مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: qurighar

قۇرئانى كەرىمدىكى 45-ئايەتلەر   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77920
يازما سانى: 207
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 4051
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 109 سائەت
تىزىم: 2012-3-25
ئاخىرقى: 2012-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-3 07:56:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەھمەت!...
سىز ماڭا ئىبنى ئابباس رەھىياللاھۇ ئەنھۇنىڭ ئۇلارنىڭ سانىنى يەتتە دىگەنلىكىدىكى ھۆكمىگە سەۋەپ بولغان ، ئالاقىدار ئايەتتىكى بىر «ۋە» ھەققىدە سۆزلەپ ىرەلەمسىز؟....
شۇ بىر «ۋە» كەلگەن بىلەن ئۇلارنىڭ سانىنى 7 گە توختىتىۋىتىش، باشقا 7 دىن كىيىنكى سانلارغا ئورۇن قالدۇرماسلىق سىزچە ئىلمىيلىك ۋە قۇرئانى كەرىم ھۆكمىدە دەلىللىكمۇ؟...رەھمەت!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77920
يازما سانى: 207
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 4051
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 109 سائەت
تىزىم: 2012-3-25
ئاخىرقى: 2012-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-3 07:59:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزگىمۇ رەھمەت!

http://adghar.org/?p=3

http://adghar.org/?p=4

مېنىڭ بارلىقىم ئ

ئاكتىپ ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 736
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6346
تۆھپە نۇمۇرى: 110
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-3 08:31:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
qurighar يوللىغان ۋاقتى  2012-5-3 07:56 PM
رەھمەت!...
سىز ماڭا ئىبنى ئابباس رەھىياللاھۇ ئەنھۇنىڭ ئ ...

سىز ماڭا ئىبنى ئابباس رەھىياللاھۇ ئەنھۇنىڭ ئۇلارنىڭ سانىنى يەتتە دىگەنلىكىدىكى ھۆكمىگە سەۋەپ بولغان ، ئالاقىدار ئايەتتىكى بىر «ۋە» ھەققىدە سۆزلەپ ىرەلەمسىز؟....
شۇ بىر «ۋە» كەلگەن بىلەن ئۇلارنىڭ سانىنى 7 گە توختىتىۋىتىش، باشقا 7 دىن كىيىنكى سانلارغا ئورۇن قالدۇرماسلىق سىزچە ئىلمىيلىك ۋە قۇرئانى كەرىم ھۆكمىدە دەلىللىكمۇ؟...رەھمەت!


مەن بايانىمدا شۇ خىل يەتتىدىكى ساندىن باشقا يەنە باشقا يەتتىلەر ، يەنى ئۇنىڭغا ئەگىشىپ بارلىققا كەلگەن باشقا ھەم يەتتە تەرەپلىك ئېلمىنتلارغا ئورۇن قالدۇردۇم ، ئورۇننى مەن ئەمەس بەلكى ئايەتنىڭ ۋە ئۇنىڭ رىئاللىقتىكى خارەكتىرى قالدۇردى . چۈنكى بۇ يەردىكى يەتتە پەقەت خەلىپىلىكنىلا ئەمەس بەلكى شۇ قىممەتتىن كۆتۈرۈلىدىغان يەتتە ئىقلىملىق ئىلىمنى كۆرسىتىدۇ . خەلىپىلىك ئۇنىڭ بىر تەرىپى . يەنى تەۋھىدلىك تەرىپى . قالغىنى بولسا باشقا قۇرئانىي قىممىتى تەرەپلىرىدۇر !
قۇرئاننى تەتقىق قىلىشتا ئەنە شۇ يەتتە ئېلمىنت قىممىتىنى تەڭ ئېلىپ چىقىشقا توغرا كېلىدۇ . مەن پەقەت بۇ يەردە ئۇنىڭ خەلىوىلىك قىممىتىنى بايان قىلدىم . چۈنكى ماڭا شۇ ئىلىم بىرىلگەن . باشقىلار ئۇنىڭ ۋە باشقا تەرەپلىرىنى ئاشكارا قىلىدۇ ، مەگەر ئۇلارشۇ شۇ خىل ئىلىم ئېلمىنتى بىرىلگەن ھالىتىدە !!!
رەھمەت !!!

سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

پاكىزلىق ئىماننىڭ جۇملىسى

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5463
يازما سانى: 497
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7395
تۆھپە نۇمۇرى: 336
توردا: 1154 سائەت
تىزىم: 2010-8-2
ئاخىرقى: 2012-5-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-3 09:04:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇنداق تىمىلارمىسرانىمدىن ئۇزلۇپ قامىغاي،ئاللاھ قولىڭىزغا دەرت بەرمىسۇن

كىشى يارئۇچۇن جاپاچەكسە،ئاخىردائۇنىڭ بەدىلىگەۋاپانى يارقىلالايدۇ.

مېنىڭ بارلىقىم ئ

ئاكتىپ ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 736
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6346
تۆھپە نۇمۇرى: 110
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-5 01:16:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

  ( ئى بۇ ئىلمىي ئىمتىيازغا ئىگە بولغۇچى بەندە ! ) سەن ( تېخى روياپقا چىقمىغان ، تېخى ئاللاھ ساڭا نىشان ئاتا قىلمىغان ، نېمەت بەرمىگەن ھاللاردىكى ) بىرەر ئىشنى قىلماقچى بولساڭ ، ( ئۇدۇللا ) ‹‹ ئەتە ئۇ ئىشنى چوقۇم قىلىمەن ›› دېمەي ( چۈنكى بۇ خىل نىشانسىز شارائىتتا بۇنچە كەسكىن بولۇش تەۋەككۇلچىلىققا ياتمايدۇ بەلكى ياكى بولا - بولماس دېگەندەك دەتتىكامغا چۈشىدۇ . بۇ خىل دىنىي ئىمتىيازغا كېلىپ تۇرۇقلۇق يەنە شۇنىڭدەك نىشانسىز ئىشلارغا چوقۇملىنىش كىشىنى كۇفرىلىققا يىتەكلەيدۇ ) ( 23 ) ، ‹‹ خۇدا خالىسا ›› دېگەن سۆزنى قېتىپ دېگىن ( چۈنكى ھەر قانداق ئىش پەقەت بىردىن بىر ئىلاھ بولغان ئاللاھ تەرىپىدىنلا بولىدۇ . بۇ خىل ئىمتىياز ئىچىدە كىشى شۇنىڭدەك ئىشلاردا ئاللاھقا پۈتۈنلەي يۈزلىنىپمۇ كېتەلمەيدۇ ، ھامان ئۇنىڭدا نەپسى قېتىقلىق بولىدۇ ۋە ھەر ۋاقىت ئاللاھقا سەجدىلىك ھالەتتە بولالمايدۇ . شۇنىڭ ئۈچۈن ئاللاھنى يىنىك ھالەتتە بولسىمۇ ئەسلىگىن . ئەگەر خۇدا خالىسا دىگەن سۆزنى ، شۇ سۆزنىڭ ماھىيىتىنى ) ئۇنتۇپ قالساڭ ، ( سېنىڭ ھەممە ئىشىڭنى ئاسانلاشتۇرۇپ بېرىدىغان ۋە سېنى يىتەكلەۋاتقان ، سېنىڭ ئىچكى ھالىتىڭدە نېمىلەرنىڭ بارلىقىنى بىلىپ تۇرىدىغان ۋە بۇ خىل چۈشەنچىدە سەن تۇنىغان ) پەرۋەردىگارىڭنى تىلغا ئالغىن ھەمدە : ‹‹ ( ئەنە شۇ مېنىڭ چۈشەنچەمدىكى ) پەرۋەردىگارىمنىڭ مېنى بۇنىڭدىنمۇ يېقىن يولغا ( يەنى شۇ خىل ئىمتىيازغا سالىدىغان ، مۇنتىزىم قىلىدىغان قىممەتكە ) باشلىشىنى ئۈمىد قىلىمەن ›› دېگىن ( 24 )

دىن ھەقىقەتەن بەندىنى ئۆز رەببىي ، ياراتقۇچىسىغا باغلايدىغان ، ئۇنىڭغا دائىم قۇلچىلىق قىلىشتىكى ئىمتىيازنى كۈچلەندۈرىدىغان ۋە ھەر ۋاقىت ئۆز رەببىگە يۈزلىنىش ئىچىدە دىنىي ھېكمەتلەرنىڭ ، قىممەتلەرنىڭ ماھىيىتىگە يېتىدىغان ۋە ئۆز دىنىنى ئىسلامىي ئىلىملەر بىلەن ، ئەڭ پايدىلىق قىممەتلەر بىلەن تېخىمۇ كۈچلۈندۈرۈپ بېيىتىدىغان ، شۇ خىل ئىمتىيازدا ئۆز ياراتقۇچىسىنىڭ قايسى ۋاقىتلاردا قايسى خىل ئورۇنلاشتۇرۇشلىرىنى ، نىداسى ۋە خىتابىنى قۇبۇل قىلالايدىغان ۋە شۇ بويىچە ماڭالايدىغان ئىمتىيازغا كەلتۈرىدىغان ، كۆرگۈلى ، تۇتقىلى ۋە يازغىلى بولمايدىغان ، پەقەت مۇشۇ خىل ئاساستا شەرھىيلەپ بىرەلەيدىغان مەۋھۇم يولى ، مەۋھۇم قورغانىي ، مەۋھۇم كىتابىي ۋاستىسىدۇر !  بۇ ۋاستىنىڭ ھەقىقىي قىممىتى ماھىيىتىنى تېپىش ئۈچۈن ئۈمىد قىلىش ۋە داۋاملىق تاقىتىنىڭ يېتىشىچە تىلەشتە بولالايدىغان كىشىلەرلا ۋە ھەر ۋاقىت ئەنە شۇ خىل مەۋھۇملۇقتىكى كۈچنىڭ قانچىلىك قىممىتىنى چۈشىنىشتە بولۇش ئىچىدە قانچىكى شۇ خىل كۈچكە يۈزلىنىش قىلىدىكەن ۋە شۇ خىل كۈچ تەرەپتىن يىتەكلىنىشتە قانداقلىكى سىناقلارغا دۇچ كەلگەن بولسا شۇ كۈچكە تايانغان ھاللاردا ئۇنى ئۆز ئىشىغا ھامىي قىلىۋېلىش ياكى ھېچ بولمىسا كېپىل قىلىۋېلىشتەك ئىشىنى ئۇنىڭغا تاپشۇرۇشتا مۇنتىزىم بولمايدىكەن ، ئاللاھنىڭ بەندىلىرىگە بىلدۈرىدىغان ، ھەر زامان يېڭىچە شەيئىلىرىنى بەرپا قىلىدىغان ، يېڭىچە قەۋم ، كۈچلەرنى ، كىشىلەرنى يارىتىپ تۇرىدىغانلىقىدەك شەيئىلىرىنى توغرا قۇبۇل قىلالمايدىغان ، چۈشىنەلمەيدىغان ھالەتكە كېلىپ قالغۇسىدۇر ۋە قانچىلىكى بۇ خىل قىممەتتە سۇسلىشىدىكەن ، ئاقىۋەتتە كونىچە چۈشەنچىسى بىلەن يېڭىچە قىممەتلەر قارشى تۇرىدىغان ، ياكى ئىچىدە ئېتىراپ قىلسىمۇ تاشقى قىياپەتتىن ئىنكار قىلىدىغان ، تاشقى قىياپەتتىن ئېتىراپ قىلسىمۇ ، ئەمما ئىچكى جەھەتتىن ئىمان ئېيتمايدىغان ھالەتكە كېلىپ قالىدۇ . بۇ خىل ئىچكى جەھەتتىن ئىمان ئېيتالماسلىق دىن بىلەن خالىي پەقەت ئىسلامغىلا باغلىنىۋېلىش بىلەن ۋە ئۆزلىرىنىڭ ئەمەللىرىنىڭ كۆپ بولىشىغا ئىشىنىپ كېتىش بىلەن شۇنىڭدەك غەيرىي مۇسۇلمان ھالىتىدە تۇرۇپ قالىدۇ . بۇلار دىنسىز ئىسلامچىلار بولۇپ قالىدۇ . بۇلار ئىسلامنىڭ شەكلىگە ئورىنىۋالغان ، ئىسلامنى شۇئار قىلىۋالغان ماتىرىيالىزىمچىلار بولۇپ قالغۇسىدۇر !  بۇنىڭدەك كىشىلەر قارىماققا ئالىم ، ئەمما ئاللاھقا ئىبادەت قىلمايدۇ ، قارىسا ئىبادەتنىڭ شەكلى بار . ئەمما ئىبادەتلىرىدە ئاللاھقا يۈزلىنەلمەيدۇ ، نەپسى قاياققا بۇرىسا شۇينىغىلا ئەگىشىدۇ . بۇنىڭدەك كۈچلەر بۈگۈن ۋە ئەتىلەردە ناگاھان بىر نۆۋىتىدىلا ئاللاھقا ئاسىيلاردىن ۋە ئاللاھقا ئىسيانچىلاردىن بولۇپ قېلىش بىلەن ، ئاللاھنىڭ كىيىنكى دىنىي دولقۇنىدىن ئۆتەلمەيدۇ .
رۇسۇللاھ ئالەمدىن كىتىپ ئۇزۇن ئۆتمەيلا مۇسۇلمانلار بىر - بىرىلىرىنى قىرغىن قىلىشقا باشلىغان ۋە ھامان تەپرىقىچىلىك قىلىشقا ئالدىرىغان . شۇ ۋەجىدىن نۇرغۇنلىغان مەزھەپلەر ئۆزلىكىدىن ئايرىلىپ چىققان . چۈنكى ئۇلار ئىنسانىي ئەقلىگە بېرىلىپ كىتىش بىلەن ئاللاھنىڭ تەقدىرى ، ھېكمىتى ۋە قۇرئانى كالامىغا خىيالەن باھالارنى بىرىش ئىچىدە ئاقىۋەتتە ئۆزلىرى تۇيمىغان ھاللاردا قۇرئاننىڭ بەزى تەرەپلىرىنى قۇبۇل قىلغان بولسا يەنە بەزى تەرەپلىرىنى دىلىدا ، ھەتتە شىيئەلەردەك ‹‹ ياسىن سۈرىسىنى قۇرئاندىن چىقىرىۋېتىشىمىز كېرەك ›› دىگەندەك قۇرئاننىڭ يۈرىكىگە كاپىر بولۇشتەك ئاقىۋەتكا پېتىپ قالىسىمۇ يەنىلا ئۆزلىرىنى دانىشمەن ھېسابلاپ يۈرىۋېرىدىغان ھالەتكە كېلىپ قالىدۇ .
شۇنىڭ ئۈچۈن قۇرئاندا ئاللاھ ھەر ئىشنىڭ مۇئەييەن ۋاقتىنىڭ بارلىقىنى ئېيتقىنىغا قارىتا سەۋىر قىلىش ۋە سۈكۈت قىلىشنى بىلمىگەن نادانلار ھامان شۇنىڭدەك ‹‹ مەنمۇ ئاللاھقا ئوخشاش ئىلاھ ! ›› دىگەنكى مەۋقەگە چۈشۈپ قالىدۇ . قارىماققا سۈننەتنىڭ ئەھلىدەك قىلغان تەقدىردىمۇ ؟!!!!
شۇنىڭ ئۈچۈن ئاللاھ بۇ ئايىتىدە بىلمىگەن ئىشلىرىغا ئارلىشىۋالماسلىق ، ئۆزلىرىنىڭ تاقىتى يېتىدىغان ئىشقىلا ئارلىشىش ۋە ئامال يوق ئارلىشىپ قېلىشتەك بولسا ، ‹‹ ئاللاھ خالىسا ›› دىيەلمىسىمۇ ‹‹ خۇدا خالىسا ›› دىيىش كېرەك بولىدۇ . بۇ خىل تەۋەككۇللىقتىكى ماھىيەتنى پەقەت مۇشۇ خىل ئىمتىيازغا ئىگە كىشىلەرلا تېتىيالايدۇ ۋە ئەگەر ئىشلىرى ئاقمىسا ، روياپقا چىقمىسا ئاللاھنىڭ بىر ئورۇنلشتۇرىشى بار ئىكەن دەپ چۈشىنىدۇ . ئەگەر ئىشى ئوڭغا تارتسا ئىشنى داۋاملاشتۇرىۋېرىدۇ ، شۈكرى ئېيتقۇچىلاردىن بولىدۇ .
ئەمما بۇ خىل ئىمتىيازغا ئىگە بولماي ، شۇ خىل ئىمتىياز ئىگىلىرىنىڭ ئەقىدىسىنى سۈيئىستىمال قىلىۋېلىش بىلەن ئىنسانىي ئەقلى بويىچە ئىش كۆرىدىغان كۆپ بۆلۈك كىشىلەر بولسا ، ئۆزلىرىچە نەپسىنىڭ يىتەكلىشىدە ( تىلىدا خۇدا خالىسا دەپ قويۇش بىلەن ) ھەقسىزلىكتىكى ‹‹ بۇت ›› لىرىغا بىر بۆلۈك ، ئاللاھقا بىر بۆلۈك ئايرىپ چىقىرىپ تەقسىمات قىلىپ قالىدۇ . مۆئمىنلەرنىڭ بۇ خىل پىتنىلەردىن ، پاساتچىلىقلاردىن يىراق تۇرمىقى ، ساقلانمىقى ئىنتايىن زۆرۈردۇر . ئۆزلىرىنىڭ يۈكسەك نىشانىغا قارىتا بۇ خىل مەۋقەدىن قاچماق ھەتتە پەرزدۇر !

داۋمىي بار !



سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76939
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 136
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 26 سائەت
تىزىم: 2012-3-4
ئاخىرقى: 2012-6-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-5 04:01:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قۇرىغارنىڭ كونۇپكا باسقان قوللىرىدىن ئىپار ۋە كافۇر ھىدى كەتمىسۇن، قول ئىگىسىنى قىيامەتتە اللە جەننەتۇلفىردەۋس بىلەن مۇكاپاتلىسۇن، قېرىندىشىمىزنىڭ ئىلمىنى تېخىمۇ زىيادە قىلسۇن.
كۆزنەك ئەپەندى سىز بىر ئوبدان تىمىنى مەلەڭلەشتۈرمەي غائىپتىن «سىزگە بىلدۈرۈلگەن غەيبى ئىشلار ھەققىدىكى »ئىلھاملىرىڭىزنى  بەك سۆزلىگىڭىز كېلىپ كەتسە ئايرىم تىما يوللاڭ.

مېنىڭ بارلىقىم ئ

ئاكتىپ ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 736
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6346
تۆھپە نۇمۇرى: 110
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-5 04:07:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
1elkelem يوللىغان ۋاقتى  2012-5-5 04:01 PM
قۇرىغارنىڭ كونۇپكا باسقان قوللىرىدىن ئىپار ۋە كافۇر ھ ...

ئەسلى سىلەرگە ئوخشاش ئادەملەرگە ھېچنىمە يازمايتتىم . ئەمما ئىلىمگە ئاشىق كىشىلەر كۆرگەنسىز ، مېنى قىستاپ قويدى .
ئەمما يېزىش مەندىن ، بىر - بىرلىرىمىزگە كاپىر بولۇش ھەر قايسىمىزدىن !

سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

مېنىڭ بارلىقىم ئ

ئاكتىپ ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 736
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6346
تۆھپە نۇمۇرى: 110
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-5 07:13:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
  ئۇلار ئۆز غارىدا ئۈچيۈز توققۇز يىل تۇردى ( 25 )

قۇرئانغا ئەگىشىش بولسا ، ئۇنى ئوقۇپ قويۇش نامازنى ۋە باشقا ئەمەللەرنى ئورۇنداپ قويۇش بىلەنلا ئۇنى يادلىۋالغانلىق بىلەن بولمايدۇ . چوقۇمكى ، ھەر زامان - ماكاندىكىلەر قۇرئاندىكى ئۆز يۇرتى ۋە ئاللاھنىڭ تىگىشلىك قىلىپ بەرگەن شەرئىتى ھۆكمىنى تېپىپ تۇرۇپ ئاندىن ئۆز قەۋمىنى شۇ خىل يۆنىلىش ئىچىدە ئېلىپ ماڭمىقى ، ئاللاھنىڭ ئۆز نۆۋىتىدىكى ‹‹ مەككى ›› ئىچىگە سېلىش ۋە زاماننىڭ ‹‹ مەككى ›› گە قارىتا پايدىلىق مەۋقەسىدىن تولۇق رەۋىشتە پايدىلىنىشى لازىمدۇر !  شۇنىڭ ئۈچۈن قۇرئاننىڭ ئىگىلىرى ئەڭ ئاۋال قۇرئاندىكى ئاللاھ ئەزەلدىن ئىرادە قىلغان زامان - ماكانى ئارقىلىق ئۆز ماكانىنى تېپىش ۋە ئىش ئىگىلىرىنى نەق تۇنۇشى لازىمدۇر . ئۇنداق بولماي ، شۇ خىل يۆنىلىش ئىچىدىكىلەرنى ھەر ئامالنى قىلىپ يىقىتىش ، ئۇلارنىڭ ئۈستىدىن غالىب كېلىشنى تىلەش بولسا شۇ كىشى ، شۇ گوروھتىكىلەرنىڭ شەيتاننىڭ دېپىغا ئۇسسۇلغا چۈشكەن ئۆز زامانىدىكى ‹‹ خاۋارىچ ›› لاردىن بولغۇسىدۇر !
ئاللاھ بىرەر زور نېمەتلەرنى ئاتا قىلماقچى بولسا ، شۇ يۇرتتىكى كىشىلەرنىڭ پەمىگە قارىتا ئالاھىدە چوڭ بىر دولقۇنلۇق ئەھۋلنى بارلىققا كەلتۈرىدۇ . شۇ ئارقىلىق قۇرئاننى تۇتقا قىلغان ، توغرا يۆنىلىشتە بولغان قەۋملەرنىڭ پەمىگە قارىتا ئاللاھ ئويلىنىشقا ، شۇ خىل ئۆزگىرىشتىن ئۆز زامانىنى تېپىشقا قىستايدۇ .
رۇسۇللاھنىڭ پىل يىلى تۇغۇلىشىنىڭ شۇ ۋاقىتتىكى بارلىق ئۈستۈنلۈك ئىلىم ئىگىلىرىگە قارىتا بەزى ئالاھىدىلىك قىممەتلەرنى بىلدۈرىشى دائىرىسىدىدۇر . يەرشارى بويىچە ئاينىڭ يېرىلىشى ۋە شۇنىڭدەك قۇرئاندا بايان قىلىنغان سۈبھىلىك زامانى ، تاڭ ئېتىشتىكى زامانى ، كۈن چىقىش ۋە چاشگاھ ، پىشىن ، ئەسىر ۋاقىتلىرىنى ئالاھىدە تىلغا ئېلىشى ۋە شۇ ۋاقىتتا ئالاھىدە ئۆزگىرىشىلەرنىڭ بارلىققا كېلىشى مەيلى قۇرئاننى قايسى رەۋىشتە تۇتقا قىلىپ تەتقىقات قىلىۋاتقان ئىلىم ئىگىلىرىگە بولسۇن ، مەلۇم دەرىجىدە ئۇنىڭ ئىلىم ئاتا قىلىنىش ۋە تېخىمۇ پىكىر قىلىنىش سېستىمىسىنى قوزغۇتۇشنى مەقسەت قىلىدۇ ۋە شۇ بەندىلىرىگە ئۆز زامانىنى نەق تۇنۇشنى ، قۇرئاندىكى شۇ خىل يۆنىلىش ئىچىدە مېڭىشنى ، مەيلى قايسى قەۋم ئۇلارنى نېمىلەرنى دىسۇن ئۇلارغا پەرۋا قىلماسلىقنى تەكىتلەيدۇ . ئاللاھ ئەنە شۇ خىل قۇرئانى تاكتىكىسى بىلەن كىشىلەرنى ‹‹ مەككى ›› لىك قىممەتتە ئېلىپ ماڭىدۇ ۋە كىملەرگە رەھمەت قىلماقچى بولسا ئەنە شۇلارنىڭ ئارىسىدا قىلىدۇ . ئۇلارنىڭ شۇ خىل يىتەكلىنىشتىكى ھەقىقىەتلىكىنى ھىسسىي ۋە روھىيىەت جەھەتتىكى قەلبىدە مۇنتىزىم ۋە كۈچلۈك قىلىدۇ .

بىز مىللەتتە بۇندىن 102 يىلنىڭ ئالدىدا شەرىئەت ئەھكامىي تېخى بارلىققا كەلمىگەن ، ئۇ ۋاقىتلاردا قۇرئاننىڭ ئەنە شۇنىڭدەك زامانىي - ماكانىي قىممىتىنى تېپىش يولىدا ئىزدەنگۈچى ئالىملار ، دىنىي تەتقىقاتچىلار مەۋجۇت بولۇپ ، ئۇلارنىڭ قۇرئانى يىتەكلىنىش قىممىتى ئۇنىڭدىن ئىلگىركى بىر قانچە يۈز يىل ئىلگىرىدىن باشلىنىپ تەتقىق قىلىنغان ۋە ئۇيغۇر مىللىتىدىكى دىنىي قىممەت ئەنە شۇ خىل دەۋىرلىك يۆنىلىشتىن كۈچەيگەن ۋە كىيىن ئاللاھ ئەنە شۇ خىل ئالىملارنى بىرلىككە يىغىش بىلەن تەڭ ئورتاق ھاللاردا ئۆزلىرى يىتەكلىگەن ماقامغا قانداق قىلىپ باشقىلارنى يىتەكلەش قىممىتىنى تونۇش ئۈچۈن كۆپىنچىلىرى بىرلىككە كېلىشكەن . ئۇلارنىڭ بىرلىككە كېلىشى دەل قۇرئاندىكى زامان ۋە ماكاننى توغرا تاپقانلىقىدا بولغان . چۈنكى شەرىئەتنى بايان قىلغۇچى ، قۇرغۇچىلىرى ۋە شۇ بويىچە ‹‹ مەككى ›› گە چۈشۈپ ، شۇ خىل تېنچلىق دەۋىر قىلىشتىكى ئۆزلىرنى ۋە باشقىلارنى سېلىش ئارقىلىق لىنىيە قىلىپ مېڭىشتەك بىرلىككە كېلىدۇ ۋە بىر - بىرلىرىگە ياردەم قىلىشىدۇ . ئەگەر شۇنىڭدەك ھېكمەت كەلگەندىن كىيىن ‹‹ مەن باش بولىتىم ، ئەسلى مان شۇ ئورۇنغا ھەقلىق ئىدىم  دەپ ھەسەت قىلىشتەك ›› پايدا - مەنپەتنى دەپ ئۇلارغا قېتىلىش ، پايدا يەتمىسە ئۇلارغا ئاسىيلىق قىلىش ئۈستىدىكى ئالىملار ھەر قاچان مەۋجۇت بولۇپ كەلگەن . ئۇلار شۇ ماقامغا يەتمەكتە ياخشىغا ياماننى ئارلاشتۇرۇپ قويۇش بىلەن روھىيىتىنى ، نەپسىنى بۇلغىۋالغانلار بولۇپ ، بۇ خىل تالاش تارتىشلار ھامان بولۇنۇپ كەلگەن . ئۇلارنىڭ بۇ خىل ماقامنى ئىختىيار قىلىشى سەۋەبسىز ئەمەس ، ئەلۋەتتە !
ئاللاھ ئېيتىدۇ : ئۇلار ( شۇنىڭدەك يۇلتۇز ئىلمىسىگە ئىگە بولغان ۋە شەيئىلەرنى كۈزۈتۈشتە بولغان كىشىلەر - ئالىملار ) : ‹‹ ئاللاھ بىزنى ئوت يەپ كېتىدىغان بىر قۇربانلىق كەلتۈرمىگۈچە ھەقىقەتەن ھېچبىر پەيغەمبەرگە ئىمان كەلتۈرمەسلىككە بۇيرىدى ›› دېدى . ئېيتقىنكى ( يەنى ئاللاھ ئەنە شۇنىڭدەك ھەم ئىرادە قىلدىكى ، ئەسلى ھەم پۈتكىنىمۇ شۇكى ) ، ‹‹ سىلەرگە  ( يەنى قۇرئاندىكى شۇنىڭدەك زامان - ماكاننى بايان قىلىدىغان ، جىمى شەيئىلەرنىڭ روشەن بايان قىلىدىغان ) مۆجىزىلەر ۋە سىلەر ئېيتقان ( ئىلاھىي قۇۋۋىتىگە ئىگە ئوت ) مۆجىزە بىلەن ھەقىقەتەن نۇرغۇن پەيغەمبەر كەلدى ؛ ئەگەر سىلەر راستچىل بولساڭلار ، ئۇلارنى نېمىشقا ئۆلتۈردۈڭلار ؟ ›› ( 183 ) ئال ئىمران
رۇسۇللاھ بۇ توغرىسىدا ھەم سۆز قىلىپ : ‹‹ شەرىق تەرەپتىن بىر ئوت كۆتۈرۈلمىگۈچە قىيامەت قايىم بولمايدۇ ›› دېگەن . شۇنىڭدەك ، بۇ خىل دولقۇنى كۈچلەرنى ئالاھىدە تەتقىق قىلىش قۇرئاننىڭ ، مۇتەپەككۇر ئالىملارنىڭ چوقۇم ئىشلەشكە تىگىشلىك بۇرچى - خىزمىتىدۇر ! رۇسۇللاھمۇ ئۆز خىيالى ، گۇمانى بويىچە ئۇ - بۇ دىگەن ئەمەس ھەم ئۇ ئۇنداق دەيدىغانلاردىن ئەمەس . بەلكى مۇشىنىڭدەك تەرەپلەردىكى قىممەت ئۇنىڭغا بىلدۈرۈلگەچكە ئۇنىڭ نۇرغۇنلىغان بايانلىرى قۇرئاننىڭ قىسقىچە ۋە ئەڭ ئەجەللىك تەپسىرىنى ئۆز ئىچىگە ئالغان !
ئەنە شۇنىڭدەك بىر ۋاقىتلاردا ئۆزگىچە يېڭى بايانلار بارلىققا كەلتۈرىلىدۇ ۋە ئۆلۈكلەرنى ، قاراڭغۇدا قالغانلارنى ، دىن جەھەتتە ھېچ كۈچ مادارى بولمىغان ، ئەقىدىسى قۇرئان ھەدىستىن بۇرمىلىنىپ كەتكەن ، باشقا شەيئىلەرگە چوقۇنۇپ كەتكەن كىشىلەرنى يۇرۇقلۇققا ، تىرىلىككە چىقىرىش ئۈچۈن بىر يۈرۈش مەۋھۇم سىنىپىي دەرىسلىكى تۈزۈتىلىنىش قىلىنىدۇ ۋە ئاستا - ئاستا نەچچە يۈز يىللىق يۇلتۇر ئىلمىسىگە سىڭىشىپ كەتكەن ئەقىدىلىك كىشىلەرنى ، ئۇيقۇدىكىلەرنى ئويغۇتاي دېسىمۇ ئويغۇتۇپ قويالماي ، تاقىتىنىڭ يېتىشىچە ئىسلام دىنى بويىچە سۈننەتكە يىتەكلىگۈچى سەھىپىلەرنى تۈزۈش قىلىش ئارقىلىق تولىمۇ قىيىن بولغان ۋەزىپىنى ئۈستىگە ئېلىشقا مەجبۇر بولىدۇ . دىنسىز ، ئىلىمسىز كىشىلەر شۇ خىل قىممەتكە قارىتا يىتىملەر بولۇپ ، ئۇلارنى تۈزەش ۋە ئاندىن ئۇلار بىلەن ئارلىشىش ، شۇنىڭدىن كىيىن بىر قېرىنداش بولۇشتەك قىممەتتە قانچە كىشىلەر ئۆز تەرىپىگە ئۆتسە شۇنچە كىشىلەرگە ئۇلارنىڭ شۇ خىل رەۋىشتە ئامانىتىنى بېرىشتەك ئەڭ چوڭ ئامانەتكارلىق ئورنىنى ئالغاندۇر ! بۇ خىل ئامانەتنى جايىدا تەقسىم قىلىشتىكى قىيىنچىلىقلارنى كەينىمىزدىكى يۈز يىللىق تارىخىمىزنىڭ شۇنىڭدەك كىشىلەر توپلاشقان ، ئاساسلىقى ‹‹ ئەنتاكىيە ›› شەھىرىنى تېپىپ تۇرۇپ ئىچكىرلەپ تەتقىق قىلىش جەريانىدا بۇ خىل ئىلىم تېخىمۇ ئاشكارلانغۇسىدۇر ، يېيىلغۇسىدۇر !
پەيغەمبەرلەرنىڭ ۋارىسلىرى چوقۇم ئالاھىدە ئىمتىيازغا ئىگە بولىشى ، ھېچقانداق ئالىملارغا ئوخشىمايدىغان بولىشى ۋە ھەر قانداق مۇسىبەتلەرگە پەرۋا قىلماستىن كۈچلۈكلەردىن بولغان تۆگىلەر قاتارىدىن تۇرىشى ئۇلارنىڭ بىرسۈپىتىدۇر ! ئۇلارنىڭ بەزىلىرىگە سەھىپە كىتاب بېرىلگەن بولۇپ ، ئۇلار دىنىي قەدىمىنى ۋە زامانىي دەۋىرىنى قانداق تاماملاشتىكى قىممەتنى ئېچىپ چىقىش ۋە شۇ خىل يۆنىلىشتە بولىشى زۆرۈردۇر . ئەمما قاچانىكى ئاللاھ قايسى بىر يېڭىچە بايانلارنى بىر ۋاستە ئارقىلىق نازىل قىلسا ، ھامان ئۇلارغا قارشى بىر تۈركۈم ئاسىيلار بولىدۇ . ئۇلارنىڭ ئارىسىدا شۇ خىل قىممەتنى تۇنىغان ، ئەمما خۇددى ئادەم ئەلەيھىسسالامنىڭ چوڭ ئوغلىغا ئوخشاش ‹‹ ئاللاھ سېنىڭ قۇربانلىقىڭنى قۇبۇل قىلىپ مېنىڭكىنى قۇبۇل قىلمىدى . شۇنىڭ ئۈچۈن مەن سېنى ئۆلتۈرىمەن ›› دىگەنكى مەۋقەدە شۇ خىل ئىلىملەرگە پەسلەرنىڭ ، ھەسەتكە قۇل بولۇپ كەتكەنلەرنىڭ ئارلىشىپ قېلىشى بىلەن ھامان شۇنىڭدەك پاساتلار تارقاپ كەلگەن ۋە ئۇلارغا ئەگىشىپ چوشقىدىن بەتەر جاھىللىشىپ كەتكەن ، مەينەتلىشىپ كەتكەن پاسكىنىلار ئۇلارنىڭ دېپىغا ئۇسسۇلغا چۈشۈشكەن . ئاقىۋەتتە ئۇلار بىرلىكتتە دوزاخقا لايىقلىشىپ كەتكەن .
ئاللاھ ئېيتىدۇ : ئۇلار سېنى ( ئى كىتاب ۋە ھېكمەت ۋە شۇ خىل ئىمتىياز بىرىلگۈچى بەندە ) يالغانغا چىقارغان بولسا ( قايغۇرۇپ كەتمىگىن ) ، سەندىن ئىلگىرى ئۆتكەن ، مۆجىزىلەرنى ، ( ئىبراھىم ئەلەيھىسسالامغا ئوخشاش ، ئىنجىلغا ئوخشاش دىل ئارقىلىق ، تەتقىقات ئارقىلىق بېرىلگەن ساماۋىي ) كىتابلارنى ۋە نۇرلۇق كىتابنى ( ھەر خىل ۋەستىلەر ئارقىلىق ) ئېلىپ كەلگەن نۇرغۇن پەيغەمبەرلەرمۇ يالغانغا چىقىرىلغان ئىدى ( 184 ) ئال ئىمران

ئىلگىرىدن بۇيان شۇ خىل ئىلىملەرگە ، يۆنىلىشلەرگە ئەگەشكەن ۋە قارشى چىققان كىشىلەر بۇ خىل ماھىيەتلەرنى بىر - بىرىلىگە تەۋسىيە قىلىشقانمۇ ؟ ئۇنداق ئەمەس ، دىننى ئۇيۇنچۇق قىلىۋالغان ، دۇنيا تىرىكچىلىكىگە ئالدىنىپ كەتكەن ، ئاخىرەتتىن دۇنيالىقنى تىلەشكە ئۆتۈپ كەتكەن كىشىلەر ھامان ئاللاھنىڭ ھەق لىنىيەسىگە ئۆچ بولغان ۋە شۇ خىل يولدىكىلەرنىڭ بەزى ۋاقىتلاردىكى تۆۋەنچىلىكلىرىگە قاراپلا ھامان ئۇلارنى ياراتماي كەلگەن ۋە ئۇلارنىڭ يولىغا ئەگەشمەستىن تىكەنلەرنى چاچقان . ھەتتە ئىلگىرى ئۇلارغا ئەزىيەتلەرنى يەتكۈزگەن بولۇپ ، كىيىن ھەقىقەت ئاشكارا بولغاندىن كىيىمۇ ئاتتىن چۈشسىمۇ ئۈزەڭگىدىن چۈشمەي تۇرىۋېلىپ ھامان بۇزغۇنچىلىق قىلىشىپ كەلگەن .

شۇنىڭدەك ، ئۇيغۇرلارنىڭ تارىخىنى ئارقىغا ئۆرۈپ ئىزدىنىش قىلغاندا مۇشۇ يۈز يىل مابەينىدە شەرىئەت ئەھكامىي ھەقىقىي رەۋىشتە بارلىققا كەلگەن ۋە گەرچە نادان بولسىمۇ ، ئۇيغۇدا بولسىمۇ يەنىلا مۆئمىن ئاتىلىپ كەلگەن . ئۇلارغا قارشى كۈچلەر ھامان كاپىر ئاتىلىپ كەلگەن . ئۇلارنىڭ ئارىسىغا كىرىۋېلىپ كۇفرىلىقنى ئاينىتقۇچىلار مۇناپىقلار بولۇپ ، ھامان تۈرلۈك تالاپەتكەرگە ئۇچراپ كەلگەن ۋە مۆئمىنلەرگە زىيانداش بولۇپ كەلگەن . بەزى ئۆزىنى دانىشمەن ، ئالىم ئاتىۋالغانلار ئەھلى ئىش ئىگىلىرىگە قارشى كۈچلەردە پاساتچى بولۇپ نەپسىگە ئەگەشكەن ھاللاردا ھامان شەرىئەت بار زېمىندا بۇزغۇنچى بولۇپ كەلگەن ۋە ئۇلارنىڭ ھىيلە - مىكرى پەقەت ‹‹ مەككى ›› دىن ئايرىلغان قويلارنىلا يەپ نەپسىنى باسۇرغان . يەنە بەزى ئەگرىلىكى بار يول بولغان تەقدىردىمۇ ، ئۇلارمۇ بىر بۆلۈك كىشىلەرنىڭ تاقىتى يەتمەيدىغان ئىشلارغا بەزى كىشىلەرنى قېتىپ دىندا ھاردۇرۇپ قويۇش ، شۇ ئارقىلىق دىلى قارداپ دىندىن يېنىۋېلىش ، ئالدىدا ئېيتقان ئىمانىدىن يېنىۋېلىشتەك ھالاكەتكە قىستاپ قويۇش بىلەن جەمىيەتتە يامان كۈچلەرنى ئاينىتىشقا سەۋەبچى بولۇپ كەلگەن .

بۇ يۈز يىل ئىلگىركى ۋەزىيەتلەردە شەرىئەت قورغانى يوق ، ئەمما يۇلتۇز ئىلمىسى كەڭ تارقالغان بولۇپ ، قۇياشقا ، قۇياشتىن ئىلگىرى ئايغا سەجدە ‹ يۈزلىنىش ›› قىلىشتا ئاۋال يۇلتۇز لارغا چوقۇنغان ئىدى .
جىمى ھەمدۇسانا ئەنە شۇ ھەمدۇ ۋە سانالارنىڭ ئەسلى پادىشاھى ، ئەسلى ئىلھام قىلغۇچىسى ، بىلدۈرگۈچىسى ، ئىگىسى بولغان ئاللاھقا خاستۇركى ، ئەنە شۇ يۈز يىللىق مابەينىدىكى ئىمتىياز ئىلگىركى يۇلتۇز ئىلمىسىگە كىرىشكەن ۋە قۇرغانلارنىڭ نەتىجىسىدىن بولغاندۇر ، ئەنە شۇ نەتىجىنىڭ ئاخىرقى بېكىتى ، ئاخىرقى جەۋھىرىدىكى مەۋقە شەرىئەتكە ئېلىپ چىققاندۇر . ئاللاھ بۇنى دەلىل قىلىپ كۆرسىتىش ئۈچۈن بۇلانى ياراتقاندۇر . يامغۇر ھەر يەرگە ياغقۇسىدۇر . ئاللاھ ئۇنى سىڭدۈرۈپ خالىغان يەردىن ئۇنى توپلاپ بۇلاقنى ئىختىيار قىلغۇچىدۇر . بۇلاق مىسال ئادەملەردۇركى ، ئۆز ۋاقتىدا ئاللاھ ئادەم ئەليھىسسالامنى ئەنە شۇنىڭدەك بىر يۈرۈش شەيئىلەرنى يارىتىپ بولغاندىن كيىن ئۇنىڭ ناملىرىنى ئۇنىڭغا بىلدۈرگەن ۋە پەرىشتىلەرگە ئۇنى شۇ خىل يېڭىچە ئىلىملەرنى ئۆگىنىشكە بۇيرىغان . شۇنىڭدەك ، مەلۇم بىر يۈكسىلىشتىن كىيىن شۇ يۈكسىلىنىشنىڭ توپلانمىسى بارلىققا كەلتۈرۈلگۈسىدۇر !
شۇڭا ئاللاھ بۇ ۋاقىتتا ‹‹ ئادەم ›› لىرىنى مۇكەممەل يارىتىپ بولغاندىن كىيىن ئۇنىڭغا يۈزلىنىشتىكى سەجدە قىلىشقا بۇيرۇيدۇ .

داۋامىي بار !


سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

ۋاقىتنىڭمۇ سورى

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 38374
يازما سانى: 84
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 946
تۆھپە نۇمۇرى: 100
توردا: 1124 سائەت
تىزىم: 2011-4-22
ئاخىرقى: 2012-5-31
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-5 07:32:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
1elkelem يوللىغان ۋاقتى  2012-5-5 04:01 PM
قۇرىغارنىڭ كونۇپكا باسقان قوللىرىدىن ئىپار ۋە كافۇر ھ ...

ھەي سىز كۆزنەكىنىڭ ئىنكاسىلىرىنى،باشتىن-ئاخىر ئوقۇپمۇ باقتىڭىزمۇ؟ئۇنىڭ ئىنكاسىلىرى«مەلەڭ»بولسا،سىز ئاتلاپلا ئۈتۈپ كەتىسىڭىز بۇلىدۇغۇ،«مەلەڭ»ئىنكاسىنى ئۈزىڭىز يېزىپسىز مانا.سىز ياقتۇرمىغان بىلەن ،مەن ياقتۇرىمەن.مەندەكلەر ياقتۇرىدۇ،تېخى ئىز قوغلاپ،ساقلاپ تۇرۇپ ئوقۇۋاتىمەن.ھارمىغايسىز كۆزنەك..................گەرچە ھازىرغىچە ئوقۇپ،چوڭقۇر بولمىسمۇ،گۇڭگا بىر تەسىراتقا ئىگە بولدۇم.ئەمما سىزنىڭ يازمىلىرىڭىزنىڭ ئاددى بۇلۇشىنى شۇنچە ئۈمىد قىلساممۇ،ئەمما دىنى بىلىملەرگە كەلگەندە،تېخى ئاددى ئىنكاسلىرىڭىزنى كۈرۈپ باقىمدىم.بىركۈنلەردە مەنمۇ ھەقىقي چۈشىنىش شەرىپىگە ئىگە بولۇپ قالارمەن..................... ھارماڭ كۆزنەك

دۇنيادا پەقەت:مەرت باينىڭ بايلىقى بىلەن سېخى ئالىمنىڭ بىلىمىگىلا ھەسەت قىلىشقا بۇلىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76939
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 136
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 26 سائەت
تىزىم: 2012-3-4
ئاخىرقى: 2012-6-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-5-5 10:07:42 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي بۇرادەر سىزنىڭ كۆزنەكنىڭ چۈشۈنۈكسىز بايانلىرىنى چۈشەنمەي تۇرۇپ ئىز قوغلاپ ئوقوشىڭىز ئۆزىڭىزنىڭ ئىشى، ئەمما كۆزنەكنىڭ نىمە سۇئال سورالسا شۇنىڭغا ئىنىق، چۈشۈنۈشلۈك دەل جاۋاپ بىرىش ئورنىغا تاغدىن سورىسا باغدىن دەلىل كەلتۈرۈپ يازغان ئىنكاسلىرى ماۋۇ قۇرىغۇر بۇرادىرىمىزنىڭ ئېسىل تىمىسى ئاستىغا كىرىۋالمىسا دەيمەن. سىز كۆزنەكنىڭ يازغانلىرىنى چۈشۈنىشىڭىز ئۈچۈن سىزگىمۇ ئۇنىڭغا كەلگەنگە ئوخشاش ۋەھى كېلىشى كىرەك بولمىسا مەڭگۈ چۈشۈنەلمەيسىز، چۈنكى كۆزنەكنىڭ سۆزى بويىچە ئۇنىڭغا باشقا ھىچقانداق بەندىلەرگە بىرىلمىگەن ئىلىم بىرىلگەن.ئۇنىڭ يۇقارقى بايانىنى ئوقودىڭىمىزمۇ؟

«قۇرئاننى تەتقىق قىلىشتا ئەنە شۇ يەتتە ئېلمىنت قىممىتىنى تەڭ ئېلىپ چىقىشقا توغرا كېلىدۇ . مەن پەقەت بۇ يەردە ئۇنىڭ خەلىوىلىك قىممىتىنى بايان قىلدىم . چۈنكى ماڭا شۇ ئىلىم بىرىلگەن . باشقىلار ئۇنىڭ ۋە باشقا تەرەپلىرىنى ئاشكارا قىلىدۇ ، مەگەر ئۇلارشۇ شۇ خىل ئىلىم ئېلمىنتى بىرىلگەن ھالىتىدە !!!
رەھمەت !!!»

ئەڭ ياخشىسى مېنىڭ ئىنكاسىمغا ئىنكاس قايتۇرۇپ ئىنكاسىمنى باھالايمەن  دەپ ئاۋارە بولماي يەنىلا كۆزنەك ئاكىڭىزغا بىرىلگەن «ئالاھىدە ئىلىم»گە نەزىرىڭىزنى ئاغدۇرۇڭ، قانداق قېرىندىشىم ؟

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش