قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: سىزىم

مائارىپ نازارىتىگە يەنە بىر ئۇچۇق خەت

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

3

تېما

3

دوست

1104

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   10.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9618
يازما سانى: 40
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 90
تۆھپە : 288
توردىكى ۋاقتى: 56
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-18 03:02:43 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جەنۇبى شىنجاڭنىڭ كۆپ قىسىم جايلىرىدا يېزىلىق مائارىپ ئىشخانىلىرى ئەمەلدىن قالدۇرۇلدى،لېكىن ئىنتايىن تەتۈر بىر سىياسەت يولغا قۇيۇلۇپ،يېزا تەۋەسىدىكى بارلىق مەكتەپلەر چۇقۇم مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ باشقۇرۇشىدا بۇلىدۇ دىيىلىپ،مائارىپ ئۈچۈن جان كۆيدۈرۈپ ئىشلەۋاتقان كەنت مەكتەپ مۇدىرلىرى ۋە ئۇقۇتقۇچىلىرىنىڭ جان كۆيدۈرۈپ ئىشلەۋاتقان خىزمەتلىرى مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپتىكى ئاتالمىش ئۇقۇتۇش خىزمىتىدىن خەۋەرسىز،پەقەت يىىغىنغا قاتنىشىشىنى ۋە ھەيۋە قىلىشىنى،خوشامەتچىلەرنى يېنىغا تارتىشنى كەسىپ قىلۋالغان ئىقتىدارسىز مەكتەپ مۇدىرلىرى،ھەپتىدە بىر سائەتمۇ ئۇقۇتۇش بىلەن شۇغۇللانمايدىغان ئىشچىلار ئۇيۇشما رەئىسى،يەنە ئاللىقانداقتۇر كىملەرنىڭ چەكىلىمىسىگە ئۇچراپ خىزمەتنى ھەقىقى ئىشلەش،ئۈنۈم يارىتىشقا زور دەرىجىدە توسالغۇ بولماقتا.
ئاددەتتە بىر كەنت مەكتەپ مۇدىرىنى ئېلىپ ئېيىتساق ئۇ كەنت مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ۋەزىپىسى ئۆزىنىڭ مەكتىپى(50پىرسەنت) ۋە باشقا تۈرلۈك«ئۇرۇنلۇق چىقىم»لارنىڭ تالونلىرىغا ئىمزا قۇيۇش،مەركىزى مەكتەپنىڭ يىغىنىغا قاتنىشىش قاتارلىقلار بىلەن چەكلىنىپ مەكتەپ مۇدىرلىق رولىنى يوقىتىش ھالىتىدە تۇرۋاتىدۇ.ھەتتا مەلۇم يېزىدا مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئۇقۇتقۇچىسى كەنت مەكتەپ مۇدىرى بىلەن تەڭ دىگەن گەپ پەيدا بولغان.نەتىجىدە كەنت مەكتەپ مۇدىرى ھەتتا مەكتىپىدىكى مەلۇم بىر ئۇقۇتقۇچى خىزمەت تۈزۈمى ۋە ئۇقۇتۇشنى باشقۇرۇش تۈزۈملىرىگە ئېغىر خىلاپلىق قىلسىمۇ ئۇنى جازالاشتا ئىككىلىنىدىغان(ئەگەر جازالاش قارارى چىقارسا جازالانغان شۇ ئۇقۇتقۇچى مەركىزى مەكتەپ مۇدىرىنى ئىشەك سۈيدۈكى ھاراق،ئۈلۈك تۇخۇ قۇرۇمىسى بىلەن مىھمان قىلسا بۇ قارارنامىنىڭ رولى بولمايدۇ).كەنت مەكتەپ مۇدىرى ئۆز مەكتىپىنىڭ شارائىتى ئەخلەتخانىدىن پەرقلەنمىسە ئامال قىلالمايدۇكى مەكتەپ ئىقىتسادىنى مەركىزى مەكتەپ ۋە شۇ يېزا تەۋەسىدىكى«ياغلىق قاپاق نامدار مەكتەپلەر(مەركىزى مەكتەپ مۇدىرى بىلەن مۇناسىۋىتى يېقىن ياكى تۇغقاندارچىلىق بار مەكتەپلەرنىڭ مۇدىرلىرى باشقۇرۋاتقان مەكتەپ)نىڭ ئالدىن تەرەققى قىلىشى ئۈچۈن ۋە ياكى كۈتۋېلىش خىراجىتى ئۈچۈن خەجلىنىپ ئاللىقانداقتۇر تەييارلانغان  چىقىم تالونلىرىغا ئىمزا قويالايدۇ(قويماي مۇمكىن ئەمەس).
كەنت مەكتەپ ئۇقۇتقۇچىسى ئۆزىنىڭ بىر يېڭى ئۇقۇتۇش ئۇسۇلىنى يولغا قۇيۇش جەريانىدا مەركىزى مەكتەپتىكى ئاتالمىش«مۇتەخەسسىلەر»نىڭ بىر ئېغىز«كۆرسەتمىسى»بىلەن تاشلاپ قويىدىغان ماشىنىلاشقان ئادەملەرگە ئايلىنىپ قالماقتا.
مائارىپ ئىشخانىلىرى قايتۇرۇلغان بىلەن ھازىرقى يېزا مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپلىرىدە«7.5سائەت كومپيۇتېردا تور ئۇيۇنلىرى ۋە باشقا ئىشلارنى قىلىپ،0.5سائەت (خوشياقسا)ئىشلەپ قويىدىغان ماڭقۇرت بەگزادىلەر»ئۇقۇتۇشقا بىر سائەت چۈكۈپ باقماي تۇرۇپ،ھەر مەۋسۈم بېشىدا يىتەكچىلىك قىلىپ،بايقالغان مەسىللەرنى ۋاقتىدا تۈزىتىشكە ياردەم قىلىشنى ئويلىماستىن مەۋسۈم ئاخىرىدا كونسىپىكلەر تۈزۈلۈپ بولغان ۋاقىتتا،تۈزۈلۈپ بولغان كونسىپىكلەردىن مەسىلە تېپىشنى مەقسەد قىلىپ ئاللىقانداقتۇر مەقسەدلەر بىلەن تەكشۈرۈشكە چىقىدىغان ..........،پىتنە پاسات تارقىتىپ كەنت مەكتەپ رەھبەرلىكى بىلەن ئۇقۇتقۇچىلار ئارىسىدا زىددىيەت پەيدا قىلىشقا ئۇرۇندىغان ئەھۋاللارمۇ خېلى ئېغىر.
بىر مەكتەپكە بىر يىلدا 200مىڭ يۈەن خىراجەت چۈشسە كەنت مەكتەپ مۇدىرى بۇنى پەقەت مەكتەپنىڭ تازىلىق سايمانلىرى ۋە بور،كونسىپىك قاتارلىقلارنى تەييارلاشقا ئىشلىتەلەيدۇ، ئېشىپ قالغان خىراجەت قالسا مەركىزى مەكتەپ ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسى خادىملىرىنىڭ كوماندىروپكىسى،مائارىپ باش ياچېيكىسى(بۇرۇنقى مائارىپ ئىشخانىسى)نىڭ 366كۈن ئارام ئالمايدىغان،مەخسۇس مەركىزى مەكتەپ مۇدىر،شۇجىسىنىڭ خۇسۇسى ماشىنىسىغا ئايلىنىپ قالغان «ئەجدىرھا»نىڭ رېمونت ۋە ماي چىقىملىرىنى شۇنداقلا مەركىزى مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ مىېھماندارچىلىق كۈتۋېلىش چىقىملىرىنى كۆتىرىشكە تەييار.(ئەمەليەتتە بۇ «ئەجدىھا»نىڭ مەكتەپلەرنىڭ ئۇقۇتۇشى ئۈچۈن رولى يوق).
يېقىنقى بىر قانچە يىللاردىن بۇيان مائارىپ تەكشى تەرەققىياتى خىزمىتى باشلىنىپ،مەكتەپلەرنىڭ قاتتىق دېتال،ئۇل مۇئەسسەسە خىزمىتى چىڭ تۇتۇلۇپ،كەنت مەكتەپلىرىمۇ قەۋەتلىك ئۇقۇتۇش بىناسى بەرپا قىلىنىش خىزمىتى باشلىنىپ ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ خىزمەت شارائىتى ياخشىلىنۋاتىدۇ،ئەمما شۇ باش ئۇرۇندىكى «پوق قورساق»مەركىزى مەكتەپ مۇدىرىنىڭ مەسئۇليەتسىزلىكى بىلەن تەكشى تەرەققىيات تاشلىنىپ قېلىپ،«يەككە تەرەققىيات،ئالدىنئالا تەرەققىيات،كۆڭلى يېقىنلارنى تەرەققى قىلدۇرۇش»شەكىللەندى.
بىر قانچە يىللار بۇرۇن دەرس ئۆزلەشتۈرۈشى %89چىققان بىر ئۇقۇتقۇچى %90دىن كەملىگەن بىر پىرسەنت ئۈچۈن ئاھ ئۇرسا،ھازىر ئاتالمىش مەركىزى مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ ئەمەل ساقلاش كويىغا كىرىۋېلىشى،كەنت مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ مالىيە ۋە تەدبىر بەلگىلەش ھوقۇقىنىڭ بولماسلىقى تۈپەيلىدىن دەرس ئۆزلەشتۈرۈشى 0بولغان ئۇقۇتقۇچىلاردىمۇ قاقاقلاپ كۈلۈش ھالىتى شەكىللەندى.
دىمەك مائارىپ نازارىتى چۇقۇم يۇمىلاق تامغىسى بار مەكتەپلەرنىڭ ھەممىسىنى ئىتراپ قىلىشى،مەكتەپ ئۇقۇتۇش خىزمىتىگە مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزىسى ئۆزى مەسئۇل بۇلالايدىغان،مائارىپ ئىدارىلىرى نازارەتچىلىك قىلالايدىغان ،مەكتەپ مالىيەسىنى مەكتەپ مۇدىرى ئۇقۇتۇش ۋە مەكتەپ شارائىتى ئۈچۈن پىلانلاپ ئىشلىتەلەيدىغان ۋەزىيەتنى بارلىققا كەلتۈرۈشى،ھەر بىر يېزىدا چۇقۇم ئاددەتتىكى مائارىپ ۋە چوڭلار مائارىپ خىزمىتىنى ئىشلەش ئىقتىدارى بار،ھەقىقى ئىشلەيدىغان يۇقىرى ساپالىق مەسئۇل خادىملارنى بېكىتىشنى تۈزۈملەشتۈرۈپ،«جان باقتى»لارنىڭ سانىنى ئازايتىپ،ئۇقۇتقۇچى دىگەن نامغا ئىگە بولغانلارنىڭ كۆپ قىسىمىنى ئەڭ زور دەرىجىدە ئۇقۇتۇشنىڭ ئالدىنقى سېپىدە ئۇقۇتۇش بىلەن شۇغۇللاندۇرۇش مىخانىزىمى بەرپا قىلغۇزۇشى شۇ ئارقىلىق مائارىپ ئارقىلىق دۆلەت ۋە مىللەتنى گۈللەندۈرۈشنى ھەقىقى ئىشقا ئاشۇرۇشنى ئۈمىد قىلىمىز.

uyghur

22

تېما

2

دوست

6115

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   22.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4471
يازما سانى: 243
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1283
تۆھپە : 1005
توردىكى ۋاقتى: 204
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-18 12:40:07 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 34قەۋەتتىكى narqukدە2012-08-16 19:45يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ۋاي ئاكىلار،ئۇكىلار- ھازىر مائارىپ ئىدارىسى راستىنلا تاقالمىسا بولمايدىغانمۇ يەرگە كېلىپ قالدى. لېكىن مەكتەپلەردىمۇ  مائارىپ ئىدارىسىدا بار ئىشخانىلاردىن بىر ئىككىنى ھېسابقا ئالمىغاندا قالغان ئىشخانىلارنىڭ ھەممىسىنى مەكتەپلەردە تەسىس قىلىپ بولدى. بىر مەكتەپتە ئادەتتە بىر شۇجى، باش مەكتەپ مودىرى، ئىككى مۇئاۋىن مودىر ، بىرئىلمىي مودىر بولسا يېتىپ ئاشاتتى.(بوپتۇ ئەخلاق تەربىيە مودىرىنىمۇبولمىسا بولمايدۇ  دەيلى)لېكىن ھازىر ھەر بىر بۆلۈمدە بىردىن بۆلۈم باشلىقى، ئىككى-ئۈچتىن مۇئاۋىن بۆلۈم باشلىقى، ھەر بىر مۇئاۋىن بۆلۈم باشلىقىغا كەم دېگەندە بىرىن ، جىق دېگەندە ئىككىدىن ئەزا تولۇقلاپ ئىشلىمىسە بولمايدىغان ئەھۋالمۇ كېلىپ چىقىۋاتىدۇ.(بىز بۇنى قاۋاقخانىمۇ دەۋالدۇق، ئەزالىرىنى..... دەۋالدۇق ) ھەر قايسى بۆلۈم باشلىقلىرىنىڭغۇ دەرس مىقتارىنى ئاز دەيلى، بۆلۈم ئەزالىرىنىڭمۇ دەرسى ئاز. ئۇلارنىڭ خىزمەت مىقدارىنى بىز ئۆستىمىزگە ئېلىپ ئىشلىسەك نۇمۇس قىلماي ؛-ئوقۇتقۇچى كەم ئەمەس ئارتۇق، ئوقۇتقۇچى تولۇقلىمىساقمۇ بولىدۇ . دەپ يۇقۇرىدىن كەلگەنلەرگە ئىنكاس بېرىپ يولغا سېلىۋاتقان. قىسقارتقاندا مەكتىپىمىزدە 250 ئەتراپىدا ئوقۇتقۇچى -ئىشچى خىزمەتچى ،3500 دىن ئارتۇق ئوقۇتقۇچى بار. بۇنىڭ ئىچىدە 235 رەسمىي دەرسكە كىرىدۇ. بۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچىدە 50 نەپەرگە ئارتۇقى ئۆزىنى ئاتالمىش ئوتتۇرا قاتلام كادىرى ھېسابلايدۇ.قانداق، راستىنلا مائارىپ ئىدارىسى مەكتەپكە كۆچۈپ كەپتىمۇ؟  

ئالتە ئۆچكىگە يەتتە تاكا دىگەن شۇ دە.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

111

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   37%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9623
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 25
تۆھپە : 17
توردىكى ۋاقتى: 52
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-4
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-18 13:20:36 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 17قەۋەتتىكى abdunebijanدە2012-08-15 22:36يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :



      بىر باشلانغۇچ مەكتەپ مۇدىرى ئىكەنسىز ...لىكىن  يازمىڭىز    چالا ساۋات ئادەمنىڭ يازمىسى   بۇلۇپ قاپتۇ..........يازمىڭىزنى ئۇقۇپ   كۆڭلۈم  يېرىم بولۇپ  قالدى .سىزگە تەكلىۋىم ياخشىسى ۋاقتىدا  مۇدىرلىقتىن  ئىستىپا  بېرىۋېتىڭ........

دېگىنىڭىزمۇ توغرا لېكىن بۇ مەكتەپ مۇدىرى ھەر ھالدا راستچىل ئىنسابلىق مۇدىركەن ئۇنى ئىستپا بەرگۈزۋەتسىڭىز، ئورنىغا مەكتەپتكى خانىملارنىڭ ئۆيىدە نىمىش بولاپ كىتەمدىكى دەپ ئىشىك باقىدىغان دەللالدىن بىرنى سايلاپ قويىدۇ، راستىنلا مائارىپ جەنۇبىي شىنجاڭدا باشقىچە، پەيزىۋاتتا تېخمۇ باشقىچە

0

تېما

0

دوست

111

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   37%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9623
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 25
تۆھپە : 17
توردىكى ۋاقتى: 52
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-4
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-18 13:30:31 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇ خەتنى مائارىپ نازارىتىدىكى باشلىقلار كۆرەرمۇ بىر نەرسە دېيەلەرمۇ؟ ھەي ئىشەنگۈم كەلمەيدۇ. بۇنداق ئەرز شىكايەت ئىيتىش بۆرىنىڭ قوزىچاقلاردىن پىكىر ئالغان ھېكايىسىگە ئوخشاپ قالامدۇ قانداق، راستلا نۇرغۇن جەھەتلەردىن مائارىپ جەھەتتىنلا ئەمەس باشقا جەھەتلەردىنمۇ ئاشۇرۋىتىپ بارىدۇ جۇما ھەي.... بىز بى توپلاڭچى خەلق ئەمەس، ۋاقتىدا قويۇلغان تەكلىپ پىكىرلەرنى بەرسەك ھەل قىلىسا ياكى جاۋابىنى بەرسە بولمامدۇ، پىكىر تەلەپنى بۇنداق سۇنسا ئاڭلىمىسا، لوزۇنكا كۆتۈرۈپ ئىگە بولۇڭلار دېسە  تېرورچى بوپ قالسا ... راستىنلا بىزنىڭ تەكلىپ پىكىرلىرىمىزنى ئاڭلايدىغان بىر يەر بولغان بولسا ئىدى... ياكى مەركەزنىڭ بىۋاستە قوبۇلخانىسى دىگەندەك ، سىياسەت شىنجاڭغا كەلگەندىلا  بەزەنلىرىگە پۇت قول،قۇلاقلار ئۆسۈپ چىقىدۇ.

0

تېما

0

دوست

5

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   1.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9652
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 3
توردىكى ۋاقتى: 0
سائەت
ئاخىرقى: 2012-8-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 12:42:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قارىغاندا  سىز  مەكتەپ مۇدىرى كەنسىز دە .  ئادەتتە مالىملا مائاشى بىلەن بىر ئاينى ئاران چىقىرالايدۇ.مەن بىر مەكتەپ مۇدىرنى  تۇنۇيمەن . ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ  مائاشىنى  ئۈزىنىنىڭ  كارىغا  يوقىلاڭ بانا سەۋەپلەر بىلەن ئۇرىۋالىدۇ.شۇنداق قىلىپ 270مىڭ يۇئەنلىك  ماشىىنا سېتىۋالدى . ئۇنىڭ پۇلى زادى نەدىن كەلگەن . مائاشى شۇنداق يۇقۇرمىدۇ.

pakat rabimizla bizga hidayat

12

تېما

13

دوست

6035

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   20.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9586
يازما سانى: 357
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1071
تۆھپە : 1104
توردىكى ۋاقتى: 242
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 13:14:21 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 38قەۋەتتىكى mosapirدە2012-08-17 16:09يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
 ھەر قايسى يېزىلاردىكى مائارىپ ئىشخانىلىرى دېگىنىمىز -  مائارىپ سېپىگە ئارقا ئىشىك ،ئالدى ئىشىكلەردىكى پايدىلىق تۈشۈكچىلەردىن  ئاتالمىش ئوقۇتقۇچى  بولۇپ  كرىۋالغان بۇ    بىر قىسىم نامى ئوقۇتقۇچى، ئەمەلىيەتتە  مائارىپ داش قازىنىدىن سېمىز بېلىقلارنى سۈزۈپ،كۈن ئايان مۇئاش بۇيان قىلىدىغانلارنىڭ ۋاقىت ئۆتكۈزىدىغان سورۇنىدىن باشقا نەرسە ئەمەس.يەنە كېلىپ شۇ مائارىپ ئىشخانىلىرىنىڭ مودىر ،ئىش باشقۇرغۇچىلىرىنىڭ قۇرسىقىدا ئىلىم دېگەن نەرسە بولسىچۇ؟! ئېسىت !؟غىچلا تەخسىكەشلىك،داسقانچىلىق ،خۇشامەت... لەر بىلەن مودىر ،گەنسى بولىۋالغانلار.شۇڭىلاشقا مەكتەبلەردىكى  ئوقۇ-ئوقۇتۇشنىڭ 1-سېپىدە ئىشلەۋاتقان تايانچى ئوقۇتقۇچىلار ،يېزا مائارىپ ئىشخانىسىدىكى بۇ قۇرساق باقتىلارنى ئانچە كۆزگە ئېلىپ كەتمەيدۇ.
شۇڭىلاشقا يېزا مائارىپ ئىشخانىلىرىنى جىددى ئەمەلدىن قالدۇرۇپ،مۇنداق جان باقتى مودىر ۋە گەنسىلەرنى  كېچىلىرى مەكتەب بېقىش ئىشىغا ئورۇنلاشتۇرسىمۇ تامامەن بولۋىرىدۇ. بۇ  نۆۋەتتىكى مائارىپ ۋە زىيىتىنىڭ  جىددى تەقەززاسى.   

ئەكىلە  قولۇڭنى  بۇرادەر،،،،خۇدايىم  ،،،،،تازا ناۋاتتەك  بىر  گەپ  قىپسەن،،،

pakat rabimizla bizga hidayat

12

تېما

13

دوست

6035

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   20.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9586
يازما سانى: 357
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1071
تۆھپە : 1104
توردىكى ۋاقتى: 242
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 13:20:26 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 44قەۋەتتىكى talba612دە2012-08-19 12:42يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
   قارىغاندا  سىز  مەكتەپ مۇدىرى كەنسىز دە .  ئادەتتە مالىملا مائاشى بىلەن بىر ئاينى ئاران چىقىرالايدۇ.مەن بىر مەكتەپ مۇدىرنى  تۇنۇيمەن . ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ  مائاشىنى  ئۈزىنىنىڭ  كارىغا  يوقىلاڭ بانا سەۋەپلەر بىلەن ئۇرىۋالىدۇ.شۇنداق قىلىپ 270مىڭ يۇئەنلىك  ماشىىنا سېتىۋالدى . ئۇنىڭ پۇلى زادى نەدىن كەلگەن . مائاشى شۇنداق يۇقۇرمىدۇ.  

بەلكىم   <<لاتارىيەدىن چىققانمۇ  >>ئۇنچىۋالا  كوپ  پۇل،،،،

pakat rabimizla bizga hidayat

12

تېما

13

دوست

6035

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   20.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9586
يازما سانى: 357
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1071
تۆھپە : 1104
توردىكى ۋاقتى: 242
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 13:31:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 33قەۋەتتىكى weliدە2012-08-16 19:34يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
بۇ قاباھەتلەرنىڭ گىپىنى قىلساق دەرت جىق جۇمۇ!!....
بىزنىڭ ماۋۇ ئەزىزانە قەشقەرنىڭ ناھىيە شەھەرلىرىدە ساقال - بۇرۇتلىرىمىزنى چۈشۈرۈپ باش كىيىملىرىمىز بىلەن خوشلىشىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ باش كىيىم، ئىشتان - كۆينەكلىرىنى سالدۇرالماي يۇرسەك، ماۋۇ رامىزان ئايلىرىدىكى تاراۋۇدا مەسچىتلەردە «كالاچ ساناش» پائالىيەتلىرى قانات يىيىپ بىزنىڭ «داۋاملىق خىزمەت قىلىش» ىمىزنى (بۇنىڭدىن باش تارتقانغا خىزمەت يوقمىش ) كاپالەتلەندۈرىۋاتىمىز.  

مۇشۇنداق  ئىشلار  تۇپەيلىدىن،،بىر  قىسىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  زىھنى  قۇۋىتى  چەكسىز  قوراپ  كىتىپ  <<يۇرىكىنى     ۋا  >> تۇتىۋالدى  ھازىر، ..لىكىن مەن  ئايالىم  بىچارىگە  راستىنلا   ئەمدى  قايتىدىن  كوڭۇل  بۇلۇشكە  ،ئۇنىڭ  دىل  يارىسىغا  كۇڭۇل  بولۇشكە  باشلىدىم،،،   مىنى  شۇنچە  ئىنتىزار  قىلغان  قاپقار   جادۇ  كۇزلەرگە،  يۇقىرى  گىرادۇسلۇق  كۇز  ئەينەك  سەپلەنگەن،،،غۇچىدەك  نازۇك  قامەتلىرى  دۇمچىيىشكە  تەرەققى  قىلغان ،30ياشلاردىن  ئازراقلا  ئاشقان  بولسىمۇ،چىكە  چاچلىرىنىڭ  تىگىدىن  كۇرۇنۇپ  قىلىۋاتقان ئاق  ئارىلىغان  چاچلار،،،،كوز  ئەتىراپىلىرىغا  سۇسۇ  قورۇقلار  ياماشقان  بۇ   <<سۇپەتلىك  مۇماي>> راستىنلا  مىنىڭ  ئايالىم  ئىدى،،،ئۇنىڭ  بىلەن  بىللە  ئالى  مەكتەپتە  ئوقۇپ  باشقا  كەسىپتە  ئىشلىگەن  ئاياللار  بولسا  ئايالىمنىڭ  3-سىڭلىسىدىنمۇ  كىچىك  كورۇنەتتى،،،،
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )