قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: jj2303

ئوقۇتقۇچىنىڭ تەييارلىقى ئىناۋەتسىزمۇ دىگەن تىمىغا ئاتاپ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

25

تېما

1

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   35.96%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15695
يازما سانى: 653
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 39
تۆھپە : 7884
توردىكى ۋاقتى: 295
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 08:50:50 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
Gvlmisal يوللىغان ۋاقتى  2014-3-20 06:46
95%؟بەك يۇقىرى بولۇپ كەتتىمۇ نىمە؟شەخسەن مەن تەرەپتە ت ...

ھىلقى 班班通 ئۈسكۈنىلرى يىتىپ بارمىغان ئوخىشمامدۇ

0

تېما

0

دوست

1394

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   39.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26536
يازما سانى: 122
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 424
توردىكى ۋاقتى: 81
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 10:47:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tewelgha يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 22:32
بىلىم ئىگەللەش كېنو كورگەنگە ئوخشىمايدۇ ، ھەممىلا دە ...

كونىلاردا  »  مىڭ ئاڭلىغاندىن بىر  كۆرگەن ئەلا « ، »  كۆرگەننى قىلىدۇ ، كۆرمىگەن نىمىنى ؟«  دىگەن  گەپ بار .  بالىلارغا  قۇرۇق  گەپنى مىڭ ئېغىز قىلغاندىن  بىر كۆرسەتكىنىمىز  ئەبزەل .
     سىز  كۆپ  ۋاستىلىك  ئوقۇتۇشنىڭ  زامانىۋى ، ئىلغارلىقىنى  ھېس قىلمىغان ئوخشايسىز  
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

1

تېما

1

دوست

1371

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   37.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15160
يازما سانى: 39
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 12
تۆھپە : 440
توردىكى ۋاقتى: 107
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 12:07:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
AandM يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 23:37
تۇققانلار مەنمۇ 7 يىللىق ئۇقۇتقۇچى ، ھەپتىلىك دەرىس س ...

لىكىن مەن دىمەكچى بولغىنى دەرىسنى كومپيۇتېردا ئۆتۈش ئەمەس. ئەگەر ئۇنداق بولسىغۇ تېىخمۇ ياخشى بولاتتى. ئۇ كۈنلەرمۇ كىلەر. دىمەكچى بولغىنىم ھازىر قولدا يېزىلۋاتقان تەييارلىقنى كومپيۇتېردا بېسىپ چىقارساق. ئۇنى شۇ قولدا يازغان تەييارلىقنىڭ ئورنىدا ئىشلەتسەك. تەكشۈرگۈچىلەرمۇ «بېسىپ چىقارغاننى كۆرۈپلا ھۇركۇپ كىتىپ تەرتۈر قارۋالماي» توغرا بولسا، مۇۋاپىق بولسا ئىشلىتىشكە رۇخسەت بەرسە. بولمىسا خاتا جايلىرىنى كۆرسىتىپ بىرىپ قايتا ئىشلەشكە بۇيرىسا. ئوقوتقوچى قولدا يازسىمۇ، بېسىپ چىقارسىمۇ ئوخشاش ھالدا ئۇنىڭ كىلىپ چىقىش تارخىغا ئەمەس مەزمۇننىڭ، شەكىلىنىڭ شۇ سائەتلىك دەرىسخانىدا ئىشلىتىشىگە ماس ياكى ئەمەسلىكىگە قارىسا دىمەكچى ئىدىم. لىكىن بىزنىڭ مەكتەپلەردە ئوقوتقوچى ئادەتتە ئەنئەنۋى ئۇسۇلدا ئۆتكەن بىلەن ئوچوق دەرىس، ئۈلگىلىك دەرىس، رەھبەرلەرگە كۆرسىتىدىغان دەرىسلەرنى چوقوم كومپيۇتېردا، پ پ ت دا تەييارلاپ ئۆتىشى كىرەك. بولمىسا مەكتىۋىمىزنىڭ يۈزى تۆكۈلىدىغان گەپ. سىلەر تەرەپتىمۇ شۇنداقتۇ بەلكىم. بۇ بىر تەڭسىزلىك، ياكى ئالدامچىلىق. نوقتىنى ئوقوغوچىغا بىلىم بىرىشكە قاراتمىغانلىق. شەكىلگە ئېسىلۋالغانلىق. سىز دىگەندەك بوردا خەت يېزىپ دەرىسىنى ۋايىغا يەتكۈزۈپ ئۆتىدىغانلار داۋاملاشتۇرسا تېىخمۇ ياخشى، ھېچكىم ھېچكىمنى مەجبۇرلىيالمايدۇ. (گەرچە بىز مائارىپ نازىرىدەك دىيىشىپ كەتتۇقمۇ قانداق) لىكىن شۇ يەنىلا ئوقوتقوچىنىڭ يۈكى بەكلا ئېغىرلاپ كەتتى. كۆپ قىسىم ئوقوتقوچىلار ئۆزىمۇ ئانچە ياخشى بىلمەيدىغان «قوش تىل»چە خەتلەرنى نېمە يېزاۋاتقانلىقىنى بىلمەيلا رەسىم سىزغان پېتىچە كۆچۈرۋاتقانلىقنى كۆرگەنمەن. يازغان تەييارلىقى خەنزۇچە، ئۆزىنىڭ تەييارلىقىنى ئۆزى ئوقويالمايدىغانلارمۇ بار.
ئوقوتقوچىغا ئازراق ئارەم ئېلىش پۇرسىتى بىرىلسە، ئاۋال ھۇزۇرلىنىپ قورسىقىنى تويغۇزۋېلىپ ئاندىن تامغا يۈلىنىپ ئويلانغىدەك ۋاقىت بولسا، ئۆزىنىڭ نېمە قىلۋاتقانلىقىنى، كىم ئىكەنلىكىنى ئويلانسا ئاندىن دەرىسنى قانداق ئۆتۈشنى ئوقوغوچىغا نېمە ئۈگىتىشنى بىر قېتىم پىلانلىۋالسا، ئۆزىنىڭ شۇ دەرىسكە نېمە مەزمۇن ئەكىردىغانلىقىنى بىلۋالسا، ئازادە كەيپىيات بىلەن ئوقوچىغا ئۇستازلىق مىھرى بىلەن دەرىس ئۆتسە...
مەكتەپ رەھبەرلىكىنىڭ بېسىمدىن قورقۇپ يېزىپ قويغان «چىرايلىق» تەييارلىقنى سېلىق ئۈچۈن كۆتۈرۈپ كىرىپلا ئۆزىمۇ ئانچە بىلىپ بولالمايدىغان خەتلەرنى تىرشىپ بىر ئوقوپ بىرىپلا ئوقوغوچىنى تاپشۇرۇق ئىشلەشكە تەشكىللەپ، ئۆزى يەنە باش كۆتەرمەي بىر نېمىلەرنى ئالىدىراش يېزىپ كەتمىسە.... دىمەكچى ئىدىم.

1

تېما

1

دوست

1371

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   37.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15160
يازما سانى: 39
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 12
تۆھپە : 440
توردىكى ۋاقتى: 107
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 12:08:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
AandM يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 23:37
تۇققانلار مەنمۇ 7 يىللىق ئۇقۇتقۇچى ، ھەپتىلىك دەرىس س ...

لىكىن مەن دىمەكچى بولغىنى دەرىسنى كومپيۇتېردا ئۆتۈش ئەمەس. ئەگەر ئۇنداق بولسىغۇ تېىخمۇ ياخشى بولاتتى. ئۇ كۈنلەرمۇ كىلەر. دىمەكچى بولغىنىم ھازىر قولدا يېزىلۋاتقان تەييارلىقنى كومپيۇتېردا بېسىپ چىقارساق. ئۇنى شۇ قولدا يازغان تەييارلىقنىڭ ئورنىدا ئىشلەتسەك. تەكشۈرگۈچىلەرمۇ «بېسىپ چىقارغاننى كۆرۈپلا ھۇركۇپ كىتىپ تەرتۈر قارۋالماي» توغرا بولسا، مۇۋاپىق بولسا ئىشلىتىشكە رۇخسەت بەرسە. بولمىسا خاتا جايلىرىنى كۆرسىتىپ بىرىپ قايتا ئىشلەشكە بۇيرىسا. ئوقوتقوچى قولدا يازسىمۇ، بېسىپ چىقارسىمۇ ئوخشاش ھالدا ئۇنىڭ كىلىپ چىقىش تارخىغا ئەمەس مەزمۇننىڭ، شەكىلىنىڭ شۇ سائەتلىك دەرىسخانىدا ئىشلىتىشىگە ماس ياكى ئەمەسلىكىگە قارىسا دىمەكچى ئىدىم. لىكىن بىزنىڭ مەكتەپلەردە ئوقوتقوچى ئادەتتە ئەنئەنۋى ئۇسۇلدا ئۆتكەن بىلەن ئوچوق دەرىس، ئۈلگىلىك دەرىس، رەھبەرلەرگە كۆرسىتىدىغان دەرىسلەرنى چوقوم كومپيۇتېردا، پ پ ت دا تەييارلاپ ئۆتىشى كىرەك. بولمىسا مەكتىۋىمىزنىڭ يۈزى تۆكۈلىدىغان گەپ. سىلەر تەرەپتىمۇ شۇنداقتۇ بەلكىم. بۇ بىر تەڭسىزلىك، ياكى ئالدامچىلىق. نوقتىنى ئوقوغوچىغا بىلىم بىرىشكە قاراتمىغانلىق. شەكىلگە ئېسىلۋالغانلىق. سىز دىگەندەك بوردا خەت يېزىپ دەرىسىنى ۋايىغا يەتكۈزۈپ ئۆتىدىغانلار داۋاملاشتۇرسا تېىخمۇ ياخشى، ھېچكىم ھېچكىمنى مەجبۇرلىيالمايدۇ. (گەرچە بىز مائارىپ نازىرىدەك دىيىشىپ كەتتۇقمۇ قانداق) لىكىن شۇ يەنىلا ئوقوتقوچىنىڭ يۈكى بەكلا ئېغىرلاپ كەتتى. كۆپ قىسىم ئوقوتقوچىلار ئۆزىمۇ ئانچە ياخشى بىلمەيدىغان «قوش تىل»چە خەتلەرنى نېمە يېزاۋاتقانلىقىنى بىلمەيلا رەسىم سىزغان پېتىچە كۆچۈرۋاتقانلىقنى كۆرگەنمەن. يازغان تەييارلىقى خەنزۇچە، ئۆزىنىڭ تەييارلىقىنى ئۆزى ئوقويالمايدىغانلارمۇ بار.
ئوقوتقوچىغا ئازراق ئارەم ئېلىش پۇرسىتى بىرىلسە، ئاۋال ھۇزۇرلىنىپ قورسىقىنى تويغۇزۋېلىپ ئاندىن تامغا يۈلىنىپ ئويلانغىدەك ۋاقىت بولسا، ئۆزىنىڭ نېمە قىلۋاتقانلىقىنى، كىم ئىكەنلىكىنى ئويلانسا ئاندىن دەرىسنى قانداق ئۆتۈشنى ئوقوغوچىغا نېمە ئۈگىتىشنى بىر قېتىم پىلانلىۋالسا، ئۆزىنىڭ شۇ دەرىسكە نېمە مەزمۇن ئەكىردىغانلىقىنى بىلۋالسا، ئازادە كەيپىيات بىلەن ئوقوچىغا ئۇستازلىق مىھرى بىلەن دەرىس ئۆتسە...
مەكتەپ رەھبەرلىكىنىڭ بېسىمدىن قورقۇپ يېزىپ قويغان «چىرايلىق» تەييارلىقنى سېلىق ئۈچۈن كۆتۈرۈپ كىرىپلا ئۆزىمۇ ئانچە بىلىپ بولالمايدىغان خەتلەرنى تىرشىپ بىر ئوقوپ بىرىپلا ئوقوغوچىنى تاپشۇرۇق ئىشلەشكە تەشكىللەپ، ئۆزى يەنە باش كۆتەرمەي بىر نېمىلەرنى ئالىدىراش يېزىپ كەتمىسە.... دىمەكچى ئىدىم.

1

تېما

1

دوست

1371

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   37.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15160
يازما سانى: 39
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 12
تۆھپە : 440
توردىكى ۋاقتى: 107
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 12:15:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
AandM يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 23:37
تۇققانلار مەنمۇ 7 يىللىق ئۇقۇتقۇچى ، ھەپتىلىك دەرىس س ...

لىكىن مەن دىمەكچى بولغىنى دەرىسنى كومپيۇتېردا ئۆتۈش ئەمەس. ئەگەر ئۇنداق بولسىغۇ تېىخمۇ ياخشى بولاتتى. ئۇ كۈنلەرمۇ كىلەر. دىمەكچى بولغىنىم ھازىر قولدا يېزىلۋاتقان تەييارلىقنى كومپيۇتېردا بېسىپ چىقارساق. ئۇنى شۇ قولدا يازغان تەييارلىقنىڭ ئورنىدا ئىشلەتسەك. تەكشۈرگۈچىلەرمۇ «بېسىپ چىقارغاننى كۆرۈپلا ھۇركۇپ كىتىپ تەرتۈر قارۋالماي» توغرا بولسا، مۇۋاپىق بولسا ئىشلىتىشكە رۇخسەت بەرسە. بولمىسا خاتا جايلىرىنى كۆرسىتىپ بىرىپ قايتا ئىشلەشكە بۇيرىسا. ئوقوتقوچى قولدا يازسىمۇ، بېسىپ چىقارسىمۇ ئوخشاش ھالدا ئۇنىڭ كىلىپ چىقىش تارخىغا ئەمەس مەزمۇننىڭ، شەكىلىنىڭ شۇ سائەتلىك دەرىسخانىدا ئىشلىتىشىگە ماس ياكى ئەمەسلىكىگە قارىسا دىمەكچى ئىدىم. لىكىن بىزنىڭ مەكتەپلەردە ئوقوتقوچى ئادەتتە ئەنئەنۋى ئۇسۇلدا ئۆتكەن بىلەن ئوچوق دەرىس، ئۈلگىلىك دەرىس، رەھبەرلەرگە كۆرسىتىدىغان دەرىسلەرنى چوقوم كومپيۇتېردا، پ پ ت دا تەييارلاپ ئۆتىشى كىرەك. بولمىسا مەكتىۋىمىزنىڭ يۈزى تۆكۈلىدىغان گەپ. سىلەر تەرەپتىمۇ شۇنداقتۇ بەلكىم. بۇ بىر تەڭسىزلىك، ياكى ئالدامچىلىق. نوقتىنى ئوقوغوچىغا بىلىم بىرىشكە قاراتمىغانلىق. شەكىلگە ئېسىلۋالغانلىق. سىز دىگەندەك بوردا خەت يېزىپ دەرىسىنى ۋايىغا يەتكۈزۈپ ئۆتىدىغانلار داۋاملاشتۇرسا تېىخمۇ ياخشى، ھېچكىم ھېچكىمنى مەجبۇرلىيالمايدۇ. (گەرچە بىز مائارىپ نازىرىدەك دىيىشىپ كەتتۇقمۇ قانداق) لىكىن شۇ يەنىلا ئوقوتقوچىنىڭ يۈكى بەكلا ئېغىرلاپ كەتتى. كۆپ قىسىم ئوقوتقوچىلار ئۆزىمۇ ئانچە ياخشى بىلمەيدىغان «قوش تىل»چە خەتلەرنى نېمە يېزاۋاتقانلىقىنى بىلمەيلا رەسىم سىزغان پېتىچە كۆچۈرۋاتقانلىقنى كۆرگەنمەن. يازغان تەييارلىقى خەنزۇچە، ئۆزىنىڭ تەييارلىقىنى ئۆزى ئوقويالمايدىغانلارمۇ بار.
ئوقوتقوچىغا ئازراق ئارەم ئېلىش پۇرسىتى بىرىلسە، ئاۋال ھۇزۇرلىنىپ قورسىقىنى تويغۇزۋېلىپ ئاندىن تامغا يۈلىنىپ ئويلانغىدەك ۋاقىت بولسا، ئۆزىنىڭ نېمە قىلۋاتقانلىقىنى، كىم ئىكەنلىكىنى ئويلانسا ئاندىن دەرىسنى قانداق ئۆتۈشنى ئوقوغوچىغا نېمە ئۈگىتىشنى بىر قېتىم پىلانلىۋالسا، ئۆزىنىڭ شۇ دەرىسكە نېمە مەزمۇن ئەكىردىغانلىقىنى بىلۋالسا، ئازادە كەيپىيات بىلەن ئوقوچىغا ئۇستازلىق مىھرى بىلەن دەرىس ئۆتسە...
مەكتەپ رەھبەرلىكىنىڭ بېسىمدىن قورقۇپ يېزىپ قويغان «چىرايلىق» تەييارلىقنى سېلىق ئۈچۈن كۆتۈرۈپ كىرىپلا ئۆزىمۇ ئانچە بىلىپ بولالمايدىغان خەتلەرنى تىرشىپ بىر ئوقوپ بىرىپلا ئوقوغوچىنى تاپشۇرۇق ئىشلەشكە تەشكىللەپ، ئۆزى يەنە باش كۆتەرمەي بىر نېمىلەرنى ئالىدىراش يېزىپ كەتمىسە.... دىمەكچى ئىدىم.

0

تېما

0

دوست

3080

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   36%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2224
يازما سانى: 143
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 158
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 138
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 13:02:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سېنىڭمۇ توغرا،سىزنىڭمۇ توغرا،ئۇنىڭمۇ توغرا...

6

تېما

2

دوست

2689

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  16912
يازما سانى: 368
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 758
توردىكى ۋاقتى: 126
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 14:17:03 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
         چۇقۇم تۇلۇق ئوقۇڭ
ئوقۇتقۇچىنىڭ تەييارلىقى ئىناۋەتسىزمۇ دىگەن تىمىنى مەن بىلەن بىر ناھىيىدە خىزمەت قىلىدىغان بىر خىزمەتدىشىمىز يازغان ،بۇ خىزمەتدىشىمىزنىڭ كومپىيوتىردىكى ئىقتىدارى ھەقىقەتەن كىشىنى قايىل قىلىدۇ ،دەرىسلىك دىتال تۈزۈشلا ئەمەس تۈرلۈك سودا ۋە ئارخىپ يۇمشاق دىتاللىرىنىمۇ تۈزۈپ بازارغا سالدى ھەم ئەمەلى ئۈنۈم ياراتتى .بۇ يەردە مەنچە دەرسنى كومپوتىردا تەييارلاش كىرەكمۇ ياكى قولدا يېزىش كىرەكمۇ دىگەن مەسلە تالاش تارتىش قىلنىۋىتىپتۇ ،كومپىيۇتېرچىلار كومپىيوتىردا تەييارلاش دىگەننى قوللىسا ،كومپىيوتىر ئىشلىتىشنى بىلمەيدىغانلار قول يېزىش كىرەك دىگەن پىكىردە ئوخشايدۇ ،ئەمدى تىما ئىگىسى يەنى بىزنىڭ ناھىيگە نىسبەتەن ئېيتقاندا قولدا يېزىشمۇ ،كومپىيوتىردا تەييارلاشمۇ ھەر ئىككلىسى بىر شەكىل ،توغرا بىز ئۈتىدىغان دەرىسلىرىمىزنى بىر قېتىم كومپيوتىردا ئەستايىدىل تەييالىۋالساق ،دەرسلىك ئۆزگەرمىسلا كىيىنكى يىلى كۈچۈرۈپ چاپلاپ ئىشلىتىمىز ،قولدا يازغان تىزسنىمۇ كونا تىزىستىن كۈچۈرۈپ ياكى ئەپلەپ سەپلەپ تەييارلايمىز ،دەرس ئۆتكەندە بولسا ئۆزىمىزنىڭ ئوقۇتۇش ئۇسۇلىمىز ،دەرسنىڭ ئەمەلى ئەھۋالىغا قاراپ يىتەكلەش ئۇسۇلىنى تېپىپ چىقىپ دەرىس ئۈتىمىز ،بۇ گەپلەرنى ئاڭلاپ بەلكىم بىزنى ھەقىقەتەن مەسئۇلىيەتىسز ئوقۇتقۇچىلاركەن دەپ قارشىڭلار مۇمكىن ،توغرا بىزنىڭ بىر سائەتلىك دەرىسنى مەيلى كومپىوتىردا تەييارلىساقمۇ ،قولدا يازساقمۇ شۇ سائەتلىك دەرىسنىڭ نىشانى مۇھىم ،قيىن نوقتىسى ،ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ،ئوقۇتۇش ۋاستىسى ئۈستىدە ئەتىراپىق ئىزدىنىپ تەييارلىغۇمىز بار ھەم شۇنداق تەييارلىغۇدەك قابىليەتمۇ بىزدە بار ،لىكىن بىزدە ئەڭ ئاز دىگەندە ھەپتىسىگە 20سائەت دەرس بار ،ئۇنىڭدىن باشقا سىنىپ مۇدىرلىق ۋەزىپىمىز بار ،ھەپتىدە تەييارلايدىغان ،سىياسى ئۆگىنىش خاتىرسى ،كەسپى ئۆگىنىش خاتىرسى،قوشتىل ئۆگىنىش خاتىرسى ،پىئونىرلار پائالىيەت خاتىرسى ،سەككىزدە يۈرۈشلەشكەن ئۆيلەرنىڭ ئارىيەت ئېلىش خاتىرسى ،ئىشلىتىش خاتىرسى ،ئوقۇغۇچىلار سۆھبەت خاتىرسى ،ئائىلە باشلىقى بىلەن بولغان سۆھبەت خاتىرسى ،ھەپتىلىك پىلان ،خۇلاسە ماتىريالى ،سىنىپ مۇدىرلىق قوللانمىسى قاتارلىق بىر تالاي قۇشۇمچە ماتىرياللار ،يەنە ئائىلە تاپشۇرقى ،يانداشما مەشىق تاپشۇرقى ،ئۆلچەملىك تاپشۇرۇق دىگەندەك بىر تالاي تاپشۇرۇق ،مانا مۇشۇلارنىڭ ھەممىسىنى بىر مۇئەللىم بىر ھەپتىدە ئىشلەپ تۈگىتىشى كىرەك ،كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەردە 6سىنپقا بەش ھەتتا ئۈچ ئوقۇتقۇچى بار ،كۈلكىلىك يىرى بۇ مەكتەپلەردە ئەڭ ئاز دىگەندە ئىككى بولمىسا ئۈچ باشلىق بار ،باشلىقلارنىڭ ھەپتىلىك دەرىس سائىتى ئەڭ كۆپ بولغاندىمۇ 10سائەتتىن ئېشىپ كەتمەسلىكى كىرەك ،قالغان بىچارە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھەپتىسىگە ئەڭ كۆپ بولغاندا 36سائەت ،ئەڭ ئاز بولغاندا 28سائەت دەرسى بار ،36سائەت دەرسنى قانداق بىر ھەپتىدە ئۆتكىلى بۇلىدۇ ،دىيشىڭىز مۇمكىن ،بۇنىڭغىمۇ ئامال بار ،تەنتەربىيە دەرسىنى 1-2يىللىققا بىر سائەتتە3-4-يىللىققا بىر سائەتتە ،5-6-يىللىققا بىر سائەتتە جۈپلەپ ئۈتىمىز ،لىكىن تەييارلىقنى يەنى دەرىس تىزسنى چۇقۇم ئايرىم قىلىمىز ،كادىرلار ئىدارىسغا بارسىڭىز ئىشتات تۇلۇق ،ئەمسە بۇ ئىشتاتلار نەگە كەتتى،ھەربىر يېىزىدا ئوقۇتۇش رايۇنى مائارىپ ئشىخانىسدا 10نەپەردىن كۆپرەك كادىر بار ،بۇ كادىرلارنىڭ ۋەزىپىسى بار ئارخىپ ،قۇشۇمچە خىزمەتلەردىن بۇ كادىرلارمۇ زىرىكىپ كىتىدۇ ،ھەر مەكتەپتە ،مەكتەپ مۇدىرى ،ئىلمى مۇدىر ،پارتىكوم شۇجىسى بار ،مەن ئىشلەۋاتقان يىزىنى مىسالغا ئالساق 143نەپەر ئوقۇتقۇچى بار بۇلۇپ ،بۇلاردىن 42نەپەر ئوقۇتقۇچى باشلىق ياكى ئارخپچى ،7نەپەر ئوقۇتقۇچى 40يىل ئىشلىگەن بولسىمۇ يېشى توشمىغانلىقتىن دەرىس ئۈتۈشكە ئامالسىز ،دەرۋازا باقىدۇ ياكى چىقىپ -كىرىپ دىگەندەك كۈن ئۆتكۈزىدۇ ،3-5كىچە ئوقۇتقۇچى يۇقىرىدن تەكشۈرۈش ياكى ئىشتات ئېنىقلاش ئىشى بولۇپ قالسا شۇ كۈنىلا مەكتەپلەردە پەيدا بۇلۇپ قالىدۇ ،ئۇنداقلارنى ئوقۇغۇچىلار ئەمەس بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلارمۇ كۈرۈپ باقمىغان ،ھەريىلى 5-7-گىچە ئوقۇتقۇچى تۈرلۈك تەربىيلىنىش ۋەزىپىللىرىنى ئادا قىلىدۇ ،شۇنداق قىلىپ 60نەپەر ئوقۇتقۇچى ئوقۇتۇش ۋەزىپىسىنى پۈتۈنلەي ئادا قىلمايدۇ ياكى ئىنتايىن ئاز ئادا قىلىدۇ ،شۇنداق قىلىپ يېزىمىزدىكى 73سىنىپقا 80نەپەر ئەتىراپىدا ئوقۇتقۇچى ئېشىپ قالىدۇ ،مەركىزى مەكتەپكە تەكشۈرۈش كۆپ كىلىدىغان بولغاچقا بۇ يەردە سىنىپى يوق ئوقۇتقۇچىدىن 6-7سى بار يەنى 16سىنىپقا 23ئوقۇتقۇچى بار قالغان كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەردە بىر سىنىپقا بىردىنمۇ ئوقۇتقۇچى توغرا كەلمەيدۇ ،چۈنكى بۇ 80ئوقۇتقۇچىنىڭ بەزسى تۇغۇت دەم ئېلىشىدا ،بەزسى ئاغرىپ قالغان ........ئەھۋال مانا مۇشۇنداق ،مانا بىزنىڭ ئەھۋالىمىز ،مانا بۇ مارالبېشى مائارىپىنىڭ ئۇمۇمى ئەھۋالى ،بىز تەربىيللىنىشكە كۆپ بارغان ،ھەپتىسگە 10سائەت ،15سائەت دەرس بىردىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ۋەزىپمىز ئېغىر دەپ قاقشىغىنىنى ئاڭلاپ ،ئۆز ھالىمىزغا ئېچىنىپ يىغلاپ كەتكەن ئىدۇق ،بىز قاچانمۇ ھەپتىسىگە 15سائەت دەرىس ئۆتكۈدەك ھالەتكە يىتەرمىز دەپ ئاھ ئۇرغان ئىدۇق .2014-يىلى 3-ئايدىن بۇرۇن باشقا ئورۇندا ۋاقىتلىق ئىشلەۋاتقان بارلىق ئوقۇتقۇچىلار ئىش ئورنىغا قايىتش كىرەك دىسىمۇ بىراق ھازىرغىچە كەلمىگەنلەر بار ،ئەھۋالدىن قارىغاندا ئۇلار تىجارەت قىلىۋاتقان بولغاچقا بۇ ئۇقتۇرۇشنى كۆرمىگەن ئوخشايدۇ ،يەتكۈزگۈچىلەر پەقەت ئىشلەۋاتقانلار بىلەنلا چەكلىنىپ قالغان ئوخشايدۇ .
ئەھۋال يۇقارقىدەك بولغاچقا بىز قانداق قىلغاندا تىزىس ماتىرياللارنى ئەڭ تىز سۈرئەتتە پۈتتۈرۈپ باشلىقلارغا يارتىپ ئىش ئۈنۈم مائاشىمىزنى تۇلۇق ئالالايمىز ،قانداق قىلىپ مەكتەپ مۇدىرىنىڭ تىلىدىن قۇتۇلۇپ قالالايمىز دەپ ئويلايمىز ،سىز مىڭ تەييارلىق قىلىپ دەرسىنى ئوقۇغۇچىغا ئىزىپ ئىچۈرۋەتسىڭىزمۇ يۇقىرى تەكشۈردىغىنى ئوقۇغۇچىنىڭ بىلىم ئۆزلەشتۈرۈش نىسبىتى ئەمەس بەلكى سىزنىڭ بىرىدىغان پەنلەرنىڭ دەرىس تەييارلىقى ئىككى ھەپتە بۇرۇن تەييارلاندىمۇ يوق شۇلا ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ سانىنى ئېلىپ قويسا ،بىرەر ئوقۇغۇچى ئاغرىپ قېلىپ سان ئالغان كۈنى يەنى يۇقىردىن تەكشۈرۈپ كەلگەن كۈنى مەكتەپكە كەلمىسە سىنىپ مۇدىرىدىن جەرىمانە ئېلىپ قويسا بولدى .ئوقۇتۇش سۈپتىنىڭ كۈندىن -كۈنگە چۈشۈپ كىتىۋاتقانلىقىنى مۇلازھىزە قىلىپ كۆپچىلىك ئوقۇتقۇچىلار كۆز يېشى قىلىشىپ كەتتى،ئۆزلىرىنىڭ رۇلىنى جارى قىلدۇرالمايۋاتقانلىقىدىن ئېچىنىپ ياش تۆككەن ئوقۇتقۇچىلار ئىنتايىن كۆپ ،ئەجىبا بىز سەھرادىكى ئوقۇتقۇچىلار كۈن ئۆتسە ،پۇل كەلسە دەيدىغان ئوقۇتقۇچىلارمۇ ،ئەجىبا بىز ھەممىمىز ھىچقانداق ئالى مەكتەپ تەربىيسى ئالمىغان ،ئۇقۇغۇچىنى ئالداپلا كۈن ئۆتكۈزدىغان ئوقۇتقۇچىمۇ ؟تېخى تۈۋەنگە چېنىقىشقا ئوقۇتقۇچى چۈشۈرەمىش ،ئۇ ئوقۇتقۇچىلار چېنىققىلى ئەمەس دەم ئالغىلى چۈشىدۇ ،ئىش ئۇرنىدىن سۈيلىسە چېىنىقققىلى چۈشكەن ،چۈشكەن يىرىگە كەلسە يوق ،تەكشۈرۈپ كەلسە ئاسماندىن چۈشكەندەكلا بىر تال تىزىسنى قولتىقىغا قىسىپ پەيدا بۇلىدۇ ،تەكشۈرگىلى كەلگەنلەرمۇ ۋاي جاپا تارتتىڭىز يەنە ئازراق چىداڭ دەپ تەسەللى بىردۇ ،ئۇ ئوقۇتقۇچى بولسا ئۆزىنىڭ بۇ يېزىغا مىچرى چۈشۈپ قالغانلىقىنى يەنىمۇ ئۇزۇنراق تۇرۇشنى خالايدىغانلىقىنى ئېيتىپ خونى ئالىدۇ .......تەڭسىزلىك ھەي تەڭسىزلىك ،ما مارالبېشى مائارىپىنى بىر تەكشۈرۈپ بېقىڭلار ،باشلىقلار باشلىغان يەرگە ئەمەس ،ئۈزۈڭلار خالىغان مەكتەپكە بېرىپ تەكشۈرۈپ بېقىڭلار ،ئاۋۋال خەۋەر قىلىۋىتىپ ئەمەس تۇيۇقىسز كىلىپ تەكشۈرۈپ بېقىڭلار ،ئەگەر بۇ ئەھۋال يالغان بولسا قۇلۇم كۆكسۈمدە بۇنداق ۋىجدان ئازابى تارتىۋالىدىغان خىزمىتىمدىن بىكار قىلىۋىتىڭلار ...

0

تېما

2

دوست

5445

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9200
يازما سانى: 378
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 63
تۆھپە : 1648
توردىكى ۋاقتى: 240
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 14:46:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ras يوللىغان ۋاقتى  2014-3-20 10:47
كونىلاردا  »  مىڭ ئاڭلىغاندىن بىر  كۆرگەن ئەلا « ، »  كۆ ...


كومپىيۇتۇرنىڭ ئىلغارلىغىنى ھېس قىلمايدىغان ئادەم يوق ، مېنىڭ دېمەلكچى بولغىنىمنى سىز ھېس قىلماپسىز .كومپىيۇتۇرنىڭ ئوقۇتۇشتىكى ئىلغارلىغى ئۇنىڭ تورغا ئۇلانغانلىغىدا ئىپادىلىنىدۇ .چەتئەللەرنىڭ مائارىپىدىمۇ شۇنداق . بىزنىڭ مەكتەپلىرىمىزدە كۆمپىيۇتۇرنى تورغا ئۇلاپ پايدىلىنىدىغان ئەھۋال بەك ئاز ،پەقەت ئالدىنئالا تەييەرلىۋالغان ئۇقۇتۇش دېتالىنى كۆرسىتىشنى ئاساس قىلىدۇ .بۇ دىدالنى ئىشلەشنىڭ جەريانى (جەريان بولمىسا تەپەككۈر قانداق تەرەقى قىلىدۇ )نى سۆزلەپ ئولتۇرساق ۋاقىت يەتمەيدۇ .بىزدە نەق مەيداندا مەشغۇلات قىلالايدىغان ئادەم ئاز ياكى قىلالايدىغان ئادەم بار دىيىلسە ،بىر سائەتلىك ۋاقىت دەرىس مەزمۇنىنى سۆزلەشكە يەتمەيدۇ .
كومپۇيۇتۇر ئۇقۇتۇشتىكى ياخشى ياردەمچى ،ئۇنىڭ ئاساسلىق قىممىتى ئۇنىڭ تورغا ئۇلانغانلىغىدا ،يەنى ئۇ غايەت زور كىتاپخانا ،كۈتۈپخانا .ئوقۇغۇچىلار تاپشۇرۇق ئىشلەشتە ئۇنىڭدىن پايدىلانسا بولىدۇ ،ئوقۇتقۇچىلار دەرىس تەييارلاشتا ئۇنىڭدىن پايدىلانسا بولىدۇ ،لىكىن ،ھەر سائەتلىك دەرىسنى تەييارلاپ قويغان ئوقۇتۇش دېتالىدىن پايدىلىنىپ ئۆتسە ،ھەممىلا دەرىسلەرگە ماس كېلىۋەرمەيدۇ .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )