مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: پادىشاھ

سانلىق مەلۇماتلاردىن ئۆزىمىزگە نەزەر [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13265
يازما سانى: 130
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8717
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 342 سائەت
تىزىم: 2010-10-9
ئاخىرقى: 2013-9-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 01:36:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پادىشاھ يوللىغان ۋاقتى  2013-6-18 12:15 PM
سىز ‹‹ئۇيغۇر لار ئەزەلدىنلا مائارىپقا كۆڭۈل بۆلمەيدىغ ...


سىزنىڭچە  بىزنىڭ بالىرىمىز نىمىشقا مەكتەپكە بېرىشقا  قىزىقمايدىغاندۇ ھە  سىزنىڭ  گېپىڭىزچە پەقەت قىش ۋاقتى تۇڭلاپ كېتىپلا  مەكتەپكە ئىسىنغىلى بارېدىكەن , نىمىشقا شۇ بالىنىڭ ئۇيىمۇ مەكتەپتىكىدەك ئىسىق ئەمەستۇ  شۇ بالىنىڭ بىرەر ئاكىسى ئوقۇپ خىزمەتكە  چىقىپ  تۇرمۇشىنى  ياخشىيالىغان بۇلسا  ئاندىن بۇ بالىمۇ قىزىقامىكىن تاڭ مەكتەپكە ياكى ئۇ بالىنىڭمۇ ئاكىسى قىش ۋاقتى تۇڭلىغاندا مەكتەپكە بېرىپ  يازدا تۇرمۇشنى بېسىمى بىلەن ئاىلىدە ئېتىز ئېرىقنىڭ ئىشىنى قىلىپ  جاپادا تۇرمۇش كەچۇرىۋاتقان بۇلسا ئۇ بالىمۇ  كەلگۇسىگە ئىشەنچ قىلالماي  دىخانچىلىق ئىشلىرىنى قىلىپ ئاتا -ئانىسىغا ياردەملىشىۋاتقانمىدۇيا , بىچارىلەرگە ئىچىم ئاغرىپ قالدى   ئۇز يۇرتىدا تۇرۇپ قىشتا ئۇتۇن كۇمۇر ئالغىلىمۇ ئېشىنالماي سۇغاقتا تۇڭلاپ قىشنى ئۇتكۇزۇپتۇ بۇ بالىنىڭ يۇرتىدىكى ئىشكىردىن  ياقا يۇرتتىن كەلگەن مۇساپىرلار نىمە كۇننى كۇرۋاتقاندۇ ھە  قىشكۇنلىرى سۇغاقتا بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   dinar تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-6-18 05:02 PM  


كېچىدە ئاي بولمىسا تەنھا يولمۇ يۈرەلمەيمەن!!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57840
يازما سانى: 543
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5376
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 700 سائەت
تىزىم: 2011-9-24
ئاخىرقى: 2013-9-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 01:40:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم تىما ئىگىسى ،ئالدى بىلەن قىلغان ئەجرىڭىزگە تەشەككۈر،
ئاندىن سىزگە سەمىمى تەكلىپ بەرسەم ،تىمىڭىزنىڭ ئاخىرىدىكى ئويلىرىڭز ۋە تەھلىلىڭىز بىر مىللەتنى سۆيگەن ئويغاق ياشنىڭ پىكرى ئىكەنلىكىدە گەپ يوق ،ئەمما تىمىنىڭ بېشىدىكى مەزمۇنلارغا كەلسەم ،تارىخنى سۈيئىستىمال قىۋىتىپسىز،ئالىم شائىرلارغا ھاقارەت قىلىۋىتىپسىز .

ئاپتورى:پادىشاھ
مائارىپ مىلەتنىڭ تەغدىرىگە مۇناسىۋەتلىك ئەڭ مۇھىم ئامىلدۇر،ئۇ مىللەتنىڭ روناق تېپىشى،ھالاك بولۇشىنى بەلگىلەيدىغان ھالقىدۇر.مىللىتىمىز ئۇزۇن تارىخقا ئىگە مەدەنىيەتلىك مىللەت بولۇش سۈپىتى بىلەن ئىسلامىيەتتىكى چېكىنىشنىڭ تەسىرىگە ئەڭ كۈچلۈك(سۇپىۋىزىم ئىدىيىسى بۇ ئېقىم ئەسلى ياۋروپا ئاقارتىش ھەركىتىدىن بۇرۇن ئۇزۇن بىر مەزگىل ياۋروپادا ھۆكۈم سۈرگەن .كېيىن ئىسلامىيەتكە سىڭىپ كىرىدى) ئۇچرىغان مىللەتتۇر19-ئەسىرگە كەلگەندە بىر قىسىم ئىلغار پىكىرلىك كىشىلىرىمىز مائارىپ ھەركىتى بىلەن شۇغۇللانغان بولسىمۇ بىراق يەنىلا ئۇ ،ئۇيغۇر مىللىتىنى جەلىپ قىلالمىدى.ئەكسىچە ئۇلار مىللىي مۇناپىقالار تەرىپىدىن <<دەھرى>> ئاتىلىپ تۈرمىلەردە قازا قىلدى دىمەك مىللەت پەۋەر كىشى ئۆز مىللىتىنىڭ قولىدا ئۆلۈدۇ دىگەنلىك ئەنە شۇ بولسا كېرەك. قۇتلۇق شەۋقى ئەينى يىللىرى شۇنداق جەڭگىۋار شېئىرلىرى بىلەن بىزگە خىتاپ قىلغان يەنى:
ئوقۇدى ئاشتى بىزدىن باشقىلەر،
ھارامدىن تاماق ئىچەر ،ئەي قاپاقباش مولىلەر .دەپ ياز ىدۇ بۇنىڭدىن بىز خەلقىمىزنىڭ مائارىپقا كۆڭۈل بۆلمەيدىغانلىقىنى كۆرۈۋالالمايمىزمۇ؟


1.مىللەتنىڭ چېكىنىشى سوپىزىم تەسىرى بىلەن مۇناسىۋەتلىك دىسىڭىز ئۇ مەيلىڭىز، ئەمما يازغان تىمىڭىزنى ئۆزىڭىز كاللىڭىزنى سىلكىۋىتىپ ئوقۇپ بېقىڭ،  ئىسلامىيەتنىڭ نۇرىدا سۇلتان سۇتۇق بۇغراخاندەك ئېسىل شاھلار ۋە يۈسۈف خاس ھاجىپ بوۋىمىزدەك دىنى زاتلارنىڭ مىللىي مائارىپ ۋە مىللەت تەرەققىياتىدىكى تۆھپىسىنى ،ئۆزىڭىزچە كىيىنكى دەۋىردىكى چېكىنىش بىلەن ياپماقچىمۇ؟.

2. ئوقۇدى-ئاشتى….

ئوقۇدى-ئاشتى باشقىلار بىزدىن ئەي قەدىردانلار،
كورگەچكە ئۇلارنىڭ ئىجتىھادىنى قاينا ۋىجدانلار.

ھاۋادا لاچىندەك جەۋلان قىلۇرلەر باشقا مىللەتلەر،
قالدۇق بىز ئۇلاردىن بەكمۇ ئارقىدا، ئويلا ئىممەتلەر!

ئۆگەتمەس بىزلەرگە ھەق كالامىنى بىلگەن ئالىملار،
ئەخلاقنى پۇچەك پۇلغا ساتقاي بىزنىڭ زالىملار.

رىشىۋە(2) بار يەرگە ئاچ قاشقىر كەبى دەمسىز چاپارلەر،
بېشىدا سەللە، قولىدا تەسۋى، ھەقتىن قاچارلەر.

ئويلاڭلار! زاكات-ئىسقات كىملەرنىڭ ھەققى، كىملەر ئالۇرلەر؟
نى-نى خىيانەتلەر ھەيۋەت تون ئىچرە پىنھان قالۇرلەر.

مۇيەسسەر بولدىلەر باشقا ئەللەر ئانچە ھىكمەتلەر،
ئەمىلىگە قارىتا بەردى ئاللا شانۇ-شەۋكەتلەر.

ئوقۇيمىز، بىلمەيمىز، لىسانۇ ئەرەپ مۇشكۇل تىلى بىزگە،
يادىكار قالغان يوق بىر نوكتە ھىكمەت ئۇلاردىن بىزگە.

قەشقەردە يىتىملەر ھاممام ئاستىدا كۇلدە ياتۇرلەر،
تەربىيەسىز، ئوشۇق ئويناپ، نىشە تارتۇرلەر.

مەرھۇمى داموللا ئابدۇلقادىرى ناھەق كەتتىلەر،
گۇناسى نىمە؟ پەقەت بىزگە ھەقنى ئۇگەتتىلەر.

سىزقۇتلۇق شەۋقى ئەپەندىنىڭ ئىككى مىسراسى بىلەن مائارىپقا كىملەرنىڭ كۆڭۈل بۆلۈپ كىمەرنىڭ كۆڭۈل بۆلمەيدىغنىنى ئايرىغۇدەك سەۋىيەگە يەتكەن بولسىڭىز نوچىكەنسىز .  مەيلى ئۆزىنى مۇسۇلمان ئاتاپ مولىلىق دەۋاسى قىلسۇن ، مەيلى مىللەتچىلىك دەۋاسى قىلسۇن خەلقىمىز ئىچىدىن نۇرغۇن خائىن مۇنافىقلارنىڭ چىققىنى راسىت. ئەمما ئۆزىنىڭ ھاياتىنى مائارىپ ،ھەق يولىغا ئاتىغان ئابدۇقادىر داموللامدەك دىنى ئالىملىرىمىز ،يەنى موللىرىمىزمۇ سىز دىگەن باشقا مىللەت سۆيەر مائارىپچىلارغا ئوخشاش ھاياتىنى بۇ يولدا قۇربان قىلغان ، توك توك پاراڭلىرىڭىز بىلەن خەلىقنىڭ كاللىسىنى قالايمىقان قىلماڭ . كىم مائارىپقا كۆڭۈل بۆلىۋاتىدۇ ؟كىم بۆلمەيدۇ ؟بۇلار ئاز تولا تارىخ بىلگەن ،ھەقنى تونۇغان  كىشىلەرنىڭ كاللىسدا بەش قولدەك ئايان . يالغان كۆيىنىش ،يالغان تەقۋالىق ۋە ئازغۇنلۇق ھامان لەيلەپ چىقىدۇ. ھامان سورىقى بولىدۇ.


كىبىر قىلمىغىن ، جاھىللاردىن بولمىغىن.
دۇنيادا كىبىر،جاھىللىق ۋە ئەخمەقلىقتىن زور كېسەل يوق.
قېرىلىقتىن باشقا داۋاسىز كېسەل ھەم  يوق

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18453
يازما سانى: 133
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6516
تۆھپە نۇمۇرى: 362
توردا: 392 سائەت
تىزىم: 2010-11-21
ئاخىرقى: 2013-8-31
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 01:44:56 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەرتۇرا يوللىغان ۋاقتى  2013-6-18 12:25 PM
بەزەن خەلقىمىزنىڭ باللىرىنى مەكتەپتىن قاچۇرىشى، ئۇلا ...

توغرا دىدىڭىز  تۇتۇننڭ ئاچچىقىنى مۇرا بىلدۇ  ھازىر يېزا مەكتەپلىرنى دىمەيلا قۇياي گەپ قىلسام گەپ جىق مەن بشلانغۇچتا ئازراقلا ئۇقۇغان ساۋاتسىز  پۇتتۇردۇم مەكتەپنى  . مەنغۇ  باشلانغۇچتا ساۋادىمنى چىقرالماي پۇتتۇرۇپتىمەن  مەھەلەمدىكى  نۇرغۇن باللار تۇلۇقسىز نى پۇتتۇرۇپمۇ  ئىسمىنى يازالمايدۇ بۇ باللار دوتمۇ؟  ياق ئۇلا دۆت ئەمەس خەت يازالمىغىنى  بىلەن ئۆز كەسىپلىردە ئۇزگە چۇشلۇق ئۇتۇقلارنى قازنىپ جاھاندارچىلىق قىلۋاتىدۇ مۇشۇ يىزلاردىكى مەكتەپلەر  9 يىل باللارنى مەكتەپتە  ئالۋاڭغىلا ئۇقتىدۇ بالارنىڭ بىلىم ئىلشىغا ئانچە  كۇڭۇل بۆلمەمدىكىن دەيمەن كىمنىڭ باللىرنى ياخشى  ئۇقۇتقۇسى يوق ئاتا  ئانا بولغانلارنىڭمۇ باللىرنى ياخشى ئۇقۇتقۇسى بار مەكتەپ  شارائىتى شۇنداق بولغاندىنكىيىن  باللارنىڭ كەلگۇسى تۇرمۇشىنى كاپالەتلەندۇرۇش  ئۇچۇن ھۇنەر ئۇگەنسۇن دەپ مەكتەپتىن  چىقىرۋالدىغان گەپ شۇ  
خەنسو  مائارپى بىلەن ئۇيغۇر مارپىنى  قەتتى ئۆز ئارا  سېلىشتۇرغۇلى بولمايدۇ
‹‹ئۇيغۇر لار ئەزەلدىنلا مائارىپقا كۆڭۈل بۆلمەيدىغان مىللەت.››  دىگەن گىپىڭىزنى  مەن قۇبۇل قىلالمىدىم  بەزى ئىچكىرلەردە  ئۇقۇش پۇتتۇرگەن زىيالىلىرمىز ئۇزىچە ئۇزنى مەدەنىيەتلىك چاغلاپ ئاسلىماتسىيەلىشىش يۇلغا كىتىۋاتىدۇ گەپنىڭ قىسقىسى دىھقان ئاتا ئانلار باللىرنىڭ دىنسىز بۇلۇپ قېلىشنى خالمايدۇ بارچە ئەخلاق ىسزلىق دىن سىزلىقتىن كىلۋاتىدۇ بۇنى دىمسەم مۇ بىلدىغانسىلەرھە

ختىمنى ئۇقۇيالمىسىاڭلار مىنى تىللىماڭلار مەن ساۋاتسىز

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 50682
يازما سانى: 90
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3510
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 519 سائەت
تىزىم: 2011-8-6
ئاخىرقى: 2013-9-4
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 01:57:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەك يۈزەكىيى ،قىيداش پىسخىكىسىدا پىكىر يۈرگۈزۈلۈپ قاپتۇ!مەلۇم مەسىللەر ئەكىس ئەتكەندەك قىلغان بىلەن مۇھىم سەۋەپلەر كۆرسىتىلمەي قاپتۇ!مەسىلىنىڭ تۈپ سەۋەبلىرى ئىتتىرىلىپ يۈكلەپ قۇيۇلۇپتۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 50682
يازما سانى: 90
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3510
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 519 سائەت
تىزىم: 2011-8-6
ئاخىرقى: 2013-9-4
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 02:01:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پادىشاھ يوللىغان ۋاقتى  2013-6-18 12:15 PM
سىز ‹‹ئۇيغۇر لار ئەزەلدىنلا مائارىپقا كۆڭۈل بۆلمەيدىغ ...

مەنسىزنىڭ جەنۇپتا بىرنەچچە يىل ياشاپ بىقىپ ئاندىن پىكىر يۈرگۈزىشىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 27
يازما سانى: 373
نادىر تېمىسى: 3
مۇنبەر پۇلى : 15710
تۆھپە نۇمۇرى: 1618
توردا: 3213 سائەت
تىزىم: 2010-5-19
ئاخىرقى: 2013-9-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 03:11:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەلكى ماقالەمدە كەمچىلىك -خاتالىقلار بار،ياكى يۈزەكى بولۇشى ياكى خات بولۇشىمۇ مۈمكىن.لېكىن كونىلاردا«سۆزلىگۈچىدە ئەيىب يوق،ئاڭلىغۇچى ئىبرەت ئالسۇن»دەيدىغان سۆز بار
ئەمدى گەپنىڭ پوسكاللىسىغا كەلسەك تورداشلا قىممەتلىك ۋاقىتلىرىنى سەرىپ ئېتىپ نۇرغۇنلىغان ئىناكسلارنى قايتۇرۇپتۇ.مەن بۇنىڭدىن تولىمۇ خۇرسەن چۈنكى بىلمەي قالغان يەرلىرىمنى تولۇقلۇشىمغا پايدىلىق.
مەن مىللىتىمىزنىڭ مائارىپقا تۇتقان پوزىتسىيىسىدىن مىللىتىمنى مائارىپ سۆيمەيدىغان ،مائارىپقا كۆڭۈل بۆلمەيدىغان مىللەت دەپ قارايمەن.
سەۋەبىي بىزدىكى نۆۋەتتە مائارىپ قوبۇل قىلغانلارنىڭ نىسبىتى نەقەدەر تۆۋەن.بەزى تورداشلار مەلىكىتىمىز مائارىپى مەغلۇبىيەتكە يۈزلەنگەن مائارىپ دىگەن قاراشلاردا بوپتۇ .توغرا بۇنى ھەرگىز چەتكە قېقىشقا بولمايدۇ.لېكىن شۇنداقتىمۇ بالىلارنى تەربىيىلەش كېرەك.چۈنكى بالىلار ئازدۇر -كۆپتۇر تەربىيە كۆرسە مەنچە ياخشى بولىدۇ.مەغلۇبىيەتكە يۈزلەنگەن ئاشۇ مائارىپتا تەربىيىلەنگەنلەردىن ئركىن سىدىق،دىلشات ھېزىۋۇللا،ئەخمەتجان ئوسمان كۈرەش،دىلشات ئەركىن،قاترلىق دۇنياغا مەشھۇر ئالىملارنىڭن يىتىشىپ چىققانلىقىنىمۇ نەزەردىن ساقىت قىلىشقا بولمايدۇ.بىز ھە دىسىلا كاللىنى يۇيۇدۇ دىگەنلەرنى باھاننا قىلىپ بالىلىرىمىزنى ئوقۇتمىساق كەلگۈسىدىكى ھالىمىز قانداق بولۇپ كېتەر؟
بىر تورداش مېنى سەنمۇ ياخشى ياشاش تەرەپدارى ئىكەنسەن دەپتۇ.سوراپ باققۇم كېلىۋاتىدۇ ئىنسان بولغاندىن كېيىن چوقۇم ئىنساندەك ياشىشى كېرەك.سىزدە ياكى بىرەر مىللەتتە ئىقتىساد بولمىسا ھېچقانداق ئىشنى باشقا ئەپ چىققىلى بولمايدۇ.بىلىم ئىگىللەشمۇ قىنىينغا توختايدۇ دىمەك بىزدە پۇل ئېڭى بولۇشى كېرەك ھەرگىزمۇ .ژيولدەك پۇل ئېڭى يوق ئاقاناچىلاردىن بولۇپ قالساق بولمايدۇ.
   

دۇنيادا ئەۋلادلارنىڭ مۇھتاجلىققا قېلىشىدىن قورقۇنۇچلۇق ئىش يوق،شۇ سەۋەبلىك پەرزەنتلەرنى ئىلىم-پەن بىلەن قوراللاندۇرۇش ھەممىدىن مۇھىم...

مەن ھامان پارتىلايمەن!

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82909
يازما سانى: 2667
نادىر تېمىسى: 5
مۇنبەر پۇلى : 589
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1722 سائەت
تىزىم: 2012-7-24
ئاخىرقى: 2013-9-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 03:47:48 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆلۈك مائارىپ، شورى قۇرسۇن ئۇنداق مائارىپنىڭ بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ap~qilam تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-6-18 07:49 PM  


كىـشــى مــېنـى كـىــشى دېـــسە كـىـشـى مـېـنـىڭ كىـشمىــشىم، كـىشـى مېـنــى كـىـشـى دېـمـىـسە كىـــشى بــىلـەن نېمـــە ئىــشـىم .→مەرھابا 21 باھارىم
باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95252
يازما سانى: 105
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 483
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 213 سائەت
تىزىم: 2013-4-23
ئاخىرقى: 2013-8-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 04:05:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
توردىمۇ كاتىپىڭىز بار بولدى... katipim.com

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88506
يازما سانى: 778
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1418
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 540 سائەت
تىزىم: 2012-12-13
ئاخىرقى: 2013-8-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 04:28:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى سىياسىي توسالغۇمۇ ئۇيغۇر مائارىپىغا كۈچلۈك توسالغۇ  ھىساپلىنىدۇ.

يەنە بىرى:  مىللىتى، تىلى ئۇيغۇر تۇرۇپ، خەنقىنىڭ تىلىنى مەجبۇرىي ئۈگۈنۈپ، نەچچە 10 يىل ھاياتىنى بىكار ئۆتكۆزسە..................

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 27
يازما سانى: 373
نادىر تېمىسى: 3
مۇنبەر پۇلى : 15710
تۆھپە نۇمۇرى: 1618
توردا: 3213 سائەت
تىزىم: 2010-5-19
ئاخىرقى: 2013-9-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-18 04:37:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەيلى قانداق بولۇشىدىن قەتئىنەزەر سىز ۋە مەن چوقۇم مائارىپقا كۆڭۈل بۆلۈشىمىز كېرەك.ھەدىسە قىيىداپ بىر دەم ئۇنى،بىر دەم بۇنى باھانا قىلىپ بالىلىرىمىزنى نادانلىقتا قويغىنىمىزنىڭ پايدىسى يوق.
        سىز يەھۇددىيلارنى مىسال قىلىپ بېقىڭ ئۇلاردا 1947-يىلىدىن بۇرۇن ئىبراي تىلىنى بىلىدىغانلار ئاساسەن يوق ئىدى.شۇنداق تۇرۇغلۇق ئۇلار بېشىغا قانداك كۈنلەرنىڭ كېلىشىدىن قەتئىنەزەر  داۋاملىق تىرىشىش ئارقلىق قەد كۆتۈردىغۇ؟ئۇلار ئاخىرى ئىبراي تىلىنى تاپتىغۇ؟
يەنە نىمە ئۈچۈن يوقۇلاڭ باھاننا سەۋەبلەرنى كۆرسىتىپ يۈرىمىز؟مەنچە قوش تىللىق بولۇش شەرەبلىك،لېكىن ئانا تىلنى ئۇنتۇش نومۇس.بىزدە مانا موشۇنداق قاراش بولسا مائارىپقا كۆڭۈل بۆلسەك ئالغا باسمايمىزمۇ؟

دۇنيادا ئەۋلادلارنىڭ مۇھتاجلىققا قېلىشىدىن قورقۇنۇچلۇق ئىش يوق،شۇ سەۋەبلىك پەرزەنتلەرنى ئىلىم-پەن بىلەن قوراللاندۇرۇش ھەممىدىن مۇھىم...
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش