مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: vmvdwar-uyhur

ئوقۇغۇچىلارغا نىمە بولدى !   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86415
يازما سانى: 219
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 733
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 69 سائەت
تىزىم: 2012-10-23
ئاخىرقى: 2015-1-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 02:32:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇيغۇر مائارىپىمىزدا ئۈزگىرىش بەك چوڭ بولۇپ كىـىپتۇ            يازغۇچى خۇددى مەكتىپىمگە كەلگەندەكلا يىزىپتۇ

شۇنداق  بىر مۇھەببەت  بار،  بىر كۆرۋېلىشنى  ئارزۇ  قىلىپ  تۇرۇپمۇ،  ئۇچىرشىپ قېلىشتىن ئىھتىيات  قىلىدىغان.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79900
يازما سانى: 95
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3385
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 113 سائەت
تىزىم: 2012-5-8
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 02:48:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
   جەمئىيەتتىن ئوقۇتقۇچى قوبۇل قىلغاندا قوبۇل قىلغۇچى خادىملىرىمىزقوبۇل قىلىنغۇچىنىڭ دېپلومىنىڭ چوڭلىقىغا خەنزۇ تىلى سەۋىيەسىنىڭ يوقۇرىلىقىغا ۋەياكى ئۆزىگە بىرىلگەن پارىغا قارىماستىن بەلكى ئۇنىڭ ئەخلاقىغا قارىسا مۇنداق ئەخلاقسىز ئوقۇتقۇچىلار دەرس مۇنبىرىدە نىمە قىلىدۇ؟........دىسەم گەپ بەك تولا،بولدىلا دىمەيلا قوياي.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3482
يازما سانى: 455
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11320
تۆھپە نۇمۇرى: 503
توردا: 359 سائەت
تىزىم: 2010-7-6
ئاخىرقى: 2015-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 02:53:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن بىر ئوقۇغۇچى بۇلۇش سۈپىتىم بىلەن ھازىرقى بۇ ئىشلارنىڭ ئەڭ تۈپكى سەۋەبىنى، ھازىرقى مائارىپ تۈزۈمىدىن ئىزدەيمەن. جۇڭگو مائارىپى ۋەيران بولدى. بىزدە ئۆزىمىزگە ماس ھالدىكى مىللى مائارىپ يوق. بۇنداق ئەھۋالدا مەكتەپلەر پەقەت ئىمتاھان ئېلىپ، دىپلۇم تارقىتىش ۋەزىپىسىنى ئۆتەيدۇ خالاس. بۇنداق مائارىپتىن بىزگە يەنە نېمە كەلسۇن...ئوقۇغۇچى، بالىلارنى تۈزەشتىن بۇرۇن بىزنىڭ ‹‹ ساپالىق›› چوڭلىرىمىز تۈزەلسىكەن. بىز ۋە بىزلەر بىر قىسىم يامان تەسىرنى بىۋاستە شۇنلاردىن يۇقتۇرۋالدۇق. بۇنداق دېسەم باشقىچە چۈشەنمەڭلا، بۇمۇ ھەم بىرقىسىم ئەھۋال. بىراق مەن شۇنداق دېيەلەيمەنكى بۇنىڭدىن كېيىنكى مائارىپتىن ياخشى نەتىجە چىقمايدۇ...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86841
يازما سانى: 192
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 410
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 123 سائەت
تىزىم: 2012-11-5
ئاخىرقى: 2013-8-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 03:02:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
abdurahman5 يوللىغان ۋاقتى  2013-1-14 02:32 PM
ئۇيغۇر مائارىپىمىزدا ئۈزگىرىش بەك چوڭ بولۇپ كىـىپتۇ   ...

ئادەم ھاياتىنى شۇنداق ئۆتكۇزۇشى كىرەككى:ئۆتۇپ كەتكەن كۈنلىرىنى ئەسلىگىندە، ئەجەپمۇبىر ،چاكىنا ئېشلارنى  قىلىپ قويۇپتىمەن دەپ ،يۇرىكى ئۆرتەنمەيدىغان بولسۇن.


ئەجەپ ‹‹پولات قانداق تاۋلاندى›› دىگەن كىنودىكى پاۋىل كارچاگىننىڭ گىپىگە ئوخشايدىكەن .

ئۆزى  قىزىقمايدىغان  ئىشنى  ئۈزلۈكسىز  داۋاملاشتۇرۇش   ھەقىقى  ئاچچىق  ھايات

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86841
يازما سانى: 192
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 410
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 123 سائەت
تىزىم: 2012-11-5
ئاخىرقى: 2013-8-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 03:03:48 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
abdurahman5 يوللىغان ۋاقتى  2013-1-14 02:32 PM
ئۇيغۇر مائارىپىمىزدا ئۈزگىرىش بەك چوڭ بولۇپ كىـىپتۇ   ...

سىز ئوقوتقۇچىما ؟ ئەدەبىيات دەرسى بىرەمىسز ؟

ئۆزى  قىزىقمايدىغان  ئىشنى  ئۈزلۈكسىز  داۋاملاشتۇرۇش   ھەقىقى  ئاچچىق  ھايات

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 25591
يازما سانى: 233
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6417
تۆھپە نۇمۇرى: 393
توردا: 844 سائەت
تىزىم: 2011-1-9
ئاخىرقى: 2014-11-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 03:46:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ناھايتىمۇ ئەتراپلىق شەرھىلەپسز، قەلەم قۇۋتىڭىزمۇ خىلى كۇچلۇككەن، مېنىڭچىمۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ بۇزۇلۇپ كىتشىدىكى ئەڭ،ئەڭ بىۋاستە، ئاساسلىق ئامىل ئائىلە تەربىيسىنىڭ ياخشى بولماسلىقى. ئاندىن قالسا مائارىپ تۇزۇلمىسىدىكى قاتماللىق، نامۇۋاپىق تۇزۇلمىلەر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 9636
يازما سانى: 684
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10360
تۆھپە نۇمۇرى: 352
توردا: 1790 سائەت
تىزىم: 2010-9-8
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 03:55:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
buraquxi يوللىغان ۋاقتى  2013-1-14 02:53 PM
مەن بىر ئوقۇغۇچى بۇلۇش سۈپىتىم بىلەن ھازىرقى بۇ ئىشلار ...

مەنمۇ بىر ئوقۇتقۇچى بولۇش سۈپىتىم بىلەن ھېس قىلغانلىرىمنى سىز گە بايان قىلاي: مائارىپتىكى ئىمتىھان بىر خىل سىناش شەكلى خالاس، ئەگەر سىزنىڭ ھەقىقەتەن بىلىم ئالغۇڭىز،مۇۋەپپىقىيەت قازانغۇڭىز بولسا ھەرگەزمۇ مائارىپنىڭ تۈگەشكەنلىكى بىلەن ھېسا]لىشىپ ئولتۇرماي تىرىشىپ ئۈگۈنۈڭ،مەكتەپ يۈزۈ كۆرمەي ياكى ئازىراق ئوقۇپلا ئۆز تىرىشچانلىقىغا تايىنىپ نۇرغۇنلىغان كەشپىياتلارنى يارىتىۋاتقانلارمۇ بىزنىڭ مىللىتىمىزدىنچىڭىۋاتىدىغۇ؟ سىزنى مائارىپ ھەققىدە ئويلانغىدەك، پىكىر قىلالىغۇدەك ھەتتاكى مائارىپنىڭ تۈگەشكەنلىكىنى ھېس قلدۇرالىغىدەك  قىلىپ تەربىىيلەلىگەن  مائا،ارىپىمىز  باشقىلارنىمۇ سىزدەك ئەقىللىق قىلىشقا باش قاتۇرالايدۇ. تىما ئىگىسى قېرىندىشىمىز ناھايىتى ئورۇنلۇق قىلىپ ،سەۋەپنى بىرقانچە نوقتىلارغا يىغىنچاقلاپ شۇنداق چۈشۈنۈشلشك قىلىپ شەرھىلەپ بەرسە، سىز قوپۇپ ھەممىنى يىغىپ ئەكىلىپ مائارىپقا دۆڭگەپ، مائارىپ تۈگەشتى دەپسىز،  قارىغاندا سىز بۇ تىمىدىكى ئالغا سۈرۈلگەن ئىددىيىۋى مەزمۇننى ۋە ئاپتۇرنىڭ مەزمۇنىنى تازا ئىنىق چۈشەنمىگەن ئوخشايسىز، بەلكىم سىزدىن بىلىم سەۋىيەم تۆۋەن بولىشى مومكىن لىكىن مەن مائارىپىمىز تۈگەشتى دەپ قارىمايمەن. چۈنكى مىللي مائارىپنى يۈكسەلدۈرۈش ۋە تەرەققى قىلدۇرۇش ئۈچۈن كىچە-كۈندۈز باش قاتۇرىۋاتقان، ئىزدىنىۋاتقان تۆھپىكارلىرىمىز ئاز ئەمەس، ئەجىبا سىز ھېس قىلالىغاننى ئۇلار ھېس قىلالماسمۇ قېرىندىشىم؟   بۇ مىنىڭ شەخسى كۆز قارىشىم، قاتتىق كەتكەن جايلىرى بولسا ئەپۇ قىلىڭ.  ئاخىردا تىما ئىگىسىنىڭ ئەجرىگە كۆپ رەھمەت!~

مۇۋەپپەقىيەت قازانغان ئەرنىڭ كەينىدە بىر ئايال بولغان بولىدۇ. لېكىن بۇ ئايال ئۇنىڭ ئايالى بولماستىن، بەلكى قېيىن ئانىسىدۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89173
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 41
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 5 سائەت
تىزىم: 2012-12-27
ئاخىرقى: 2013-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 04:50:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
qidax يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 05:19 PM
مائارىپ ئۆزىنىڭ ۋەزىپىسىنى ئۇنتۇپ قالغان بولغاندىن كى ...

توغرا   دەل شۇنداق  

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40787
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3113
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 124 سائەت
تىزىم: 2011-5-15
ئاخىرقى: 2013-1-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 05:18:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قىرىندىشىم.يوللىغان تىمىڭىز يامان ئەمەسكەن.بىراق بىر تىمىنى بىر تور بەتكە يوللىسىڭىز،شاختىن-شاخقا سەكرىمىسىڭىز.بۇ تىمىڭىزنى ئەلكۈيى تورىغىمۇ يوللاپسىز. مىسرانىم تور بىتىگىمۇ يوللاپسىز، بۇندىن كىيىن بۇنداق قىلمىسىڭز .ئۇيغۇر تورچىلىقىنىڭ تەرەققىياتى ئۈچۈن ئىشنى ھەر بىرىمىز  ئۆزىمىزدىن باشلىساق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3482
يازما سانى: 455
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11320
تۆھپە نۇمۇرى: 503
توردا: 359 سائەت
تىزىم: 2010-7-6
ئاخىرقى: 2015-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 05:21:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
MU`KAM يوللىغان ۋاقتى  2013-1-14 03:55 PM
مەنمۇ بىر ئوقۇتقۇچى بولۇش سۈپىتىم بىلەن ھېس قىلغانلى ...

ئەلىۋەتتە سىزنىڭ دېگىنىڭزمۇ ئورۇنلۇق. ئالدى بىلەن مېنىڭ بىر تەرەپلىمە پىكىرمگە رەدىيە بەرگىنىڭزگە رەھمەت ئېيتىمەن. ئەمما مەن نۇرغۇن ئالىي مائارىپ تەربىيىسى ئېلىۋاتقان سىتۇدىنتلارنى زىيارەت قىلىدىم ۋە كۆپ پىكىرلەشتىم. نۇرغۇن كەسىپ ھەققىدە پىكىر ئالماشتۇردۇق ۋە مۇنازىرلەشتۇق. توغرا، مائارىپ ئۈچۈن ھالال يۈرەك قېنىنى تۆكىۋاتقان تۆھپىكارلىرىمىز ئاز ئەمەس، يەنە كۆپمۇ ئەمەس. شۇ ھالاللىق ئۆز نۆۋىتىدە بەكىراق تۇنجىقىۋاتىدۇ. ھازىر ھەتتا يەسلىدىن باشلاپ قوش تىل يولغا قويۇلدى. ئاغىزىدىن سۈت پۇراپ تۇردىغان سەبىلىرىمىز نېمە دەۋاتقانلىقىنى بىلمەي سۆزلەۋاتىدۇ. پىكىرى ئۆتكۈر، تالانتلىق بالىلارمۇ تەربىيلىنىۋاتىدۇ ھەم يېتىشىپ چىقىۋاتىدۇ. بىراق بۇلار ئومۇمى نىسبەتتە قانچىلىك نىسبەتتە؟ ھازىرقى مائارىپىمىز ئوقۇغۇچىلارغا نېمە بېرىۋاتىدۇ؟ ئەلىۋەتتە، يۇقىردا ئاپتور نۇرغۇن ياخشى پىكىرلەرنى بايان قىپتۇ. بۇنىڭغا مەن بىر نەرسە دېمەكچى ئەمەسمەن. شۇنداقلا ئاپتورنىڭ ئەجىرىگە تەشەككۈر ئېيتىمەن. دۆلەت مائارىپىنىڭ قانداقلىقىنى مەن دېمىسەممۇ كۆپچىلىككە ئايان. ھازىرقى دۆلىتىمىز قانچە قېتىم مائارىپ ئىسلاھاتى ئېلىپ بارمىدى؟ شۇنچە كۆپ ئىسلاھاتتىن نېمە چىقتى؟ مەنچە چىققىنى داشقال خالاس. ئەلىۋەتتە 100 پىرسەنىت بولمىسىمۇ. مەن ئاپتورنىڭ بايانىغا بىر نەرسە دېمەكچى ئەمەسمەن، پەقەت گال پىكىرىمنى تۆكۈپ باقتىم. كۆپ پىكىر ئىختىلاپتىن ھامان بىر جەۋھەر چىقىدۇ. ئەلىۋەتتە ئۇ بىر ئادەمنىڭ ئەمەس...

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش