قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: ilqi62

<<ئامىرىكا ئالىمى -ئۇيغۇر مائارىپىغا نەزەر>> دىن ھېس قىلغانلىرىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-8 15:38:26 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
Angelina221 يوللىغان ۋاقتى  2014-8-7 22:54
ئۇ ئامرىكىلىق ئالىمنىڭ دىگەن گەپلىرى راست گەپلەرغۇ؟قى ...

بۇ راست ئىكەنلىگىدىن شۈبھىلەنمىدىم. ئامىرىكىلىق ئالىم راس گەپ قىلدى دەپ سىزگە ئوخشاش بىلىم ئەھلىلىرى توردا ئۇنى قۇۋەتلەپ قويسىڭىز نۇغۇن ئۇيغۇرلىرىمىز (ئاساسلىغى يېزا قىشلاقلاردىكى 80%ئۇيغۇرلىرىمىز)  بۇنىڭدىن سەلبى تەسىر ئالسا قانداق  ئاقىۋەت كىلىپ چىقىدىغانلىغىنى ئويلاپ باقتىڭىزمۇ؟ ھازىر دىخانلارمۇ تورغا چىقىدىغان بۇلۇپ كەتتى. ئۇلارمۇ تورلاردىن پايدىلىنالايدۇ. ئەگەر ئۇ ئامىركىلىق ھەقىقەتەن ئۇيغۇر مائارىپىغا ھەقىقى كۈيۈنسە بۇ گەپلەرنى تاشقى ئىشلار مىنىستىرلىگىگە ئىنكاس قىلسا ئاندىن توغىرا بۇلىدۇ. سىزچە قانداق؟جاۋابىڭىزنى كۈتىمەن.

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-9 10:29:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
cayram يوللىغان ۋاقتى  2014-8-7 13:52
مۇنازىرىدىن ،توختاپ قالماڭلار

بۇ تىما بىرقىسىم چەتئەلپەرەسلەرنىڭ جېنىغا تەككەن ئوخشايدۇ.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

6

تېما

7

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   24.34%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22736
يازما سانى: 252
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 17
تۆھپە : 6476
توردىكى ۋاقتى: 96
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-9 16:20:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دىگىنىڭىزغۇ توغرا ، ئەمما ئۇ ئالىمنىڭ قايسى گەپلىرى بىزنىڭ ھازىرقى ئەھۋالىمىزغا ئۇيغۇن كەلمەيدۇ شۇنى دىمەمسىز ... !

0

تېما

0

دوست

43

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   14.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30688
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 14
توردىكى ۋاقتى: 5
سائەت
ئاخىرقى: 2014-8-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-9 19:03:14 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇيغۇر مائارىپى دېگەن نېمە؟

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-9 20:36:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
borabalisi يوللىغان ۋاقتى  2014-8-9 16:20
دىگىنىڭىزغۇ توغرا ، ئەمما ئۇ ئالىمنىڭ قايسى گەپلىرى بى ...

سەمىمىلىگىڭىزگە رەخمەت. ئامىرىكا ئالىمىنىڭ دىگەنلىرى بىزنىڭ ئەمىلىيتىمىز ئەمەس ياكى دىگەن گىپى خاتا دىگەن يىرىم يوق. بىراق ئۇ ئالىم ئامىرىكا ئەندىزىسى بۇيىچە ئۇيغۇر رايونىمىزدىكى 60 ، 70يىللىق  مائارىپىنى ھېچنىمىگە ئەرزىمەس قىلىپ كۆرسەتتى. دىمەك بىز نەچچە يىلدىن بۇيان مائارىپ بىلەن، ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش بىلەن شۇغۇللانماپتىمىز. ئەسلىدە بىر سەكرەپلا بىزدىن 200يىل بۇرۇن تەرەققى قىلىشقا باشلىغان ئامىرىكىچە مائارىپنى رايۇنىمىزدا قوللۇنالىشىمىز شەرتكەن ئەمەسمۇ؟ بۇ مۇمكىنمۇ؟ بىز ھېلىمۇ مۇشۇنچىلىك تەرەققىياتلارغا ئىرىشتۇق. بۇ تەرەققىياتلارمۇ ئاسان قولغا كەلمىدى. بەلكىم مەندىن ئۇ ئالىم ئامىرىكىچە مائارىپ بىلەن شۇغۇللىنىسە دىمەپتۇغۇ دەپ سۇرۇشى مۇمكىن. ئەمما ئۇ ئۇنداق دىمىگەن بىلەن <<ئامىرىكا ئالىمى -ئۇيغۇر مائارىپىغا نەزەر>> دىگەن تىمىدىكى كۆپ سانلىق ئىنكاسلاردىن شۇ مەزمۇن چىقىپ تۇرمامدۇ؟ ئىنكاسنى قانداق يېزىش ئەلبەتتە ئىنكاس ئىگىللىرىنىڭ ئىختىيارىدىكى ئىش. بىراق شۇ تىما ۋە ئىنكاسقا چۈشكەن پىكىرلەرنىڭ بىزنىڭ ھازىرقى مائارىپىمىزغا ئىجابى تەسىر ئەمەس بەلكى سەلبى تەسىر بىرىدىغانلىغىنى ئويلىيالايسىز. ئالىمنىڭ سۈزىنى ئاڭلىغان ھەر بىر ئادەمدە چۈشكۈنلۈك، ئۈزىنى تۈۋەن كۈرۈش، ئۈمىتسىزلىنىش،  نىمە قىلارىنى بىلمەسلىكتەك ئىدىيىۋى ھالەتنى شەكىللەندۇرۇپ قۇيۇدۇ ئەمەسمۇ؟

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-9 20:46:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
qipan يوللىغان ۋاقتى  2014-8-9 19:03
ئۇيغۇر مائارىپى دېگەن نېمە؟

بۇ سۇئالنى سۇراشتىكى مەخسىدىڭىزنى سورسام بۇلامدۇ؟

0

تېما

0

دوست

71

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   23.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30839
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 22
توردىكى ۋاقتى: 5
سائەت
ئاخىرقى: 2014-8-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-18 18:20:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ilqi62 يوللىغان ۋاقتى  2014-8-9 20:36
سەمىمىلىگىڭىزگە رەخمەت. ئامىرىكا ئالىمىنىڭ دىگەنلىر ...

ئەلۋەتتە باشقا يۇرتتىكى كىشىنىڭ تەپەككۇرى باشقىچە بولىدۇ...
بىراق ھازىر مائارىپىمىزيۈكسىلىشقا قاراپ كېتىۋاتىدۇ دىيىش مېنىڭچە تازا ئاقىلانىلىق ئەمەس،چۈنكى ماڭا ئوقۇتقۇچۇم ئۇقۇتقۇچىنىڭ ۋەزىپىسى كىتاپ ئوقۇتۇپ ئادەم تەربىيىلەش دېگەن،ھازىر مائارىپىمىزغا قارىساق كىتاپ ئوقۇتۇشقۇ بار،ئادەم تەربىيىلەشچۇ ؟
ئۇ ئالىم مائارىپىمىزدىكى كەمچىلىكلەرنى دېگەن بولسا بىزدە بارلىرىنى تۈزەتكىلى بولسا تۈزىتىۋالساق ،بولمىسا ساقلانساق ياخشى ئەمەسمۇ؟!

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-19 00:21:14 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ilqi62 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-8-19 00:36  
faruk11 يوللىغان ۋاقتى  2014-8-18 18:20
ئەلۋەتتە باشقا يۇرتتىكى كىشىنىڭ تەپەككۇرى باشقىچە بو ...


دىگىنىڭىز ئۇرۇنلۇق .  لېكىن ئادەم تەربىيىلەش مەسىلىسى خاس مائارىپنىڭلا ئىشى بولماستىن ئائىلە، جەمىيەت ۋە مەكتەپنىڭ ئورتاق ئىشى. ئادەم تەربىيىلەشتە مۇشۇ ئۈچ تەرەپ زىچ بىرلىشىشى كىرەك. ھەر قانداق بىرسى كەم بولسا بولمايدۇ. سىز بىلىسىز. ھازىر ئىختىزادى قۇرلۇش مەرگەز قىلىنىۋاتىدۇ.  ئائىلە بىلەن جەمىيەت ئىختىزاد كاتاگۇرىيىسىگە كىرىپ كەتتى. خېلى كۆپ قىسىم ئائىلە ۋە جەمىيەت ئەزالىرىدا ئىختىزاد ئېڭى بىرىنچى ئۇرۇندا تۇرۇۋاتىدۇ. بۇ دىگەنلىك بارلىق ئىشلار ئىختىزادنىڭ كەينىدە تۇرۇۋاتىدۇ. پەرزەنت تەربىيىلەش ۋە ئىزباسار تەربىيىلەشمۇ مۇشۇنىڭ ئىچىدە. ئائىلىنى مىسالغا ئالساق پەرزنتلىرىنى مەكتەپكە بىرىۋەتسە خۇداغا شۇكىرى دەپ ئۇنىڭ ئەھۋالىنى ۋاختىدا ئىگەللىمەستىن ئۇقۇش پۈتتۇرگەندە بىرلا ھۇسۇل ئېلىشنى ئويلايدىغانلار خېلى كۆپ. بىراق بەزىدە بۇ ھۇسۇل كۈڭۈلدىكىدەك چىقماي قالىدۇ. ئاتا-ئانىلار يىغىنىغا قاتناشمايدۇ. ئۇقۇتقۇچى ئائىلىسىگە بېرىپ سۆھبەتلەشمەكچى بولسا ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ ۋاختى يوق. تىلپۇن ئىشلىتىشنى چەكلىسە ئۇنى قوللاش ئۇياقتا تۇرسۇن ئۇقۇتقۇچىلار بىلەن سۇقۇشۇدۇ. (ئەمىلىيەتتە ياتاقلاشمىغان ئۇقۇغۇچىلارغا تىلپۇن بىكىرەك)ئۇقۇتقۇچى پەرزنتلىرىنى تەنقىت قىلسا ئائىلىدىكى بار يوق ھەممە ئادەمنى مەكتەپكە باشلاپ كىلىپ ئۇقۇتقۇچىنى ھاقارەتلەيدۇ. بالا ئەلبەتتە ئاتا-ئانىنىڭ بالىسى. بۇنى ئاتا-ئانىلار بىلىشى كىرەك ئىدى. ئاتا-ئانىلار ئۇقۇتقۇچىلارغا ئىشىنىشى، مەكتەپ تۈزۈمىگە بوي سۇنۇشى، مەكتەپكە ماسلىشىشى كىرەك ئەمەسمۇ.
ئۇقۇتقۇچىلارغا كەلسەك ئۇقۇتقۇچىلاردىمۇ مەسىلە يوق ئەمەس. بىر قىسىم ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى ئەخلاقىدا بىر قىسىم مەسىلىلەر بار.  بىر قىسىم ياش ئۇقۇتقۇچىلاردىكى مەسىلىلەر . لېكىن مەكتەپتە تۈزۈم بار. بۇنى تۈزۈتۈپ كەتكىلى بۇلىدۇ.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )