قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: kadirdolan

[ دولان ] مائارىپنىڭ مەقسىدى نىمە؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

867

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   73.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15484
يازما سانى: 88
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 35
تۆھپە : 248
توردىكى ۋاقتى: 29
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-7 18:28:06 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارپنىڭ تەبىيە نىشانى ،مەزمۇنىنى ئۆزگەرتىش ئۈچۈن   مۇناسىۋەتلىك  تارماقلارغا دادىل پىكىر قىلىش كېرەك ،ھېلىقى خەلق قۇرۇلتىيى ۋەكىللىرى نېمە ئىش قىلىدۇ ،پۈتۈن مەملىكەت خەلقىنىڭ ساداسىغۇ بۇ مائارپنى ئىسلاھ قىلىش دېگەن .
        دەرسلىك ماتىريال دەۋر تەرەققىياتىغا ، ئوقۇغۇچىلار ئىھتىياجىغا ماس ھالدا تۈزۈلمەي ،ئۆتمەس ماتا  زورلاپ ،ئۇرۇپ ،تىللاپ ساتا ،كەپلەپ تىقا  مائارپ بولسا ، بۇ كەپلەپ ئاغزىغا تىقىلغان مائارپ تامىقى  پايدىلىق بولسىمۇ ئاشقازان ئاغرىقىنى كۈچەيتىپ ئاخىرى تىنىقتىن قالدۇرىدىغان ئىش يۈز بېرىدۇ .

3

تېما

2

دوست

960

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   92%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  18003
يازما سانى: 99
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 272
توردىكى ۋاقتى: 24
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-4
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-8 20:33:38 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

3

تېما

2

دوست

960

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   92%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  18003
يازما سانى: 99
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 272
توردىكى ۋاقتى: 24
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-4
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-8 20:34:47 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

3

تېما

2

دوست

960

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   92%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  18003
يازما سانى: 99
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 272
توردىكى ۋاقتى: 24
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-4
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-8 20:36:43 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

1

تېما

2

دوست

2590

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   19.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  17570
يازما سانى: 305
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 746
توردىكى ۋاقتى: 79
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-18 23:00:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
«مەدەنيەت ۋە مەۋجۇتلۇقىمىز»دىگەن كىتابتىكى مۇنۇ ئابزاس ماڭا بەك تەسر قلغان ئىدى:بىزنىڭ زىيالىيلىرىمىز ئوقۇۋاتقان چېىغدىلا باشقىلارغا ئشلەشنى مەخسەت قىلىپ ئوقۇيدۇ،ئۇلاردا ئوقۇش پۇتتۇرگەندىن كىيىن،ئۆزئالدىغا مۇستەقىل بىر ياشاش پىلانى بولمايدۇ.ئۇنىڭ مەخسىدى باشقىلارغا ئشلەش بولغانكەن،ئۇنىڭ روھىيەت،تەپەككۈر قۇرۇلمىسى مۇشۇ مەخسەتكە ئاساسەن شەكىللىنىدۇ.ئۇنىڭ ئۈزىگە تاينىپ قولغا كەلتۈرگەن مۇۋەپقيىتى بولمايدۇ.شەرەپ گوۋاھنامىسى ،تەقدىرنامە،ئۇنۋان دەرجىلەرگە ئىرىشكىنىدىن مەست بولۇپ ياشايدۇ.ئوقۇغۇچىلارنى چوڭ بولغاندا نمە بولىسەن؟دەپ سورىسڭىز،دوختۇر،مۇئەللىم،جەڭچى،ئوچقۇچى،سەنئەتچى....بولىمەن دەيدۇ،ھەرگىزمۇ بىرەرسى ئۆزۈم «ئىگىلك تىكلەيمەن،تىجارەتچى بولىمەن»دىمەيدۇ،چۇنكى بىز (مائارىپىمىز)ئۇلارغا شۇنداق ئۈگەتكەن.
دىمسىمۇ بۇ جوڭگو مائارىپىنىڭ مەغلوبىيىتى ئەمەسمۇ!

0

تېما

0

دوست

270

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   90%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  299
يازما سانى: 22
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 35
تۆھپە : 57
توردىكى ۋاقتى: 9
سائەت
ئاخىرقى: 2014-1-23
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-20 12:31:03 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
«مەدەنيەت ۋە مەۋجۇتلۇقىمىز»دىگەن كىتابتىكى مۇنۇ ئابزاس ماڭا بەك تەسر قلغان ئىدى:بىزنىڭ زىيالىيلىرىمىز ئوقۇۋاتقان چېىغدىلا باشقىلارغا ئشلەشنى مەخسەت قىلىپ ئوقۇيدۇ،ئۇلاردا ئوقۇش پۇتتۇرگەندىن كىيىن،ئۆزئالدىغا مۇستەقىل بىر ياشاش پىلانى بولمايدۇ.ئۇنىڭ مەخسىدى باشقىلارغا ئشلەش بولغانكەن،ئۇنىڭ روھىيەت،تەپەككۈر قۇرۇلمىسى مۇشۇ مەخسەتكە ئاساسەن شەكىللىنىدۇ.ئۇنىڭ ئۈزىگە تاينىپ قولغا كەلتۈرگەن مۇۋەپقيىتى بولمايدۇ.شەرەپ گوۋاھنامىسى ،تەقدىرنامە،ئۇنۋان دەرجىلەرگە ئىرىشكىنىدىن مەست بولۇپ ياشايدۇ.ئوقۇغۇچىلارنى چوڭ بولغاندا نمە بولىسەن؟دەپ سورىسڭىز،دوختۇر،مۇئەللىم،جەڭچى،ئوچقۇچى،سەنئەتچى....بولىمەن دەيدۇ،ھەرگىزمۇ بىرەرسى ئۆزۈم «ئىگىلك تىكلەيمەن،تىجارەتچى بولىمەن»دىمەيدۇ،چۇنكى بىز (مائارىپىمىز)ئۇلارغا شۇنداق ئۈگەتكەن.
دىمسىمۇ بۇ جوڭگو مائارىپىنىڭ مەغلوبىيىتى ئەمەسمۇ!

نەقەدەر توغرا پىكىر قىلغان -ھە!!!!

2

تېما

0

دوست

88

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   29.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  20496
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 26
توردىكى ۋاقتى: 3
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-22 22:58:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن داۋاملىق  ئىنكاس كۈرەي

0

تېما

0

دوست

1076

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   7.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6714
يازما سانى: 57
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 200
تۆھپە : 195
توردىكى ۋاقتى: 76
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-29
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-24 14:59:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   margimux تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-5-27 15:17  

مائارىپ ئەسلى بىر بۈيۈك ساھە،
كىر يۈزلەرگە ئورۇن يوق ئىدى.
ئەپسۇس،بۈگۈن باشلىقلىرىمىزنىڭ-
بېشى يۇغان،قورساق پوق ئىدى............

قوش تىل  دىدى چۈشەنمەي ‹‹باشلىق››،
ئۇستازلىرىمىز ماڭدى ئامالسىز،
تىڭىرقىغان بالىلىرىمىزنىڭ،
تەڭدىن تۇلىسى بولدى ساۋاتسىز

بىزدە ئىلىمگە دۈشمەنلىك ئېغىر،،
‹‹ياڭ›› دەۋرىدىن باشلانغان يېغىر...
پەرزەنىتلەرنى ئوقۇشتىن چەكلەش،
گۇناھ ئىچرە چوڭ گۇناھ-كەبىر

                           خەنجەرى
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )