قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: سانغۇن-1

روھ توغرۇلۇق مۇھاكىمە قىلىشنىڭ ئەھمىيتى بارمۇ؟

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

1

دوست

1881

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   88.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28269
يازما سانى: 162
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 558
توردىكى ۋاقتى: 94
سائەت
ئاخىرقى: 2014-11-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 00:09:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
خالىس يوللىغان ۋاقتى  2014-9-29 23:13
سىز روھنى ئاڭ دەپسىز .ئاڭ دىگەن نىمۇ سىز بۇنى بىلەمسىز.  ...

روھ ھەرقانداق جانلىقتا بولۇدۇ،ئۆسۈملۈكتىمۇ بولۇدۇ. ئاڭ بولسا ھايۋاندا ھەم ئادەمدە بولۇدۇ. تەفەككۇر پەقەت ئادەمدە بولۇدۇ. بۇ تېمىدا بۇلارنى ئارلاشتۇرۋىتىپ ھەممىسىنى «ئاڭ» دەپتۇ

0

تېما

1

دوست

451

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   75.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  31400
يازما سانى: 16
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 130
توردىكى ۋاقتى: 23
سائەت
ئاخىرقى: 2014-12-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 00:10:22 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قارىغاندا تورداشلارنىڭ ئىنكاسىغا قارىسام سىز روھنى ئاڭ دەپسىز  
راس شۇنداق دېدىڭىزما مەن تېمىڭىزنى تۇزۇك ئوقۇمۇدۇم

ئەگەر شۇنداق دېگەن بولسىڭىز باكلا خاتالاشقان بۇلىسىز  مۇشۇ دىننى ئىنكار قىلغان تەڭرىنى ئىنكار قىلىدىغان ئادەملەرلا روھنى يوققا چىقىرىش ئۇچۇن  ياكى باشقا بىر نەرسىگە چىقىرىش ئۇچۇن  ئۇرۇنىدۇ چۇنكى روھنىڭ بارلىقى ئىسپاتلىنىپلا قالسا تەڭرى بار دېگەن گەپ  ئەمدى روھ نىڭ بارلىقىنى ئىسپاتلاشنىڭ ھېچ قانداق ھاجىتى يوق چۇنكى ساراڭدىن باشقا ئادەم يوق دېمەيدۇ  
ئىنساندىكى ئاڭ دېگەن ئەقىل شۇ  (1) ئاڭ (2) بەدەن(3)روھ

  (1) ئاڭنىڭ ئۇزۇقى : ئاڭنى ياراتقان ياراتقۇچى تەرپىدىن كەلگەن  ئىلىم مەرىپەت (2) بەدەننىڭ ئۇزۇقى: ھالال يىمەكلىك (3) روھنىڭ ئۇزۇقى  ئاللاھقا بولغان مۇھاببەت

چۇنكى ئاللاھ تائالا قۇرئانى كەرىمدە :بىلىڭلاركى دىللار  ئاللاھنى يات ئېتىش بىلەن ئارام تاپىدۇ دېگەن

چۇنكى بىزنىڭ بەدىنىمىز ئۇزۇقلۇققا موھتاج بولغاندەك روھىمىزنىمۇ مۇ ئۇزۇقلۇققا موھتاج قىلىپ ياراتقان  شۇڭا  قوسىقىمىز ئاشقانداھالال يىمەكلكلەرنى يەپ ئۇزۇقلاندۇرمىز  
روھ ئاشقان(چاڭقىغان) چاغدا ئاللاھ نى ئەسلەپ ئاللاھ قا ئىبادەت قىلىمىز شۇڭا ئۆلىمالار ئىبادەت  ھاشا بولماستىن روھنىڭ غىزاسىدۇر ر  دېگەن

روھ بىلەن ئاڭ ئىككى نەرسە بولغاچقا ئىككىسىنىڭ  ئۇزۇقىمۇ ئوخشىمايدۇ


ئاللا تائالا قۇرئانى كەرىمدە: ئۇلار سەندىن روھنىڭ ماھىيتى توغۇرلۇق سورايدۇ: ئېيتقىنكى
ئۇنى پەرۋەردىگارىم بىلىدۇ دېگىن

ئەمدى مۇشۇ توغۇرلۇق بىر ھەدىسنى  كۆرەيلى
ئابدۇللاھ ئىبنى مەسۇت رەزىياللاھۇ ئەنھۇ رىۋايەت قىلىپ سۆيۇملۇك پەيغەمبىرىمىز مۇنداق دېگەن :  ھەر بىرىڭلار يارتىلدىغان چاغدا ئانىنىڭ قورسىقىدا40 كۇن مەنئىلىك ھالەتتە جۇغلىشىپ تۇردۇ 40كۇندىن كېيىن يەنە40كۇن قۇيۇق قانغا ئايلانغان ھالەتتە تۇردۇ .ئاندىن كېيىن بىر چىشلەم گۆش ھالىتىدە بۇلۇپ 40 تۇردۇ .ئۇنىڭدىن كېيىن ئاللاھ ئۇگۆشنىڭ قېشىغا بىر پەرىشتىنى تۆۋەندىكىدەك 4 جۇملە سۆزنى  يېزىشقا ئەۋەتىدۇ .
1 ئۇ بالىنىڭ تۇغۇلغاندىن كېيىن قىلدىغان ئىش ھەركىتى 2 ئۇ بالىنىڭ قانچىلىك ئۆمۇر كۇرۇشى 3دۇنيادا ھايات تۇرغان ۋاقتىدا قانچىلىك رىزىق يەيدىغانلىقى 4ئۇ بالىنىڭ بەخىتلىك بۇلۇشى ياكى كاپىر بۇلۇشىنى يازىدۇ ئۇنىڭدىن كېيىن ئۇ گۆشكە جان بېرىلىدۇ (روھ پۇلىندۇ)
سەھىي ھەدىسنىڭ بىر قىسمى


ھەممىنى بىلگۇچى ئاللاھتۇر
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

1

دوست

1881

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   88.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28269
يازما سانى: 162
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 558
توردىكى ۋاقتى: 94
سائەت
ئاخىرقى: 2014-11-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 00:11:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
خالىس يوللىغان ۋاقتى  2014-9-29 23:13
سىز روھنى ئاڭ دەپسىز .ئاڭ دىگەن نىمۇ سىز بۇنى بىلەمسىز.  ...

ئۇ تورداشنىڭ دىنى يوق. ياراتقۇچىنى پەقەت كاللىدىكى ئاڭ دەپ بىلىدۇ. ئەمىليەتتە ياراتقۇچىنىڭ داۋاملىك مەۋجۇت تۇرۋاتقانلىقىنى بىلمەيدۇ.

1

تېما

0

دوست

1352

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   35.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  31379
يازما سانى: 81
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 408
توردىكى ۋاقتى: 90
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-17
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 00:58:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تورداشلارنىڭ ئىلمى پىكىرلەرنى ، تەنقىدى پىكىرلەرنى بەرگىنى تولىمۇ ياخشى بولدى، مېنىڭ ئويلىغىنىم ھەم ئۈمىدىم ، مۇشۇ ساھەدە ئىزدىنىپ باققان ياكى بولمىسا كۆر قارىشى باشقىچە بولغان ، بىلىملىك كىشىلىرىمىزمۇ ئىككى كەلىمە پىكىر بايان قىلغان بولسا ياخشى بولاتتى، ھەممىمىز نەزەر دائىرىمىزنى تېخىمۇ كېڭەيتىشكە تىرىشقان بولساق.

1

تېما

0

دوست

1352

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   35.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  31379
يازما سانى: 81
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 408
توردىكى ۋاقتى: 90
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-17
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 01:06:03 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەسىلىلەرنىڭ مەيلى جاۋابى بولسۇن ياكى بولمىسۇن ،  جاۋاپقا ئېرىشىش بولسا نىشان ، ئىزدىنىشىمىز  ۋە ھەركىتىمىز بولسا جەريان. بىز ئىگە بولىدىغان كۆپ بىلىم ۋە تەجرىبىلەر  جەريانغا مۇجەسسەملەنگەندۇر.  شۇنىڭ ئۈچۈن روھ توغرۇلۇق مۇھاكىمىلەر ئەھمىيەتكە ئىگە دەپ قارايمەن .
  

8

تېما

25

دوست

4934

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   97.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  20919
يازما سانى: 475
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 21
تۆھپە : 1466
توردىكى ۋاقتى: 336
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 07:58:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىز بىز بىلەن ئۆز ئارا ئىززەت ھۆرمەتنى ساقلاپ ئىلمىي سۆھبەت ئىلىپ بارغان كىشىلەرنى ھىچقاچان چەتكە قېقىپ باقمىدۇق. ساڭا بىقىپ مەن، ئىشىككە بىقىپ دەم دەپ دانا ئاتا بوۋلىرمىز بىكار ئىيمىغان. مەيلى كىم بولشىدىن قەتئىي نەزەر بىزنىڭ شەخسىيتىمىزگە مىللىتىمىزگە، مۇقەددەس دىنىمىزغا تىل تەككۇزمىگەن ئەھۋال ئاستىدا بىزنىڭ نەزىرىمىزدە ھۆرمەتنى ساقلاپ قالالايدۇ.ئەكسىچە بولغاندا تۈلكە تىرىسى كىيەلەيدىغانلارغا بىز بىردەمدىلا بۆرە تىرىسى كىيەلەيمىز.دوستلۇق قولىنى سۇنغانلارغا قوشلاپ سۇنىمىز،يامانلىق قولىنى سۇنسا ئۇنىمۇ قوشلاپ قايتۇرمىز.بىز ئۇيغۇر خەقنىڭ مىللىي قۇرۇلمىسى مانا مۇشۇنداق.ئەقلىي ئىقتىدار جەھەتتە دۇنيادىكى ئىلغار مىللەتلەر قاتارىدا تەڭ تۇرالايمىز.كۆپۈنچە كىشىلەر بۇ نوقتىنى چۈشنىشنى خالىماي ياكى كۆرمەسكە سىلىپ ئارىدا زىدىيەت پەيدا قىلىپ قويىدۇ. ھۆرمەتلىك تور ئەھلى بۇ نوقتىنى خاتىرسىدە چىڭ ساقلىغاي. گەپ سۆز مۇئامىلىدە يەڭگىللىك قىلمىغاي، ھەركىم ئۆزىنىڭ بىلىم سەۋيەسىگە قاراپ مەسىللەر ئۈستىدە مۇھاكىمە يۈرگۈزگەي.
بۇ يازمىدا روھ توغرۇلۇق ئىزدىنىش ئىلىپ بىرىش ئوتتۇرغا قويۇلۇپتۇ، گەرچە بىز روھ توغرۇلۇق تولۇق مەلۇماتقا ئىگە بولمىساقمۇ ئىزدىنىپ تەتقىق قىلىش پىكىرى ئورۇنسىز ئەمەس. تورداشلار بۇ توغرۇلۇق ئۆز بىلگەنلىرىنى، پىكىرلىرىنى ئوتتۇرغا قويۇپ ئۆز ئارا ئورتاقلاشقاي،بىھۇدە ئازارلاشمىغاي.. ئۇلۇغ ھىيت  ئايەم كۈنلىرىدە ئۆز ئارا ئازارلىشىش ۋە ئاداۋەت تۇتۇش مەنئىي قىلىنغان.شۇنداقلا تورداشلارنىڭ  بۇ يازمىغا قالايمىقان ئىنكاس يىزىپ پاخال قىلماسلىقىنى تەۋسىيە قىلىمەن، بولمىسا مۇنبەردىكى تېمىلارنى پاخال قىلىپ ئوينايدىغان ئەخلەت تورداشلار بىلەن پەرقىمىز قالمايدۇ.

0

تېما

2

دوست

996

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   99.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10858
يازما سانى: 63
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 84
تۆھپە : 253
توردىكى ۋاقتى: 93
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 13:42:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   abdurrahman تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-9-30 13:43  

-------

3

تېما

2

دوست

2701

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   23.37%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 223
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 824
توردىكى ۋاقتى: 173
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-30 15:22:39 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ilqi62 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-9-30 15:29  

مەن قارىشىمنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ باقسام. تورداشلارنىڭ ئەستايىدىل ئويلۇنۇپ بېقىشىنى تۈۋەنچىلىك بىلەن سۇرايمەن.
بۇ تىمىدا تۈۋەندىكىدەك ئۈچ خىل خاتا قاراش شەكىللىنىپ قالغان،
1.<<روھ، ئاڭ، ئاللاھ>> بۇ ئۇچ خىل ئۇقۇم ئارىلاشتۇرۋېتىلگەن. ھەممىمىز بىلىمىز<< ئاللاھ>> ياراتقۇچىنى كۆرسىتىدۇ. يەنى ئاللاھ  پۈتكۈل كائىناتنى، بارلىق مەۋجۇداتنى، روھنى ياراتقۇچىدۇر. بۇنى ھېچكىم ئىنكار قىلالمايدۇ.
روھنى بولسا ئاللا ئىنسانغا ئاتا قىلغان. ئۇ تىرىك ئادەمدىمۇ، ئۈلۈك ئادەمدىمۇ مەۋجۇت.
ئاڭ بولسا جانلىقلارنىڭ ماددىغا بولغان تۇنجى سىزىمگە قارىتىلغان. ئاڭ  تىرىك جانلىقلاردا بۇلۇدۇ. ئۆلگەندە ئاڭ بىرگە يۇقايدۇ. ئەمما ئاڭ تەپەككۇر بىلەن بىرلەشسە بىلىمگە ئايلىنىدۇ.
2. بەزىلەر ئاڭ بىلەن روھنى ئاللاھ بىلەن ئوخشاش ئۇرۇنغا قويغان.بىلىش كىرەككى ئاڭ بىلەن روھ ھەرگىز ئاللاھ بىلەن تەڭداش ئەمەس.
3. بۇ تىما ۋە ئالدىنقى تىمىدىكى پىكىرلەر ھېسسىياتقا تايانغان ھالدا بىر تەرەپلىمىلىك ھالدا ئوتتۇرغا قۇيۇلۇپ قالغان. يەنى << ماددا بىرلەمچى، ئاڭ ئىككىلەمچى>> دىگەن بۇ قاراشنى <<ماركىس>>تەك بىر ئاتىزىمچى ئوتتۇرغا قويغانلىغى ئۈچۈنلا ئۇ دىن نوختىسىدا تۇرۇپ  << ماددا بىرلەمچى، ئاڭ ئىككىلەمچى>> دىگەن قاراشقا باھا بىرىلگەن.
مىنىڭ قارىشىم مۇنداق:
(1)        روھ ھېچقاچان ئاڭ بىلەن تەڭداش ئەمەس.
(2)        ئاللاھ بىلەن ماددىئى مەۋجۇدىيەتنى بىرگە ئويلاشقاندا ئاللاھ مادىئى مەۋجۇدىيەتنى يارتقان. بۇ يىمىرىلمەس قانۇنىيەت.
ئەمدى ماددا بىلەن ئاڭنى بىرگە ئويلاشقاندا ماركىسنىڭ  << ماددا بىرلەمچى، ئاڭ ئىككىلەمچى>> دىگەن كۆز قارىشىنى توغىرا دىيىشكە تامامەن بۇلىدۇ. چۈنكى مەيلى ئىنسان ياكى ھايۋانلار بولسۇن بىرەر ماددىنى كۆرمەي تۇرۇپ ياكى باشقا سەزگۈ ئەزالىرىمىزدا سەزمەي تۇرۇپ ئۇ ماددىنىڭ سانى، سۈپىتى، رەڭگىگى، ھالىتى، ئىشلىتىش قىممىتى  قاتارلىقلارنى بىلگىلى بولمايدۇ.
<<يىڭى تۇغۇلغان مۇزاي يولۋاستىن قورقماپتۇ>> . بۇ تەمسىلدە دىيىلگىنى دەل بۇ مۇزاي يىڭى تۇغۇلغاچقا يولۋاسنى ۋە ئۇنىڭ يىرتقۇچ ھايۋان ئىكەنلىگىنى كۆرمىگەن. شۇڭا ئۇ يولۋاستىن قورقمايدۇ. بۇنىڭدا شۇ ۋاخىتتا مۇزايدا يولۋاسقا نىسبىتەن ئاڭ پەيدا بولمايدۇ.
بىر ئادەم ئۆمۇردە كۆرمىگەن نەرسىنى بىرسى ئېلىپ كىلىپ بۇنىڭ نىمە ئىكەنلىگىنى سورىسا جاۋاپ بىرەلمەيدۇ. چۈنكى ئۇ بۇ ماددىۋى نەرسىنى كۆرمىگەچكە ئۇنىڭغا قارىتا ئاڭ يوق.
دىمەك ماددانى كۆرگەندىلا ئۇنىڭغا قارىتا ئاڭ پەيدا بۇلىدۇ. بۇ ماددىنى تەكرار-تەكرار كۆرگەنسىرى  بۇ ئاڭ تەپەككۇر بىلەن بىرلىشىپ شۇ ماددىغا قارىتا بىلىم پەيدا بۇلىدۇ. بۇ بىلىمدىن پايدىلىنىپ ئەسلى ماددىنى فىزىكىلىق ياكى خېمىيىلىك ئۆزگەرتىش ئارقىلىق يىڭى ماددا ھاسىل قىلىشقا بۇلىدۇ.
يۇقارقىلا مىنىڭ قارىشىم. خاتالىقنى كۆرسۈتۈپ قويساڭلا مەن تۈزۈتەلەيمەن.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )