۈرۈش بۇ يىل 6-ئايدا ئېلىپ بېرىلغان بولۇپ، بۇنىڭغا قاتناشقان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇمى سانى 31 مىڭ 364 گە يېتىدىكەن، تەكشۈرۈش نەتىجىسىدە كۆرسىتىلىشىچە، ئوتتۇرا مەكتەپ، تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ۋە باشلانغۇچ مەكتەپتە ئوقۇشتىن چېكىنمەكچى بولغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇمى نىسبىتى ئايرىم-ئايرىم ھالدا %48.6، %40.9 ۋە 29.2 بولغان.
ئوقۇشتىن چېكىنىش ئويىنىڭ شەكىللىنىشىدىكى ئەڭ ئاساسلىق ئامىل بولسا ئوقۇش بېسىمى بولغان، ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەيپىياتى كۈنسېرى ناچارلىشىپ كەتكەن، ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەت ۋە ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئوقۇتقۇچىلار ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەتتە ئىختىلاپ شەكىللەنگەن. ئۇنىڭدىن باشقا، بۇ قېتىمقى تەكشۈرۈشكە قاتناشقان %30.9 ۋە %33.7 ئوقۇغۇچىنىڭ دېيىشىچە، ئۇلارنىڭ يېقىنقى مەزگىلدىكى دەرسكە بولغان ئۆچلۈك ۋە مەكتەپتىن چېكىنىش كەيپىياتى بىر قەدەر يۇقىرى ئىكەن.
ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرىسىدىكى شەخسى خاراكتېرگە تەسىر كۆرسەتكەن ئەڭ ئاساسلىق ئامىل بولسا مائارىپ بېسىمىنىڭ زىيادە يۇقىرى بولۇشى ئىكەن، مۇتەخەسسىسلەرنىڭ پەرەز قىلىپ دېيىشىچە، ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرىسىدىكى توقۇنۇش بارغانسېرى كۈچىيىپ كەتكەن، %13  ئاممىنىڭ قارىشىچە، ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ بالىلارغا بولغان تەربىيىسىدە غەيرىيلىك شەكىللەنگەن. تەكشۈرۈشتە كۆرسىتىلىشىچە، قىيىنچىلىققا ئۇچرىغان چاغدا، ئوقۇغۇچىلار ناھايىتى تىز بىرى-بىرى ئۆچەكىشىپ قالغان. سېئول شەھەرلىك تەربىيىلەش ۋە ساغلاملىق مەركىزىدىكى بىر نەپەر يۇقىرى دەرىجىلىك خادىم مۇخبىرغا : «تەكشۈرۈش نەتىجىسى شۇنى كۆرسىتىدۇكى، ئوقۇغۇچىلاردا پسىخىكا نورمالسىزلىق ئەھۋالى مەۋجۇت. بالىنىڭ يېشى قانچە يۇقىرى بولسا ئۇ ئۇچرايدىغان بېسىممۇ شۇنچە ئاشىدۇ، بۇ دەل مائارىپتىكى قارا كۆلەڭگە» دېگەن.

باشقلارىنى ھۆرىمەتلەشىنى ئۈگەن

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41729
يازما سانى: 3064
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5974
تۆھپە نۇمۇرى: 101
توردا: 3154 سائەت
تىزىم: 2011-5-22
ئاخىرقى: 2012-10-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 03:10:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
rahatmakan يوللىغان ۋاقتى  2012-9-5 02:02 PM
كاللاڭلا  ساقمۇ  سىلىنىڭ  مائارىپ  مىنىستىرلىكىمۇ  كۆر ...

ئەمسە داۋاملىق ئوقۇتقۇچلارىنى غاجاڭلا .....بۇ مىنىڭ قارشىم ..مىنڭمۇ بىر ئىنىم بار بۇ يىل باشلانغۇچ 2-يللىقا  كىردى ...مەن ئۇنى يەسلدىن تارتىپ ئۆزۈم تەربىيلگەن ....مىنىڭ ئۇنڭغا بەرگەن تاپشۇرقۇم ئوقۇتقۇچىنڭكدىن نەچچە ھەسسە ئېشىپ چۈشىدۇ ...ئۇ تېخى بىرىنچى يىللىق مەكتەپ يېشغا توشمغاندا ئۇنى بىرنچى يىللقا كىرگۈزگەن تىزىم سىرتىدا ..بىراق ئويلمغان يەردىنئۇنىڭ نەتجسى سىنىپ بويچە بىرىنچى بولۇپ قالدى ..مانا ئەمدى تىزىم سىرتىدى بالا ئىككىنچى يىللقىتا ئوقۇۋاتىدۇ.. يەنلا بالىلارىنىڭ ئالدى . بىراق ئۇ جىمغۇر بولۇپ قالمدى ..يەنلا بەكلا شوخ ..ھەم پائاليەتچان ...مەن ئۇنڭغا مەشىقنى كۆپ قىلدۇرغان ..ھېلىمۇ تاپشۇرۇقىنى كۆپ بېردىكەن ...بىراق ئۇنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلەش سۈرئتى تېز ...مەسلگە جاۋاپ قايتۇرشىمۇ تېز ...بالا دىگەنىنى قانداق تەربىيلسە شۇ پېتىم ماڭىدۇ ....ھاھاھا ئامرىكدا ئالىم چىقامدىكەن ..ئۇنى ئۇقمدىم ..مەن پەقەت كۆز ئالدىمدىكى گەپىنى قىلۋاتىمەن ....قانداق قىلغۇڭلا كەلسە شۇنداق قىلڭلا ..ھە يەنە بىر تەكلىپ بېرەي : ئەمسە بالىڭىزغا تاپشۇرقىنى ئىشلەتمەڭ ..ئامرىكچە تەربىيلمەمسىز ؟بالىڭىز تاپشۇرقىنى بىر نەچچە قېتىملا ئىشلمسۇن ،ئوقۇتقۇچسىمۇ بەرمەيدىغان بۇلىدۇ ..ئىشقلىپ بۇ مۇنبەردە غاجلايدىغانلا ئادەم بولسا غاجلايلى ! بىر ۋاقتتا دوختۇرىنى ،ئەمدى ئوقۇتقۇچى ھاھاھاھاھا ھەي ..مانا مۇشۇنداق بىز .پىكرىم تۈگدى .ئىنكاسىمىنى نەقىل قىلماڭلا ...مەقستىڭلارىنى چۈشەندىم ....

ئادەم ھامىنى ئۆلىدۇ ،بىراق شۇ ئۆمۈر چەكلىك بولغاچ خوشاللىق ۋە قايغۇ ئورتاق مەۋجۇتتۇر!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57313
يازما سانى: 131
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4860
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1147 سائەت
تىزىم: 2011-9-20
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 03:19:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
rahatmakan يوللىغان ۋاقتى  2012-9-5 02:17 PM
ماڭقۇرىت  دەپ  بىر ئاتالغۇ  بولىدىغان  قىرغىزىستان  ياز ...


1.ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بىر مەۋسۈملۈك خىزمەت نەتىجىسى ۋە  ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش نەتىجىسىنى ئاشۇ ئىمتىھان نەتىجىسى ئارقىلىق باھالايدىغان بولغاندىكىن، يەنە كېلىپ ئىمتىھان سوئالىنىڭ مەزمۇنى، شەكلى، قۇرۇلمىسى ئاشۇ بالىلار كۈندە ئۆيدە ئىشلەۋاتقان تاپشۇرۇقلاردىكى بىلەن ئوپمۇئوخشاش بولغاندىكىن تاپشۇرۇق كۆپرەك بېرىلىشى مۇمكىن.
2. ساپا مائارىپىدا ئوقوغۇچىنىڭ قىزىقىشىنى، ئالاھىدىلىكىنى ئاساس قىلىش دەيدىكەن، ئەمما ئوقوغۇچىدىن ھەممە پەنلەرنىڭ ئىمتىھانىدا ياخشى نەتىجە ئېلىشنى تەلەپ قىلىدىكەن، ھەمدە ئوقۇتقۇچىنىڭ خىزمىتىنى باھالىغاندا ئوقوغۇچىلارنىڭ شۇ پەندىكى نەتىجىسىنى ئاساس قىلىدىكەن.

بىر قانچە يىللاردىن بېرى ساپا مائارىپى دەپ شۇئار توۋلىنىۋاتقان بولسىمۇ، مەكتەپ باشقۇرۇش، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمىتىنى باھالاش ۋە ئوقۇتۇش تۈزۈلمىسىدە ھېچقانچە ئۆزگىرىش يوق. يەنىلا ئىمتىھان مائارىپى دەۋرىدىكى بىلەن ئاساسەن ئوخشاش. شۇڭا بۇرۇنقى ئىمتىھان مائارىپىنىڭ تەسىرى يەنىلا ناھايىتى ئېغىر.
3. ھازىر دەرسلكلەرنىڭ تۈرى كۆپ، مەزمۇنى بۇرۇنقىدىن سەل مۇرەككەپ، شۇنىڭغا ئەگىشىپ ئىمتىھان سوئاللىرى ۋە تاپشۇرۇق سوئاللىرىنىڭ شەكلى، تۈرى، قۇرۇلمىسى كۆپ خىللىشىپ كەتتى. ئەگەر بالا ئۆيدە ئاشۇ تاپشۇرۇقلارنى تولۇق ئىشلەپ بولالىسا، ئاندىن ئىمتىھاندىكى تۈرلۈك شەكىلدىكى سوئاللارنى ئىشلەيدىغان چاغدا سوئالنىڭ تەلىپىنى، قانداق ئۇسۇلدا ئىشلىسە بولىدىغانلىقىنى، جاۋاپنى قەيەرگە يازىدىغانلىقىنى، نىمە يازىدىغانلىقىنى ئاڭقىرالايدۇ. بولۇپمۇ قوش تىل(خەنزۇتىلىدا) دا ئۆتۈلۈدىغان دەرسلەرنىڭ سوئال تەلىپىنى ئوقۇپ چۈشىنىشمۇ بىر مەسىلە.
    قىسقىسى بالىغا كۆپلەپ تاپشۇرۇق بېرىش--رەھبەرلىكنىڭ ئىلمىي، جانلىق ۋە توغرا بولمىغان باشقۇرۇش ئۇسۇلى، خىزمەت باھالاش مىخانىزمى سەۋەبىدىن ھەقىقىي ساپا مائارىپىغا ئۆتەلمەيۋاتقان مۇشۇنداق بىر ۋەزىيەتتە ئوقۇتقۇچىنىڭمۇ، ئائىلە باشلىقىنىڭمۇ بېشىنى قاتۇرىۋاتقان مەسىلە. قايسى ئوقۇتقۇچى كەچكىچە دۆۋە-دۆۋە تاپشۇرۇپ كۆرۈپ ئولتۇرۇشنى خالايدۇ؟
ھە دىسىلا ئوقۇتقۇچىلارغا يۇقىرىدىن ساپا مائارىپى ھەققىدە تۈرلۈك تەربىيلەشلەرنى ئېلىپ بارىدۇ. ئەمما خىزمەت نەتىجىسىنى ئوقوغۇچىنىڭ ئىمتىھان نەتىجىسى بىلەن ئۆلچەيدۇ. شۇڭا ساپا مائارىپى راۋاج تاپالمايۋاتامدىكىن.
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   wahxi تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-9-5 03:29 PM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80802
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3870
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 172 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-5 03:51:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆل يوللىغان ۋاقتى  2012-9-5 03:10 PM
ئەمسە داۋاملىق ئوقۇتقۇچلارىنى غاجاڭلا .....بۇ مىنىڭ قا ...

بۇيەردە  ئوقۇتقۇچىنى  غاجايدىغان  گەپ بولغىنى يوق . تىمامدا   ئىنىقلا  ئوقۇتقۇچىلاردىن  ئۆتۈنۈش ئىپادىلەنگەن  ئادەمگە تولا .ئۇۋال  قىلماڭ .سەل  چارچاپ  قاپسىز

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش